Friday, February 17, 2017

AYDA JEBAT Di Pelancaran GINTELL De' Space Kerusi Urut U.F.O

Hi Korang,


Event ahad lepas ni di ioi City Mall, sebab dekat dengan rumah so akak pi la ye

Pelakon dan penyanyi terkenal Ayda Jebat membuat penampilan khas sebagai duta GINTELL di IOI City Mall Putrajaya, untuk bertemu dengan para peminat dan para pelanggan GINTELL melancarkan kerusi urut terbaru GINTELL De’ Space.

Seronok Ayda Jebat bersembang dengan Hanif mengenai kerusi urut Gintell yang baru ni

Penampilan khas Ayda Jebat akan menambahkan pelancaran kerusi urut GINTELLL De’ Sapce bersama para peminat dan pelanggan GINTELL yang datang ke acara tersebut. Ayda Jebat bukan sahaja menikmati mengambil gambar selfie dengan peminatnya dan juga bersama-sama menyanyikan lagu popular “Pencuri Hati” dan lagu terbaru dalam keadaan riang gembira. 

Pemilihan Ayda Jebat sebagai duta GINTELL adalah untuk mengukuhkan jenamanya kepada pasaran yang lebih muda. Terutamanya, golongan muda kini sering sibuk bekerja tanpa mempunyai masa yang cukup untuk berehat dan menenangkan diri sendiri. Seperti Ayda Jebat yang bekerja sebagai pelakon dan penyanyi, kerjayanya memerlukan masa yang panjang dan tidak menentu. Kelelahan kerja menimbulkan tekanan pada dirinya dan mungkin menjejaskan kesihatannya. 

Ayda Jebat bersama Datuk Goh

Bagaimanapun, kini dengan adanya sofa urutan GINTELL De’Vano S di rumah, Ayda Jebat dapat menghilangkan tekanan dan kepenatan kerja pada bila-bila masa sahaja. Dengan hanya meluangkan sedikit masa setiap hari bersama GINTELL De’Vano S FUNtastic Sofa, dia dapat menenangkan diri dan berehat dengan sepenuhnya. 

Ayda Jebat bersama Gintell Management Team

Kesihatan adalah penting untuk menikmati rasa cinta yang indah dan bermakna dalam kehidupan kita. Sebagai duta GINTELL De’Vano S FUNtastic Sofa, Ayda Jebat yang mengutamakan kesihatan, ikatan kasih sayang keluarga dan diri sendirinya memang serasi dengan moto GINTELL “Health Love Life” ~ Kesihatan, Kasih Sayang, Kehidupan.


Sempat Ayda Jebat menghiburkan para pengunjung yang datang di Gintell roadshow ioi city mall ini tau.. Seronok mereka ek..

GINTELL De’ Space


GINTELL De’ Space kerusi uut U.F.O adalah kerusi urut yang memenuhi keperluan untuk semua. Dengan adanya GINTELL Dé Space, segala kepenatan akan hilang dengan keseronokan dan kepuasan urutan yang selesa. Penggelek QUAD 3D akupuntur diperkenalkan untuk memenuhi keperluan setiap orang. Ciri-ciri ini memberi urutan wisdomatic yang disesuaikan dengan saiz badan anda. Selain itu, pengesan pintar dengan tepat mengikut titik Akupuntur badan anda yang dapat menyenangkan seluruh badan. Selain itu, Aero V-Trek akan mengikuti setiap lengkung badan anda bagi menyediakan urutan yang persisi dan disasarkan dengan ergonomik dan keselesaan dari leher ke paha. Aero V-Trek ini akan membantu melegakan sakit belakang dan pinggang dan melegakan sengal otot. Selain itu, Regangan 180 Space Strecth akan membantu melegakan dan menghilangkan penat anda setelah seharian penat bekerja.

Promosi, GINTELL De' Space harga promosi hanya RM24,988 atau RM694.11 sebulan. Pemegang kartu kredit Citibank, Maybank dan UOB akan dapat promosi bernilai lebih. Syarat dan ketentuan berlaku.

GINTELL De’Vano S FUNtastic Sofa


GINTELL De’Vano S FUNtastic Sofa adalah sofa urutan pertama yang mempunyai kontur urutan terpanjang dari leher sampai paha. Lanjutan Trek V yang berukuran 105cm panjang dapat melegakan kesakitan dan tekanan anda dengan urutan yang selesa pada bahagian leher, pelvic, punggung dan paha. Teknologi penggelek urut berhaba 3D merangsang pengedaran darah dan memperbaiki metabolisme untuk meredakan nyeri bahu. Selain itu, ciri beg tekanan udara pada sofa urutan ini membentuk dan membetulkan pinggul dan paha untuk memastikan anda terus tampil anggun.

Diperkemas dengan fabrik yang berwarna ceria dan cerah, GINTELL De’Vano S FUNtastic Sofa adalah sofa urutan yang bergaya modern dan ergonomik. Sofa urutan ini mempunyai 4 sistem kawalan mudah dan mesra pengguna. GINTELL De’Vano S FUNtastic Sofa yang ringan dan bersaiz kecil ini adalah pilihan yang tepat dan sempurna untuk kediaman dan juga pejabat kerana sofa ini sesuai untuk diletakkan di mana-mana sahaja.

Untuk pembeli yang hadir pada hari tersebut, GINTELL menawarkan kombo pakej ulang tahun yang terhebat bagi kedua-dua GINTELL De’Vano S FUNtastic Sofa dan mesin urut kaki G-Beetle Plus dengan hanya RM3,988. Marilah meraikan bersama GINTELL untuk menikmati ini yang lebih selesa!



2 comments :

OKje said...

Tengah laku Ayda Jebat sekarang ni ek

epit said...

hmmm