Friday, February 17, 2017

SENHENG PlusOne New Face Member Card Yang UnikSekali

Hi Korang,

Alah korang biasakan dengan jenama SENHENG ni kan!!

La kedai jual barangan elektrik tuh

Sebenarnya Senheng® Electric (KL) Sdn. Bhd merupakan kedaimenjual barangan elektrik dan elektronik yang terkemuka di Malaysia ni, rasanya lebih 100 outlet di seluruh tanahair. 

Asal nampak lambang hijau tuh dari jauh kita dah tau itu SENHENG ek hehehhehe dan harganya berpatutan jugak berbanding dengan kedai elektrik yang lelain.

Sekarang ni SENHENG memperkenalkan Kad baru PlusOne New Face untuk ahli-ahli Senheng.



Wah kad baru haruslah corak baru kan, tak silap aku yang dahulunya merupakan gambar Panda dan sekarang ni dirupakan kepada gambar shuttlecock.

Kenapa shuttlecock menjadi pilihan kan?


Oh sebab Senheng terlibat sama sebagai salah satu penaja bagi SS Purple League, iaitu liga premier badminton yang terkemuka di tanahair ni, eh siap ada sekali pemain badminton antarabangsa jugak tau. 

Senheng senantiasa berusaha untuk menyumbang ke arah pembangunan badminton negara bagi mencapai strategi pemasaran di mata dunia

Meh aku citer sedikit mengenai kebaikan menjadi ahli Senheng PlusOne ni

Ganjaran (Reward)

Eh mestilah kita sebagai pelanggan nak ganjaran menarik dari sesuatu kad tuh, kalau tak buat apa jadi ahli. So di Senheng bila kita membeli barangan secara automatiknya kita mandapat points yang bila mana points ni dah cukup kita bolehlah redeem barang yang kita nak hehehhhee

Lagi pulak bila adanya kad Senheng Plus One ni, para ahli akanmendapat rebate EZCredit sehingga 10%. Banyak tuh dan rebate ini boleh ditukar kepada nilai cash atau redeem products.

Jaminan Perkhidmatan (Service Assurance)


Dengan 1 to 1 replacement warranty, korang dapat menikmati warranti perkakas ringan selama 2 tahun dengan bayaran minima saja. Kalau barangan korang tidak berfungsi dalam tempoh dua tahun, anda boleh terus bertukar yang baharu. Wow baru baru baruuuuuuu

Extra one year warranty

Lagi satu, dengan membeli produk di Senheng ni korang akandapat tambahan satu (1) tahun warranti lagi daripada warrantibarangan sedia ada. Contoh cam ni, kalau korang beli periuk nasi dapat warranti setahun kan, so Senheng tambah lagi satu (1) tahun untuk warranti. Best tuh kan

Kesenangan (Convenience)



La dengan aplikasi Senheng, semuanya di hujung jari je ye takyah nak sibuk-sibuk cari nak telefon bagai.

Kini Senheng dah ada aplikasi secara online menerusismartphone korang tau.




Hah untuk nak rasa cuba PlusOne card, meh ikut satu per satu langkah berikut ek

Meh sini aku tunjukkan,




Untuk menjadi ahli Senheng, korang boleh register secara online seperti gambar di atas. 

Pergi ke website : http://www.senheng.com.my/authentication dulu tau.

Daftar secara online untuk menjadi ahli PlusOne dan bayar hanya RM12 sahaja untuk yuran keahlian. Nanti korang akan terima confirmation email dan isikan segala butir-butir peribadi. Kemudian download Senheng Mobile App untuk dapatkan Senheng PlusOne Card korang.




Untuk mereka yang sudah menjadi ahli PlusOne, Cuma isikan butir-butir peribadi dan emailkan untuk lengkapkan pendaftaran dan kemudiannya download Senheng Mobile App untuk dapatkan Senheng PlusOne Card korang.




Untuk mereka yang berada di store and ingin mendaftar terus, ermm lagi senang. 

Cuma isikan P1 e-form dan tunjukkan NRIC bersama yuran keahlian RM12 untuk melengkapkan pendaftaran dan kemudiannya download Senheng Mobile App untuk dapatkan Senheng PlusOne Card korang.




Untuk mereka yang merupakan ’existing in-store member‘ pun mudah jugak 

Terus ke Senheng/senQ outlet yang berhampiran dengan korang dan update butir-butir peribadi dan tunjukkan NRIC untuk melengkapkan pendaftaran dan kemudiannya download Senheng Mobile App untuk dapatkan Senheng PlusOne Card korang.

Mudah kan.


Ni features depan aplikasi Senhengbukak-bukak je terus dah nampak kan hehehhee



Kat sini pulak korang boleh tengok berapa points korang danapa boleh redeem

Dengan adanya aplikasi Senheng di smartphone ni, korang bolehmenyemak mata ganjaran Plus One korang, menyemak promosi hebat dan juga boleh mendapatkan E-Voucher, E-Booklet dan macam-macam lagi.

Dah download lekas aplikasi Senheng di smartphone korang. Mana tau ada barang yang korang berkenan nak beli.

Untuk info lanjutkorang boleh check it out



2 comments :

Mummy MM said...

Pernah gaklah buat loan di Seng Heng ni. Senang berurusan. Tapi tak taulah dapat redeem barang bagai.

http://diarimommymuhaimin.blogspot.com/

OKje said...

Jarang sangat pergi Seng Heng....beli barang letrik selalu gi tempat mana dan jer