Friday, August 12, 2016

Pembukaan Galeri ICE-WATCH di Mitsui Outlet Park, KLIA Sepang Bersama Petronas Raceline Malaysia Hafizh Syahrin.

Hi Korang,

Hari tuh aku berkesempatan jugak ke event Ice-Watch di Mitsui Outlet Park, Sepang.


Ermm memanglah jauh tapi kebetulan ada kerja sket kat Cyberjaya so kira dah dekatlah kan, singgahlah majlis perasmian ni ek. 


Bagi meraikan pembukaan Galeri ICE-WATCH di Mitsui Outlet Park, KLIA Sepang, Pengarah Urusan ICE-WATCH Malaysia, Dato' Sri Meer Habib telah merasmikan pembukaan dalam gaya sporty sepadan dengan persona "Cool". Majlis ini juga disertai oleh Hafizh Syahrin iaitu pemandu Petronas Raceline Malaysia walaupun sibuk berlumba di merata dunia. 


Kemuncak acara pada petang ini merupakan majlis tandatangan di BMW Motorsports Steel watch yang merupakan salah satu model premium Ice Watch oleh Dato' Sri Meer dan Hafizh bagi merasmikan pelancaran dan perkongsian antara Malaysia ICE WATCH dan Petronas Raceline.


Dato' Sri Meer berkata, "The ICE-WATCH is phenomenal because it is a unique blend of innovation, creativity, affordability and simplicity. It cuts across age, style and background and as a result, it's easy to love an ICE-WATCH, plus one can wear it with almost everything."


Hafizh, yang juga peminat ICE-WATCH, menambah lagi "ICE-WATCH is now my favourite watch to wear during the race weekend. I love the oversize chronograph of the Chrono Electrik model as it is big, trendy, light weight and it makes it easier for me to move around. The watch even matches with our uniforms! I can see a lot of ICE-WATCH models that I like and suit my casual usage."


Raceline dan Hafizh telah bergabung tenaga dengan ICE-WATCH untuk mempromosikan jenama tersebut pada 2016. Jenama ICE-WATCH mewakili mereka yang berjiwa muda, bertenaga, bersukan dan bersemangat dan sesuai dengan gaya yg bersikap tenang dalam pasukan. The 'big face' atau terlalu besar reka bentuk jam tangan adalah trend sekarang dan kedudukan sebagai kegemaran untuk kegunaan pasukan ada pada hujung minggu perlumbaan atau kasual. Bahan yang digunakan adalah ringan dan selesa, khususnya direka khas untuk ahli krew untuk bekerja dan bergerak walaupun semasa jenis perlumbaan hujung minggu yang paling sibuk dan mencabar.



Hafizh telah mencipta gelombang CEV dalam (Campeonato de Espana de Velocidad) atau dikenali sebagai Kejohanan Sepanyol 2012 dan 2013 di dalam kelas Moto2 sebelum berpindah ke FIM motosikal jalan perlumbaan Kejohanan Dunia (MotoGP) pada 2014 di kelas Moto2 yang sama. Kerlipan kecemerlangan dapat dilihat sepanjang 2014 dan 2015 dan beliau kini diletakkan 7 dengan 69 mata pada pertengahan musim selepas 9 perlumbaan pada 2016.


Semasa majlis pembukaan tersebut, Ice-Watch juga turut melancarkan koleksi jam mereka yang terbaru iaitu ICE DUO. Ianya merupakan jam mempuntai 2 warna yang digabungkan yang bersesuaian dengan trend terkini menampilakan warna-warna kontras seperti anthracite and yellow, dusty dan coraL pink serta mint or black and orange.



Apa lagi meh singgah ke ICE-WATCH gallery di Mitsui Outlet Park, KLIA Sepang setiap hari dari lO npagi- lO malam. Klik je ke http://www.facebook.com/ice.watch untuk maklumat lanjut


Korang boleh check it out Butik ICE-WATCH di Lembah Klang yang terletak di Ampang Point. Plaza Shah Alam, The Curve, NU Sentral dan Alamanda shopping malls. Di negeri butik Ice-Watch boleh di dapati di Gurney Paragon di Penang, Palm Mall di Seremban, Komtar JBCC di Johor Bahru, East Coast Maldi Pahang, The Shore di Malacca, Aman Central di Alor Setar dan Viva City Megamall Kuching. Terdapat juga kaunter ICE-WATCH di Parkson, Pavilion dan TANGS l Utama.


2 comments :

Jueliza Jamani said...

Alaaa cantiknya jam yg kaler pink tu kak..

ZULHILMI TEMPOYAK said...

menarik2... boleh tgok pastu rembat satu yak