Thursday, October 31, 2019

Haruman Eve Confidence dan Eve Elegance Dari AVON

Hi Korang,

Susulan kejayaan haruman Eve Duet, Avon meneruskan kerjasama dengan bintang Hollywood Eva Mendes bagi mencipta dua haruman baru Eve Confidence dan Eve Elegance. Haruman ini menggambarkan gaya hidup wanita masa kini yang penuh dengan pelbagai cabaran dan peranan baru yang perlu dilalui. "Dengan EVE Elegance dan EVE Confidence saya dapat mengharumkan setiap momen indah yang berbeza dalam hidup saya," kata Eva. 


Eve Confidence dibuka dengan nota manis melur harum, diulit kemewahan currant hitam dan kehalusan kayuan oak. Setiap semburan akan memberi anjakan keyakinan dan menyerlahkan keberanian anda. 

Serlahkan detik-detik keyakinan penuh cita - cita dengan seburan Eve Confidence yang kekal lama. "Hanya satu semburan EVE Confidence don soya bersedia untuk apa sahaja," kata Eva. 

Eve Elegance pula sempurna untuk momen bila mana anda ingin menyerlah sofistikasi diri yang hebat namun bersahaja. 


Diulit dengan kelembutan kelopak jasmin, ledakan delima segar, didakap kayuan ambar yang mewah memukau. Eve Elegance merupakan haruman yang tepat bagi saat-saat menyerlah personaliti. Haruman ini memastikan anda bukan sekadar dilihot. namun terus diingati. 

Koleksi Eve memberikan anda peluang melakar kenangan indah buat selamanya hanya semburkannya agar setiap detik indah anda sinonim dengan keharumannya. 


Eve Confidence Eau de Parfum don Eve Elegance Eau de Parfum bakal dipasarkan mulai l November 2019. Dapatkannya dari mana-mana Wakil Avon, Butik Kecantikan AVON atau menerusi atas talion di shop.avon.my. Untuk maklumat lanjut, hubungi talion bebas fol AVON di 1-800-18-AVON (2866). 

Mari LIKE dan FOLLOW di media sosial berikut : 

Online Shopping:
www.shop.avon.my

Facebook: 

Instagram: 






1 comment :

Kisah Tatie said...

wujud lagi brand avon ni ..