Thursday, December 17, 2009

The Biggest Loser Asia


Kenal logo nie ?

Sekarang ni tengah musim TV realiti ni. Masuk nie dah 3 minggu aku tengok. Seronok tengok rancangan nie.
Peserta pun dari serantau Asia kan. Malaysia je ada 2 orang. Iaitu Aaron & Nadia


Nadia & Aaron


Kevin from Filipina

Tapi yang aku suka tengok si Kevin ni. Orang paling besar sekali. Masa 1st timbang dia turun 14kg dalam masa satu minggu. Agaknya dia tak pernah bersenam kot kat rumah dia. Mak mertua aku cakap dia tu macam Spongebob, coz badan dia dah bentuk petak dah.

Apa-apa pun Good Luck pada semua peserta. Hopefully peserta dapat masuk ke final.

p/s bila aku nak kurus nieh??

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails