Thursday, November 23, 2017

Chicken Cheesy Bites Dari Pizza Hut, Cheesenya Kemain Banyak Lagi.

Hi Korang,

Menipu kalau korang ni tak suka makan pizza kan!!

Kalau kak lily cakap yang kak lily tak makan pizza memang korang boleh ketuk dahi kak lily yang luas ni ek hahahahaha bengong sungguh..

penyambut tetamu di Pizza Hut Sunway Piramid outlet, ada robot tuh tau

Kan ari tuh kak lily lepak kat Pizza Hut sempena perasmian kedai konsep digital diaorang tuh so kitaorang diperkenalkan dengan pizza flavour baru mereka iaitu Chicken Cheesy Bites. Memang banyak giler cheesenya wei..


Pizza Hut, rangkaian pizza terbaik Malaysia kembali sekali lagi dengan piza Chicken Cheesy Bites kegemaran ramai yang lebih menyeronokkan untuk generasi hari ini - dengan menggalakkan perbualan, dan mencetuskan interaksi antara satu sama lain ketika di meja makan. 

Piza edisi terhad ini boleh didapati di seluruh negara dari bulan Oktober hingga Disember 2017. 


Kali ini, kandungan piza Chicken Cheesy Bites ni membuatkan korang terbeliak mata wei dengan lapan belas kerak piza, penuh dengan kejutan keju cheddar dan mozarella, dilengkapi dengan peperoni ayam lazat, bebola daging ayam dan cebisan daging ayam di atas sos tomato salsa dan keju. 

Dengan slogan, "Lebih Keju, Lebih Banyak Cara Makan, Lebih Menyeronokkan", piza Chicken Cheesy Bites ini bukan sahaja satu jamuan hebat bagi semua, tetapi juga merupakan undangan khas bagi seisi keluarga untuk bergembira dan berseronok sambil menikmati hidangan lazat ini bersama-sama. 


Pizza Hut akan memperkenalkan tambahan terbarunya bersama-sama dengan piza Chicken Cheesy Bites; Cheesy Dip – sos keju pekat dan berkrim untuk pengalaman Chicken Cheesy Bites yang lebih hebat. Bagi memastikan dua kali ganda lebih keju, untuk dua kali ganda lebih keseronokan, Cheesy Dip boleh didapati bermula daripada 15 November. 

Sambil makan-makan tuh, kami dapat belajar cara membuat piza Chicken Cheesy Bites ni dengan Chef Wilson, ermm salah sorang orang kuat Pizza Hut ni tau. 


Tak delah complicated mane pun, cuma bila nak pintal doh yang sebelah tepi tuh yang kena kreatif sket hehehehe..

Piza Chicken Cheesy Bites terbaru ini boleh dibeli melalui pesanan ala carte dengan harga RM35.50 untuk saiz biasa, manakala pilihan kombo juga boleh didapati melalui penghantaran, take-away atau dine-in.


Pizza Hut menawarkan kombo untuk dua atau empat orang secara dine-in, masing-masing dengan harga RM37.90 atau RM69.90 setiap satu. Kombo Chicken Cheesy Bites untuk dua orang menampilkan piza Chicken Cheesy Bites bersaiz biasa, dua sup krim cendawan, dua minuman dan satu hidangan pembuka selera, manakala Kombo Chicken Cheesy Bites bagi empat orang menawarkan tambahan satu piza favourite pan/hand-stretched bersaiz biasa yang datang dengan empat sup krim cendawan, empat minuman, empat hidangan ais-krim dan 2 hidangan pembuka selera. 

Sebenarnya kak lily dah 2 kali makan pizza chicken cheesy bites ni hehhehhe sedap bebenau lah..









Kaki Bebel,

LILY

www.ciklilyputih.com

2 comments :

ASTraveller said...

Salam singgah dan follow sini :)

Anonymous said...

Terliur. Salam kenal awak. Moh ler ke blog saya https://cararesepi.blogspot.my kalau tak kisah masukkanlah blog saya dalam senarai bloglist awak.huhu