Monday, July 2, 2018

Rumah Terbuka Raya Bersama Pemenang Peraduan KIMBALL dan Selebriti Chef Fikree

Hi Korang,

Sabtu lepas kak lily dapat jemputan ke Jamuan Rumah Terbuka Raya anjuran Kimball. 


Rupa-rupanya lokasi jamuan hari raya ini di adakan di rumah pemenang peraduan yang Kimball ada kan baru-baru ini iaitu di Puchong. Kemain cantik rumah Puan Mariah ni tau, minat betul kak lily di buatnya.

Kimball telah menjemput Selebriti Cef Fikree untuk melawat rumah pemenang hadiah utama bagi peraduan Raya mereka dengan membawa sajian Raya yang lazat menggunakan resipi dari kempen mereka, ‘Mudah dan Lazat, Hati Terpikat’. 



Kimball telah menganjurkan peraduan ‘Menangi Jamuan Raya Bersama Selebriti Cef Fikree’ bertujuan memberikan ganjaran kepada pengguna-pengguna Kimball atas sokongan mereka yang berterusan terhadap jenama tersebut, terutamanya ketika musim perayaan ini. Para pemenang berpeluang menjemput keluarga dan rakan taulan mereka menikmati jamuan Raya Kimball tanpa bersusah payah menyediakannya. Dua pengguna setia Kimball iaitu, Pn Mariah Binti Idris dari Selangor dan En. Haniff Baharom dari Pahang merupakan pemenang dan turut berpeluang menikmati jamuan Raya bersama Cef Fikree. 


Selain daripada memenangi jamuan Raya Kimball bersama Cef Fikree, kedua-dua pemenang hadiah utama turut memenangi hamper Tupperware bernilai RM1,000 setiap satu! 

Pn. Mariah, ibu kepada empat orang anak, sangat teruja dengan kehadiran Cef Fikree bersama kunjungan Kimball. Pada masa yang sama, Pn. Mariah juga merupakan peminat Cef Fikree. 


“Kami sangat gembira dengan kedatangan Cef Fikee dan Kimball. saya telah mendapat banyak tip memasak yang sangat berguna! Ia merupakan hari yang menggembirakan, disempurnakan lagi dengan semangat Raya dan hidangan enak yang disediakan oleh Kimball, terutamanya hidangan Kuah Kacang Daging Istimewa Kimball yang menggunakan Sos Berperisa Tiram Kimball dan Sos Cili Kimball. Lebih daripada itu, saya juga dapat meluangkan lebih masa bersama keluarga dan sahabat-sahabat saya selain daripada menumpukan masa menyediakan sajian Raya. Kami sekeluarga masih tidak percaya dengan kehadiran Cef Fikree kerana kami telah mengikutinya sejak beliau di pertandingan memasak lagi sehinggalah ke rancangan memasaknya kini. Terima kasih kerana membawa gelak-tawa dan kegembiraan ke rumah kami,” kata Pn. Mariah. 

Menurut En Haniff pula beliau menyertai peraduan Raya Kimball dengan harapan untuk memenangi hadiah utama agar sambutan Raya tahun ini lebih istimewa untuk ibunya yang amat meminati Cef Fikree. 

“Raya tahun ini merupakan Raya yang sangat istimewa bagi saya dan keluarga saya kerana melalui Kimball kami berpeluang untuk menyambut hari mulia ini bersama Cef Fikree dan keluarganya. Tahap kegembiraan kami sememang tidak dapat digambarkan melalui kata-kata, terutamanya ibu saya yang rajin mengikuti dan mencuba tips masakan Cef Fikree dan juga resepi-resepi Kimball. Terima kasih kepada Kimball kerana memberikan kami sekeluarga kenangan Raya yang indah ini,” ujar En Haniff. 

Cef Fikree sememangnya cukup faham bahawa bukan senang untuk merancang dan memasak hidangan yang lazat untuk rumah terbuka ketika Hari Raya. Beliau telah berkongsi pengalaman bersama keluarga pemenang untuk jamuan rumah terbuka yang lebih lancar. 

“Jangkaan dalam menyediakan hidangan perayaan memang sangat tinggi dan kebanyakkan ibu-ibu sentiasa ingin menghidang jamuan yang terbaik, lazat dan pelbagai bagi memikat hati saudara mara dan tetamu mereka. Nasihat saya adalah untuk menggunakan resipi yang telah diyakini, cepat dan menyenangkan seperti resipi yang dicipta oleh Kimball. Untuk pengalaman yang lebih bermakna, luangkanlah masa untuk persiapan meja makan untuk mewujudkan suasana perayaan yang meriah,” kata Cef Fikree. 

sedap betul kuah kacang daging Kimball ni, bertambah-tambah kak lily makan tau

Menurut Cik Tania Lee, Pengurus Pemasaran, Campbell Soup Southeast Asia Sdn Bhd, Kimball sentiasa mencari cara yang kreatif dan berbeza dalam memberikan ganjaran dan mewujudkan interaksi bersama pengguna setia mereka. 

“Kami sangat teruja dapat melawat rumah-rumah pengguna setia Kimball buat kali pertama dan ianya satu pengalaman berharga kerana dapat mengenali keluarga-keluarga ini dengan lebih rapat. Kami juga berbesar hati dapat mecipta pengalaman yang unik dan bermakna bersama Cef Fikree bagi para pemenang ini selain meringankan beban mereka dalam penyediaan rumah terbuka Raya,” kata Cik Lee. 

“Kami berharap ramai warga Malaysia mendapati resepi-resipi dari kempen ‘Mudah dan Lazat, Hati Terpikat’ kami ini berguna dan berharap mereka berjaya menciptanya semula di rumah. Resipi-resipi kami yang mudah dan lazat ini mempamerkan produk-produk Kimball yang serbaguna, sesuai digunakan untuk apa jua perayaan,” tambah Cik Lee. 


Untuk mengetahui lebih lanjut tentang produk-produk Kimball dan resipi dari kempen ‘Mudah dan Lazat, Hati Terpikat’, layari laman web di http://www.kimball.com.my/, atau kunjungi laman Facebook Kimball di https://www.facebook.com/KimballMalaysia/ untuk mengikuti perkembangan terbaru Kimball.












Kaki Bebel,

LILY

www.ciklilyputih.com

1 comment :

Suria Amanda said...

Cik lily..hantar sebakul kimball kat i plisss