Friday, November 17, 2017

Cheese Tarik Crust Baharu Domino’s! Tariklah Puas-Puas

Hi Korang,

Keju yang ditarik panjang amatlah sinonim ketika mengangkat sekeping pizza panas yang baru dibakar segar dari ketuhar. Jika anda rasa kenikmatan ini tidak dapat ditandingi lagi, Domino’s telah menemui cara untuk menambahkan lagi sensasi keju ini.

Diinspirasikan oleh mereka yang menggemari keju, Cheese Tarik Crust baharu ini membuktikan bahawa keju yang lebih banyak sememangnya adalah lebih menarik. Produk baharu ini bukan sahaja dicipta dengan penuh teliti tetapi juga menggunakan pemilihan mozzarella berkualiti tinggi seiring dengan usaha Domino’s untuk terus memperkenalkan sensasi keju yang lebih enak dan konsisten dalam setiap sajian. 


Bersumberkan seni keju artisan, pembuat piza Domino’s menggunakan teknik khas untuk membuat kerak piza ini dan berjaya menghasilkan kerak pizza yang paling berkeju. Dalam mencari rasa keju yang mengasyikkan, Cheese Tarik Crust mengetengahkan rasa keju cheddar yang terletak di dalam kerak yang ditabur dengan parmesan, kemudian dibakar sempurna. Dihasilkan secara segar bagi setiap pesanan dengan hidangan keju cheddar, cairan keju ini meleleh keluar dari kerak rangup dan memberikan tekstur yang lembut dan boleh ditarik, membuatkan anda ingin menariknya dengan lebih lagi. Dalam meluaskan lagi pilihan, Cheese Tarik juga boleh didapati dengan Mozzarella Cheese Tarik yang asli, yang sebelum ini dikenali sebagai Extreme Edge Crust.


Shamsul Amree, Pengurus Besar Kanan, Operasi, Domino's Pizza Malaysia dan Singapura berkata, "Kami gembira dapat memperkenalkan Cheese Tarik Crust baharu ini. Elemen-elemen kesenian dan kasih sayang telah dicurahkan ke dalam penciptaan kerak piza terkini kami seiring dengan inspirasi daripada teknik pembuatan keju. Kerak ini dihasilkan khusus bagi para peminat keju. Kami sangat gembira dengan penciptaan faktor ‘tarik’ ini dan kami percaya ia akan memberi pengalaman piza yang unik untuk pelanggan-pelanggan kami."

Cheese Tarik Crust boleh didapati dalam saiz Sederhana dan Besar dan boleh dinikmati dengan semua perisa piza. Ia juga merupakan tambahan pilihan kerak terkini kepada menu Domino's Pizza yang mengandungi bermacam-macam jenis hidangan. Cuba Cheese Tarik Crust yang baru dengan topping piza kegemaran anda hanya dengan bayaran tambahan sebanyak RM5 untuk piza bersaiz sederhana dan RM7 untuk pizza bersaiz besar. Pesan 2 Pizza Deal dengan keju tambahan dalam talian dan naik taraf kepada Cheese Tarik Crust untuk menikmati Stuff Cheddar Bites secara percuma setiap hari Selasa sebagai tambahan kepada tawaran Super Tuesday!


Bersempena dengan pelancaran produk terbarunya, Domino’s akan menganjurkan cabaran Cheese Tarik Malaysia yang pertama. Cabaran yang menyeronokkan dan mudah ini bertujuan untuk melihat sejauh mana anda boleh 'menarik' keju Cheese Tarik Crust. Untuk menyertai peraduan tersebut, dari 27 November, 2017 hingga 24 Disember, 2017, ambil sekeping gambar keju yang ditarik dalam gaya anda yang paling kreatif, muatkan tag @DominosMY; #CheeseTarikChallenge bersama-sama gambar tersebut dan muat naik di Facebook, Instagram atau Twitter. Pemenang mingguan akan dimaklumkan menerusi laman web dan akan membawa pulang bekalan piza untuk sepanjang tahun. Untuk setiap cabaran yang berjaya, Domino’s akan menyumbang kepada inisiatif komuniti hujung tahunnya. 


“Keseronokan dan kasih sayang dapat memberi makna yang besar kepada semua. Kami ingin mengalu-alukan penyertaan pelanggan kami terutamanya penggemar keju untuk turut serta dalam cabaran Cheese Tarik yang menyeronokkan ini. Bertujuan untuk menyampaikan kegembiraan serta kebahagiaan, Domino’s berjanji untuk menyumbang ke arah inisiatif komuniti berdasarkan penyertaan cabaran melalui muatan-muatan di media sosial. Bergembiralah dengan Cheese Tarik Crust sambil kami menyumbang kepada mereka yang memerlukannya.” kata Shamsul.

Untuk mengekalkan kenikmatan kelazatan keju, Domino’s Pizza’s Cheesy Four baharu yang mengandungi empat buah hidangan sampingan adalah pasangan yang sempurna bagi piza kegemaran anda. Dapatkan kombinasi keju-keju yang lazat dalam all-in-one box yang sesuai untuk dikongsi. Diilhamkan dari piza yang merupakan makanan yang dikongsi bersama-sama, Cheesy Four menyenangkan pesanan dan memberi kemudahan kepada para pelanggan, serta amat sesuai dikongsi bersama orang-orang tersayang. Cheesy Four mengandungi Garlic Cheese Onion Rings, Cheesy Cheddar Stix, Stuffed Cheddar Bites dan Crazy Chicken Crunchies (Perisa Tom Yam) dengan keju celup yang begitu lazat. Hidangan ini pasti akan menambahkan lagi kenikmatan pengalaman keju anda. 


Nikmati Domino’s Garlic Cheese Onion Rings klasik - rangup, bawang dihiris tebal yang disaluti tepung, dan ditabur dengan keju parmesan yang lazat. Crazy Chicken Crunchies (Perisa Tom Yam) dengan celupan keju yang begitu menyelerakan. Dua hidangan sampingan baharu akan dilancarkan bersama Cheesy Four, iaitu Stuffed Cheddar Bites, ketulan yang berisi ayam pepperoni, penuh dengan keju dan dibakar sempurna serta Cheddar Cheese Stix baharu yang diisi dengan keju cheddar dan ditabur dengan keju parmesan. 

Nikmatilah Cheesy Four pada harga promosi RM23.90 dengan pesanan minimum sekotak piza saiz personal. Nikmati diskaun sebanyak RM2 untuk Cheesy Four apabila anda memesan melalui atas talian.

Cheese Tarik Crust dan the Cheesy Four baharu boleh didapati di semua rangkaian Domino’s Pizza dari 13 November. Kunjungilah rangkaian kami, atau buat pesanan melalui atas talian di http://www.dominos.com.my/, atau hubungi 1300-888-333 untuk membuat pesanan. Untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan Domino’s Pizza Malaysia’s Cheese Tarik Crust dan the Cheesy Four serta promosi-promosi yang sedang berlangsung, kunjungi kami di http://www.dominos.com.my/





3 comments :

el said...

alamak tergoda aiii

zaimi said...

seriuskan sedap ni??

https://resihat.com/2017/11/16/cara-mengatasi-bibir-kering-dan-mengelupas/

Kak Sue said...

Amboi sedapnya..