Tuesday, March 20, 2018

SNICKERS Oats Untuk Mereka Yang Kena Tahan Lapar Selalu

Hi Korang,

Kak lily memang minat betul coklat SNICKERS ni, tak kiralah banyak mana kacang pun tetap dibedal jugak hehehehe

Sama ada sedang dalam perjalanan ketika waktu sibuk, menunggu untuk melengkapkan perjanjian perniagaan, atau terperangkap dalam mesyuarat yang panjang, SNICKERS kini dapat membantu rakyat Malaysia dengan SNICKERS Oats baharu, snek yang membantu mereka bertahan apabila perlu menunggu lama dan mula berasa lapar! 



SNICKERS Oats kini padat dengan oat dan digabungkan dengan rasa coklat mewah, karamel dan kacang yang amat dikenali penggemar SNICKERS. la juga merupakan snek yang sangat sesuai untuk pengguna yang berasa lapar apabila menjalani rutin harian yang panjang - sama ada di tern pat kerja, mengejar tarikh akhir untuk menghantar tugasan di universiti atau apabila sedang dalam perjalanan ke destinasi seterusnya.


"Terdapat pelbagai faktor yang menyebabkan waktu menunggu terasa lebih lama dan salah satu daripadanya ialah berasa lapar. Akibatnya, kita akan berasa gelisah, tidak sabar, malah mungkin juga menjadi seseorang yang tidak begitu menyenangkan. Disebabkan rakyat Malaysia meluangkan purata satu jam semata-mata untuk perjalanan, ia bukan sahaja menjejaskan emosi tetapi juga menyebabkan banyak masa berharga hilang. Oleh ltu, kami percaya SNICKERS Oats boleh membantu pengguna yang sering perlu menunggu lama setiap hari untuk membantu mereka bertahan kerana ia adalah snek mudah yang boleh dinikmati sebelum waktu makan seterusnya," kata Yee Pek Kuan, Category Business Unit Director of Mars Developing Asia. 

SNICKERS Oats dicipta untuk memberi kemudahan kepada pengguna, dengan memberi kenikmatan setiap kali dirasai, dengan rasa coklat dan kacang yang enak dan padat dengan oat. Pengguna kini boleh bertahan apabila perlu menunggu lama dengan mendapatkan SNICKERS Oats di mana-mana kedai serbaneka atau cawangan runcit di seluruh negara. SNICKERS Oats juga didatangkan dalam bungkusan kecil yang boleh didapati di mana-mana pasaraya dan pasaraya hiper utama.


Dari sekarang hingga 1 April 2018, SNICKERS Oats juga menawarkan hadiah-hadiah bernilai berjumlah lebih RMl0,000 melalui peraduan dalam talian 'Snickers Oats Longest Hunger Story'. Peminat yang berasa lapar boleh menyertai peraduan ini dengan berkongsi pengalaman bagaimana SNICKERS Oats membantu mereka bertahan apabila perlu menunggu lama mengikut tema-tema mingguan. Mereka juga boleh memuat naik kisah mereka melalui Facebook Live atau video lnstagram dengan menaip #SnickersOatsHungerStoryMY. 

Untuk maklumat lanjut mengenai SNICKERS Oats dan peraduan dalam talian: 





Hashtag Rasmi : #SnickersOats #SurviveThelongWait





3 comments :

Azlinda said...

i love this kak, pos sket kak hehee

Unknown said...

Hye Sis..
Manis sangat X coklat ni👆

Anonymous said...

Manis X