Saturday, November 2, 2013

Cantiknya KOLAM di Pavilion Kuala Lumpur

Hi Korang,

KOLAM ni merupakan hiasan dekorasi bagi warga Hindu bagi menyambut Deepavali setiap tahun.

Bukan setakat rumah je, kat pejabat, shopping complex dan merata tempat diroang mendekorasikan KOLAM ni pelbagai cara, rupa, bentuk dan warna.

Ni aku ada attach sket gambar KOLAM di Pavilion masa launching sambutan perayaan Deepavali ni.

Fashionable Chic Kolam

Sensuous Ambrosia Kolam

Spice and Style Kolam

Delectable Sweets Kolam

Kepada kengkawan yang menyambut Deepavali, di ucapkan selamat Hari Deepavali untuk korang ye..

Semoga Deepavali ni memberi sinat kebahagian untuk semua

3 comments :

Azim Aris said...

auwwwww heheheheheh


Tak Mungkin Benar

Azim Aris

Darah Mengaum

CPTatie said...

teringin nak belajar buat kolam

Santan Manis said...

waa... cantik nya! i mean KOLAM tu. hahaha. lama x singgah sini :D apa kabo?