Sunday, October 14, 2018

HP BRAND DAY DI SHOPEE DENGAN DISKAUN HEBAT

Hi korang,

Sepertimana yang kita ketahui, sebelum tibanya Black Friday 2018 jenama HP telah mengumumkan diskaun besar-besaran untuk semua produk HP yang terdapat di kedai rasmi Shopee mereka. 


Kempen HP Brand Day akan berlangsung selama lima hari dari 15hb hingga 19 Ohbktober, yang menampilkan komputer riba dari serendah RM1,019.00. Untuk mendapatkan lebih banyak nilai daripada pembelian korang sila gunakan kod kupon HP50OFF dan dapatkan tambahan diskaun RM50 lagi untuk komputer riba pilihan anda. Perlu diingatkan baucar ini sah untuk 100 pengguna pertama sahaja.

Sebagai tambahan kepada tawaran hebat, HP juga akan menjalankan permainan "Follow To Unlock" di mana para pengguna HP berpeluang untuk membeli item seperti tetikus HP OMEN pada harga RM1 dengan hanya mengikuti HP Official Store di Shopee. 

Apabila membuka kunci setiap peringkat, semua pembeli akan diberitahu tentang tawaran RM1. Penebusan adalah berdasarkan siapa-dulu-dia-dapat.

Selain itu, dengan perbelanjaan minimum sebanyak RM100 sepanjang tempoh kempen, 20 pembeli bertuah akan memenangi hadiah bernilai RM7,000.

Lawati https://shopee.com.my/m/hpdeals untuk maklumat lanjut.

Serius korang, tawaran ni memang murah. Jom shopping produk HP di Shopee!



No comments :