Wednesday, March 7, 2018

Koleksi QALEA By Rizalman, Sentuhan Eksotik Oasis Morocco

Hi Korang, 

Awal benar rasanya kak lily bercerita mengenai persiapan raya ek!! 

Tapi penting jugaklah, at least tak delah berbelanja banyak sebab kita dah siapkan seawal yang mungkin kann hehehe. 

So impikan dekorasi unik dengan kemewahan glam dan elegan? 


Raya ini, persembahkan keajaiban persis oasis Morocco idaman kembaramu dengan Qalea by Rizalman, koleksi luxe deko kediaman mewah yang mampu dimiliki semua. 

Cepat sungguh Avon keluarkan produk untuk dekor raya ek.. I like sesangat!!

Dihasilkan dengan kolaborasi kedua Avon bersama pereka dalaman dan fesyen terkenal Rizalman Ibrahim, Qalea mempersembahkan rangkaian mewah langsir, linen, set hidangan dan perhiasan rumah bertemakan Morocco yang pasti meningkatkan citarasa trend perhiasan don hidangan Malaysia tahun ini. 


Kata Rizalman, "Saya mencintai kemeriahan rona, budaya dan ekspresi hiasan Morocco, jadi mengimbangi eksotikanya dengan sentuhan moden menjadi cabaran yang mengujakan. Paduan flora geometri serta palet warna mewah adalah trend terbesar 2018. Qalea memberi penataan elegante de la maison yang tersendiri " Memetik inspirasi jubin klasik serta rona terang dari souk Marrakech, koleksi Qalea dirangkai dengan corak bungaan geometri serta warna biru cerulean, biru gelap dan merah delima yang unik. 


Koleksi Lengkap Kediaman 

Mengambil kira fungsi dan versatiliti, setiap rangkaian mengetengahkan konsep dwi-gunaan yang inovatif. Dari sarung bantal, alas meja don gebar dwi-permukaan hingga ke langsir siang-dan-malam, semua bakal menjadikan setiap ruang tampak segar sepanjang Raya. 

Serlahkan elegan dengan langsir, linen dan hiasan rumah yang direka untuk tampil mewah pada harga mampu milik. 


Bangkitkan selera dengan set hidangan porselin berekaan eksklusif, diinspirasikan jubin bohemian dari Morocco. Corak unik pinggan makan, piring hidang serta mangkuk mudah disuai-padankan. 


Lena dalam dakapan lembut set cadar dan gebar katil berona eksklusif. Setiap set bujang, kelamin dan raja didatangkan dalam corak unik berbeza agar kesemua bilik tampil tersendiri. 


Lengkapkan sentuhan dunia Moroccomu dengan konsep BARU -tagine kaserol hidangan, pouffe metalik, set minum kaca terbaja don teko serta dulang besi. 

So korang kalau nak dapatkan produk Koleksi Qalea by Rizalman jangan lupa dapatkan nanti di pasaran pada 16 April 2018. Boleh juga dapatkannya di mana-mana Butik Kecantikan Avon diseluruh negara atau hubungi wakil Avon yang terdekat.

Untuk keterangan lanjut boleh layari:-


Apa lagi, sempat ni kalau nak simpan duit kan hehehhee
















Kaki Bebel,

LILY

www.ciklilyputih.com

1 comment :

mamapp said...

oo ingatkan baju.. rupanya rizalman dah luaskan lagi produk dia ye.. cantiklah