Saturday, October 6, 2018

Pelancaran Kempen ‘HUGE SAVINGS’ Dari GUARDIAN MALAYSIA Sempena Ulangtahun Ke 51

Hi Korang, 

Guardian Malaysia meraikan ulang tahun ke-51nya dengan mendedikasikan bulan Oktober ini untuk memberi ganjaran kepada pelanggan dengan tawaran istimewa, termasuk penjimatan sebanyak 51% pada lebih daripada 1,000 item. 


CEO of Guardian Health and Beauty Sdn Bhd (Guardian Malaysia), Mr. Soren Lauridsen, berkata: “Our 51st anniversary campaign, which started yesterday, has been designed to complement our year-long Knockdown Prices campaign launched in February, so that customers can enjoy greater savings during the month.” 

Ciri utama kempen ulang tahun adalah untuk menawarkan pelanggan sejumlah 1,000 item di bawah pembelian “mix & match”, di mana mereka akan menikmati diskaun 51% pada harga item kedua. 

“What better way to reward our customers than to help them to save and contain rising costs of living? We believe our customers across the country, including those who prefer to make purchases online, would be delighted by the wide product range and huge discount,” beliau menambah lagi 


Di samping itu, terdapat juga in-store Beauty Fair di sepanjang bulan, di mana baucer RM30 akan diberikan dengan pembelian kosmetik dan wangian bernilai RM120 dan ke atas, dalam satu resit. 

Untuk menggalakkan para pelanggan ke kedai Guardian semasa tempoh ulang tahun, Guardian telah melancarkan kejutan Instore, di mana pelanggan pertama yang membelanjakan RM51 dan ke atas di kedai-kedai khusus terpilih di seluruh negara, akan menerima hadiah misteri. Terdapat sekurang-kurangnya satu pemenang setiap hari, dengan sejumlah 51 hadiah yang menunggu pembeli bertuah. Pemenang akan diumumkan setiap hari Khamis di Guardian FB. 


Di samping itu, Guardian Malaysia akan memberikan smart band health tracker bernilai RM99 untuk membeli produk penjagaan kesihatan melebihi RM250, di kedai-kedai Guardian terpilih. 

Mengulas lebih lanjut mengenai kempen dan tawaran Soren berkata: “Guardian has been a leading brand in Malaysia for the past 51 years. We have a reputation of offering a wide range of exclusive and high quality products at very affordable prices. Campaigns such as these enable Guardian to re-focus on the brand’s DNA, which is, to always offer customers the best in terms of price, quality and service.” 

Untuk maklumat lanjut, sila layari www.guardian.com.my














No comments :