Tuesday, October 2, 2018

Rangkaian Kosmetik MARK, Yang Terbaru dari AVON

Hi Korang,

Kalau korang dengar pasal MARK Cosmetic ni memang korang akan teragak-agak nak cuba kan tapi kalau kak lily cakap MARK by Avon Malaysia ermm confirm-confirm korang berlari nak dapatkan betul tak? hehhehehe betul lah tuh.

Di majlis pelancaran Mark by Avon Malaysia, of courselah kena bergambar kan

Dalam karya seni, sebuah kanvas kosong memberi ruang untuk kreativiti don ekspresi diri melalui pelbagai rona, bentuk don tekstur. Dalam mekap, wajahmu ialah kanvas. Oleh itu, Avon melancarkan jenama mekap global terbaru, Mark. yang memberi kuasa seni kepada pengguna don memberi ilham kepada pencinta mekap tegar untuk mencipta karya tersendiri. 


"Mark. melambangkan trend kecantikan golongan milenial yang ekspresif, don ini menepati aspirasi syarikat untuk menjadi jenama kecantikan paling diingati belia, terutamanya penggemar mekap," kata Onur Erdinc;, Pengurus Besar Avon Malaysia. 

Mark. menginspirasi wanita untuk meraikan identiti diri dengan mekap terkini, rona trendi, tekstur yang inovatif don alatan tepat. Mark. mempunyai segala yang penggemar mekap perlukan untuk mengekspresi dirinya, dari pilihan gincu yang mengubah warna serta - merta, hinggalah ke semburan wajah yang menyempurnakan mekap. 


Di majlis pelancaran Mark. turut memperkenalkan edisi terbaru keluarga jurusolek profesional Avon, Steven Sunny yang merupakan jurusolek selebriti terkemuka Malaysia. 

"ldentiti Mark. sememangnya menepati perspektif profesional don peribadi soya tentang mekap don seni. Soya omat teruja untuk mencipta don berkongsi karya teragung Mark. bersama semua," ujar Steven. 






Rangkaian kosmetik Mark. menawarkan 18 konsep baru: warna bibir berkemasan 'matte', gincu berpigmen tinggi yang berkrim, gincu pengubah warno dasar, 4 penggaris moto don kening berinovotif, 3 maskara, bedak kontur don 'highlight', pemerah pipi, cecair asas, bedak padat, palet pembayang mata yang boleh dipakai kering atau lembap, primer serta semburan penyempurna mekap. 

2 warna yang kak lily minat iaitu Flushed dan Dare to Bare. Cantik dan tahan lama

nampak si Aalya pun nak jugak, Head Turner warnanya


Olahkan apresiasi seni menjadi inspirasi kejelitaan dengan Mark. yang telah berada di pasaran mulai 1 September 2018. Untuk mendapatkannya, hubungi Wakil Avon korang  atau lawati mana-mana Butik Kecantikan AVON seluruh negara. 

Untuk maklumat lanjut, hubungi talion bebas tol AVON di 1-800-22-AVON (2866) atau layari shop.avon.my.













Kaki Bebel,

LILY

www.ciklilyputih.com

No comments :