Monday, October 22, 2018

TOP Odour Buster Bagus Untuk Hilangkan Bau Peluh Yang Melekat Di Baju Walaupun Setelah Di Cuci

Hi Korang, 

Bersenam, berjogging, berenang mahupun akviti yang yang memerlukan kita menggerakkan anggota badan adalah aspek penting dalam gaya hidup sihat. Malangnya, walaupun selepas mencuci dengan detergen biasa, sesetengah pakaian kita cenderung mempunyai bau peluh yang kuat, yelah dengan tak kena matahari lagi bila kita menjemur baju kan.. ermm macam-macam perangai sangat kan. 

TOP, jenama pencuci baju yang NO.1 di Malaysia dengan varian TOP Bau Buster yang menggunakan teknologi Micro-Clean Tech ™ terhebat yang membersihkan kedua-dua kesan yang kelihatan dan tidak kelihatan. 

kak lily memang pengguna setia TOP ni, sebab wangi dan bagus

Para peserta dalam Run Score, Perlumbaan Spartan dan Brooks KL City Run mengalami keanjalan bau busuk detergen cecair TOP Odor Buster sebagai TOP adalah salah satu penaja bersama dalam larian ini, dan menyediakan TOP Bau Buster 300gm kepada lebih daripada 40,000 orang. Maklum balas daripada peserta larian yang telah menggunakan produk itu sangat positif. 

Rahsia untuk menghilangkan bau busuk TOP Odor Buster adalah TOP menggunakan teknologi anti-sebum TOP Micro-Clean Tech ™ yang menarik peluh dan sebum yang terperangkap, serta molekul terperangkap dari teras fabrik. 

Perumusan revolusioner mengekalkan fungsi detergen TOP Anti-Malodour dan anti-Mite yang telah diketahui oleh rakyat Malaysia dan kepercayaan dari jenama. 

Molekul peluh dan sebum (minyak tubuh) terperangkap menyebabkan kekuningan kain berwarna putih dan cahaya, dan kepanasan kain berwarna. Keringat dan sebum kotoran yang terperangkap sekali yang dipecahkan oleh bakteria adalah penyebab utama bau yang tidak menyenangkan di sekitar lubang baju, baju lengan dan kerah, bahkan setelah pakaian telah dicuci. 

Hanya satu pencuci dengan detergen cecair Bau Buster TOP akan menghidupkan semula dan menyegarkan lagi kain yang mempunyai peluh kering dengan menghilangkan kesan peluh yang terperangkap untuk menghalang 99.9% bau yang menyebabkan bakteria tumbuh, berkat teknologi detergen Micro Clean Tech™. Air cucian akan murkier kerana bau yang menyebabkan peluh dan sebum, serta molekul penyebab noda yang lain dikeluarkan dengan teliti. 


Pengurus Besar Southern Lion Sdn Bhd, Cik Carmen Foo berkata detergen cecair TOP Odor Buster dibangunkan sejajar dengan janji jenama Inovasi untuk Hidup Lebih Baik. Jenama melabur dalam pandangan pengguna untuk mendedahkan isu kehidupan sebenar dan meningkatkan prestasi produknya. 

“As more Malaysians adopt active lifestyles our consumers had highlighted that lingering sweaty odours on laundered clothing was among their most pressing laundry issues. We responded with TOP Odour Buster and put it to the test with participants of the Score Run, the Spartan Race and the Brooks KL City Run to very positive results.” 

“We were fully confident that TOP Odour Buster could take on even the sweatiest of active wear. Many of the participants who put our samples to the test have switched over because it work,” beliau berkata. 

“Active consumers understand the stress of washing their active wear multiple times and still catching whiffs of sweaty odours. TOP Odour Buster works to remove these trapped sweat stains and counter the bacteria that grows in active wear for a refreshing clean scent and a confident wear,” Ms Foo menambah lagi. 

TOP Bau Buster boleh didapati di semua peruncit, di seluruh negara dalam 1.8kg, 2.7kg dan 4kg









Kaki Bebel,

LILY

www.ciklilyputih.com

No comments :