Tuesday, May 21, 2019

Adakah Korang Calon Untuk GUARDIAN 'Face of Healthy Beauty'

Hi Korang,



Guardian Malaysia telah melancarkan usaha seluruh negara untuk mencari EMPAT wanita, yang paling sesuai dengan rang undang-undang sebagai 'Face of Healthy Beauty' menjadi duta jenamanya.


Soren Lauridsen, CEO, South East Asia, Guardian Health And Beauty Sdn Bhd berkata: "This search for The Face of Healthy Beauty is NOT a Beauty contest. "In our books, the Healthy Beauty, is a person who lives life to the fullest in a healthy way, and has a distinctive style and pleasant personality. She is someone with a positive attitude, gives priority to being healthy first; and looks after her physical beauty too."

Setiap pemenang akan menandatangani kontrak satu tahun sebagai Duta Brand Guardian yang dilengkapi dengan wang tunai RM 10,000, baucar Guardian RM 10,000, dan RM5,000 untuk mereka memberi kepada organisasi amal pilihan mereka. Mereka akan dipaparkan di Katalog Jenama Cover of Guardian dan jenama lain dan akan menerima produk daripada penaja yang mengambil bahagian

Peraduan ini akan bermula 20 Mei 2019 sehingga 12 Jun 2019, 3 minggu sahaja. 


Syaratnya kena berumur 18 tahun ke atas dan mesti warganegara Malaysia. Beli apa-apa produk dari kedai Guardian. Sediakan 1 gambar close up dan full body (gambar penuh). Muat naik video 30 saat kenapa korang berminat untuk menjadi The Face of Healthy Beauty. Video didalam bahasa Inggeris & Melayu dan Inggeris & Mandarin. Dan perlu diingatkan peserta adalah tidak terikat dengan mana-mana jenama lain sebagai duta. Hantarkan penyertaan anda di sini , top 100 akan dipilih untuk menghadiri ke sesi ujibakat.

Penyertaan boleh di hantar secara online ke https://theface.guardian.com.my

Sebagai tambahan kepada empat pemenang, akan ada lapan pemenang kategori yang akan dianugerahkan oleh penaja. 
Most Healthy (Blackmores)
Most Elegant (Bio-essence)
Most Youthful (Garnier)
Most Expressive Eyes (L'Oreal)
Most Pleasure (Maybelline)
Most Confident (Nivea)
Paling Menarik (TRESemme)



Jom sertai pencarian ini!

Kak lily juga percaya ramai gadis di luar sana yang mempunyai pakej diri yang hebat kerana cara hidup mereka yang sihat.

Keterangan lanjut boleh layari : https://theface.guardian.com.my





No comments :