Friday, October 25, 2019

YOODO Punkrock Picnic Party Bersama Bunkface dan One Buck Short, Jom Dapatkan Tiket Sekarang!

Hi Korang, 

Yoodo, perkhidmatan mudah alih digital yang pertama kali disesuaikan dan 100% di Malaysia, telah bekerjasama dengan The Bee dan membawa kembali aliran Punk Rock yang menampilkan ikon Malaysia, Bunkface dan One Buck Short. 

Yesza kak lily memang miant dengan band diaorang ni, band independence yang lagu-lagunya sedap sedap bealak wei. 


Yoodo x The Bee Presents: Punkrock Picnic, bakal mengadakan Punkrock Picnic, iaitu gig show khas untuk peminat-peminat muzik rock pada 29 November di The Bee, Publika Shopping Gallery. Hanya satu malam konsert yang akan menampilkan kesemua lagu-lagu hits mereka yang bakal menggegar dan mampu membuatkan korang ‘head baning’ huahauhaua 

"Yoodo is excited to host Bunkface and One Buck Short for a night of rocking," kata Chow Tuck Mun, Head of Yoodo. "We are proud to extend Yoodo's commitment in supporting local communities by bringing Punk Rock genre to them. We are buzzing about this great opportunity to once again delight our users with unique experiences. 


"Yoodo x The Bee Presents: Punkrock Picnic, is the follow-up to our great successful inaugural Yoodo Presents event held earlier this year. That event was a great success, featuring 6 local indie bands and racking up millions of views online. Now we are proud to be shining the spotlight on these pioneers of Punk Rock in the local music industry." 

Yoodo menawarkan kepada para pelanggan diskaun 10% khas untuk tiket untuk 100 pelanggan pertama. Itu hari itu juga nanti, para Yoodoers juga akan di hadiahkan kemeja-T Yoodo edisi terhad untuk memperingati acara gig tersebut. 


Bunkface yang terdiri daripada 3 orang anggotanya iaitu Sam, Paán dan Yeob bakal mendendangkan lagu-lagu yang menjadi siulan anak muda suatu ketika dulu iatu, 'Situasi', 'Silly Lily' dan lagu terbaru mereka 'Suara'. Untuk menghangatkan lagi para penonton akan di hiburkan dengan kumpulan rock punk yang bermula dari 2000, One Buck Short akan mendendangkan dengan hits klasik mereka iaitu 'Fast Times' dan 'Kelibat Korupsi' dan mungkin beberapa trek lagu baru. 


"Well it has been a while since we had the full line up of our band. For us this is not a reunion, but more of friends coming together and having fun. There are things to look forward to, like new material plans to tour, but right now we are focused on ourselves first before embarking on this journey," said One Buck Short's bassist, lzal 

What we want to do musically will always be serious, but we also want to make sure we are having fun doing it. This show is just the start of what's to come in the future, musically and more." 

Harga tiket Yoodo x The Bee Presents: Punkrock Picnic 

Early Bird – RM38 satu tiket 

Advanced Sales – RM58 satu ticket 

Walk In – RM78 satu ticket 

All ticket prices exclude extra ticketing fees. 

Muzik adalah tumpuan utama gaya hidup untuk Yoodo dengan begitu kita sentiasa mencari cara untuk terlibat dalam senaman muzik tempatan untuk memberikan pengalaman muzik yang mendalam. 

Malah, Yoodo bersedia mencapai kejayaan setelah mencari bakat-bakat tempatan dengan menaja 2019 TAPAUfest pada 26 Oktober ini. Yoodo adalah Telco Rasmi Digital untuk budaya dan festival masyarakat Malaysia yang akan mempamerkan bakat muzik indie tempatan yang menarik termasuk BTSWT, Midnight Fusic, Iqbal M, Airliftz, Milo Dinosaur dan banyak lagi. 


Untuk membeli tiket untuk Yoodo x The Bee Presents: Punkrock Picnic sila lawati www.galactix.asia/punkrock-picnic 

Mari LIKE dan FOLLOW mereka di social media berikut : 

Website : 

Facebook : 

Instagram : 


#YoodoxTheBeePresents
#YoodoPresents


No comments :