Sunday, March 11, 2018

MENTHOLATUM Lip CRAYON LIP BALM Yang Terbaru

Hi Korang,


Tengah mencari gabungan antara penjagaan bibir dan warna bibir? 

Memperkenalkan Mentholatum Lip Crayon Lip Balm BAHARU yang berfungsi bukan sahaja sebagai penyeri bibir, tetapi juga menyuburkan bibir dengan kelembapan yang tinggi! Sama ada untuk penggunaan harian atau untuk majlis istimewa, Mentholatum Lip Crayon Lip Balm yang terbaharu adalah pilihan tepat untuk korang dan apa yang korang perlukan hanya oles untuk bibir yang sihat berseri, mekar dan lembap. 


Berfungsi sebagai krayon bibir dan juga pelembap bibir, Mentholatum Lip Crayon Lip Balm serba baharu ini dirumuskan bukan sahaja untuk memberikan bibir warna lembut, tetapi manfaat lembapannya juga memastikan bibir kekal lembap sepanjang hari. Berbeza dengan krayon bibir lain, Mentholatum Lip Crayon Lip Balm adalah ultra lembap kerana ia dirumuskan dengan bahan pelembap seperti Minyak Argan dan Minyak Biji Meadowform untuk membantu menghidratkan, menyuburkan dan melindungi bibir, meninggalkannya terasa licin dan terhidrat walaupun selepas berjam-jam dioles. 

Direka untuk menyerlahkan keseluruhan penampilan solekan anda, Mentholatum Lip Crayon Lip Balm terbaharu ini hadir dengan rona merah samar berbeza untuk menepati ton kulit berbeza. Dengan olesan yang mudah, krayon bibir yang sangat menyuburkan ini segera memberikan anda warna bibir lembut yang menawan. 



Di bawah adalah beberapa tip aplikasi untuk mencapai efek warna bibir yang anda idamkan:- 

· Seoles – Warna lembut Tipis 

· Dua Oles – Warna Terang 

· Tiga Oles – Warna Pekat Dan Terang 

Untuk mendapatkan kesan yang lebih penuh dan mungil, pastikan anda menambah olesan pada pertengahan ulas bibir bawah. 


Tentukan, serlahkan dan cantikkan penampilan solekan secara keseluruhan dengan Mentholatum Lip Crayon Lip Balm baharu! Mentholatum Lip Crayon Lip Balm adalah bebas wangian dan dijual pada harga RM 19.90 (3g). Ia boleh didapati di kesemua farmasi dan juga pasar raya utama bermula Januari 2018. 













Kaki Bebel,

LILY

www.ciklilyputih.com

No comments :