Sunday, October 28, 2018

ROBINSONS KUALA LUMPUR Di FOUR SEASON PLACES Kini Di Buka

Hi Korang, 

Memang kak lily perasan bangunan Four Season Places ni kalau pi meeting area KLCC ni dan kak lily rasa mostly bangunan ni agaknya bangunan pejabat yang gah gituh tapi rupanya salah ye. 

Di sinilah terletaknya pusat membeli belah Robinsons yang menampilkan jenama barangan luar negara pada harga yang berpatutan. 


Kak lily berkesempatan ke majlis pelancaran dan pembukaan rasmi Robinsons Flagship ini baru-baru ini yang turut dihadiri para VVIP, selebriti tempatan, tetamu jemputan istimewa dan juga rakan media. 

Robinsons menawarkan pelbagai jenama tersohor barangan daripada produk penjagaan diri, fesyen, kelengkapan rumah dan pelbagai lagi sekaligus menjadikan Robinsons di Four Season Places sebagai satu pusat sehenti untuk mereka yang mencari produk-produk esklusif dan berjenama. 


Majlis dimulakan dengan ucapaan kata-kata aluan daripada Mr Christophe Cann yang merupakan Group Chief Executive Officer- Asia of Al-Futtaim Group. 



Antara VVIP yang hadir seperti Mr Paul Deaoutre (President Retail of Al-Futtaim Group), Christophe Cann (Group Chief Executive Officer- Asia of Al-Futtaim Group), Ashley Tang (Genereal Manager and Director of Robinsons Malaysia), YBhg. Datuk David Ban (Executive Director of Venus Assets) dan Zahir Kelvin Ong Abdullah (Director of Venue Assets). 



Majlis turut diserikan dengan persembahan bertenaga daripada Dayang Nurfaizah yang menyampaikan 3 buah lagu yang merdu. Aduiyai untung kak lily berada di hadapan pentas, dapat melihat secara dekat Dayang Nurfaizah membuat persembahan ermm awesome sampai kak lily pun nyanyi-nyanyi sekali hehehe 


Bersempena dengan pelancaran rasmi ini juga Robinsons juga menganjurkan kempen Mercy Malaysia's Palu Relief Fund dengan membuat bayaran sebanyak RM100 dan berpeluang mendapatkan cabutan #CuratedCollection kotak misteri yang mengandungi pelbagai hadiah menarik yang bernilai diantara RM200-RM2000. Antara hadiah adalah koleksi daripada Les Merveilleuses Laduree, Alexander Wang, Ted Baker dan ramai lagi. 

Terus je gunakan voucher untuk shopping malam tuh jugak hehehe

Kak lily pun turut menderma jugak dan tak sangka dapat gift yang best-best belaka rupanya, sangat-sangat beruntung dapat skincare gift dan shopping voucher lebih dari RM400 berbaloi-baloi rasanya. Mulanya sekadar suka-suka je tup-tup bertambah suka plak jadinya hehehe


Robinsons Kuala Lumpur Four Season Places mempunyai 3 tingkat. Dan jika dilihat kepada susun aturnya ianya bermula dari level B1 yang menempatkan restoran dan cafe. Untuk level G barangan gadget kecantikan, kosmetik, aksesori premium, kafe dan juga salon. Manakala untuk tingkat 1 khas untuk barangan wanita, tingkat 2 barangan lelaki dan tingkat 3 khas untuk barangan rumah serta gaya hidup. 











Ermm sangat-sangat menarik perhatian dan poket kak lily untuk membeli-belah di sini. 


Dengan pembelian sebanyak RM10 disini korang layak menjadi ahli Robinsons. Banyak manfaat yang diperolehi dengan menjadi ahli tau. Selain daripada tawaran diskaun istimewa, suprises gift dan terdapat lagi pelbagai tawaran menarik. 

Dan bersempena dengan pelancaran rasmi ini juga, Robinsons Four Season Places telah menganjurkan kempen #curateyourwonderful yang berlangsung selama 4 hari. Kempen ini bermula daripada 25hb Oktober sehingga 28hb Oktober 2018 dengan menawarkan pelbagai aktiviti menarik dan juga diskaun yang cukup hebat dalam setiap barangan jualan di sini. 

tak jemu-jemu akak ni melayani kak lily malam tuh, baik dia tau

Berita baik kepada semua pengunjung Robinsons Kuala Lumpur, anda boleh mendapatkan voucher RM50 dengan memuat turun passport digital daripada laman web www.curateyourwonderful.com. Terdapat personal QR yang perlu di scan yang boleh kita dapati di tempat tertentu di Robinsons Kuala Lumpur. 

Sangat-sangat selesa membeli belah di sini, banyak tempat duduk disediakan sambil menunggu kengkawan mencuba pakaian di fitting room kan. Suasana terang benderang, kak lily suka tuh.

Jom ke:


Robinsons Kuala Lumpur 
Shoppes at Four Seasons Place, 
145, Jalan Ampang, 
Kuala Lumpur 

Robinsons Kuala Lumpur Four Season Places dibuka setiap hari dari jam 10 pagi-10 malam. 

Untuk keterangan mengenai mall dan aktiviti boleh layari www.robinsons.com.my



1 comment :

azzey said...

Wow bestnyer dapat voucher RM400.. :D