Tuesday, March 12, 2019

Invisiblur Perfecting Shield SPF 30 Dari Dr Murad


Hi korang... 

Bila cakap pasal kulit muka aduimak malu nak cakaplah. 

Orang tak berapa nak cantik secara alami ni memang cam ni, sentiasa berusaha untuk nak cantik setanding dengan perempuan luar kat sana kan so memang banyak cuba produk-produk kulit muka yang bersesuaian dengan kak lily ni. 

So please bear with me ye.. 

Memang betul pun bila masuk usia 40an ni, kak lily dah boleh nampak pigmen ataupun jeragat dah muka keluar kat pipi ni. Itulah masa umur 20an mana reti nak jaga muka kan so inilah hasilnya huahauhauhau nangis ahkak ko nit epi bucu katil mengenangkan nasib. 


So kak lily cuba produk keluaran dari Dr Murad ni iaitu Invisiblur Perfecting Shield SPF 30 

Hah amik sekali dua ahkak ko ni mencuba ek 

kalau korang nak tau yang Dr Murad ni merupakan doktor yang mula-mula menceburi bidang kecantikan pada kesihatan kulit yang mendapat pelbagai pengikhtirafan di mata dunia 



Invisiblur Perfecting Shield SPF 30 
  
Digunakan sebagai make-up based atau primer. Tugasnya melindungi. Penjagaan kulit melalui asas solekan bukan berwarna komedogenik yang menyerupai apa-apa warna kulit. 

Campuran peptida cendawan kulit merawat sebagai prima Soft-Focus Complex sehingga 12 jam pemakaian solekan tanpa cacat dengan jelas mengurangkan penampilan liang, garis halus dan tekstur yang tidak sekata. Ia juga bertindak sebagai perisai SPF yang tidak kelihatan terhadap kerosakan UVA / UVB tanpa coretan atau corak putih. 

Hasil pemakaian: 

· Kesempurnaan solekan selama 12 jam 
· Pengurangan segera 30% dalam penampilan liang-liang 

Kajian klinikal selama 3 hari: 

· 71% melihat lebih kurang garis halus dan kedutan 
· 94% menyaksikan kelancaran dan tekstur yang lebih baik 
· Perlindungan SPF 30 100% tidak dapat dilihat 

Jenis kulit manakah yang bagus untuknya? 

· Normal 
· Berminyak 
· Gabungan 
· Kering 

Dirumus tanpa: 

· Parabens 
· Sulfat 
· Phthalates 
· Gluten 
· Bahan yang berasal dari haiwan 

Penyelesaian untuk: 

· Garis halus dan kedut 
· Kesan dan tekstur kulit tidak sekata 
· Liang besar 
· Tona kulit tidak sekata 
* Keputusan in vitro selepas 1 minit pada model kulit.

Cara Untuk Menggunakannya 

· Urut secara merata ke muka, leher dan dada. 
· Boleh digunakan di bawah solekan atau dipakai begitu sahaja. 

Ingredient Spotlight:
Peptida cendawan

Perangi tanda-tanda penuaan yang dapat dilihat untuk membantu memulihkan kekukuhan, keanjalan dan ketahanan kulit untuk kelihatan muda.

Soft-Focus Complex:
Lancar kulit dan keluarkan ketidaksempurnaan untuk nada dan tekstur yang lebih baik untuk membuat kanvas ideal untuk aplikasi solek.

Ekstrak barli, bunga matahari dan timun

Meningkatkan keupayaan kulit untuk mengekalkan kelembapan.

ACTIVE INGREDIENTS:
Avobenzone (2.0%), Homosalate (4.0%), Octisalate (4.0%), Octocrylene (2.0%)

INACTIVE INGREDIENTS:
Isododecane, Dimethicone/Bis-Isobutyl PPG-20 Crosspolymer, Caprylyl Methicone, Caprylic/Capric Triglyceride, Phenyl Trimethicone, Diethylhexyl 2,6-Naphthalate, Propylene Glycol Dicaprate, Hydrogenated Soybean Oil, Hydrogenated Soy Polyglycerides, C15-23 Alkane, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Cake, Ribes Nigrum (Black Currant) Seed Extract, Octyldodecanol, Octyldodecyl Oleate, PEG -8 Dimethicone, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Alcohol, Hordeum Vulgare (Barley) Extract, Butylene Glycol, Lentinus Edodes (Shiitake Mushroom) Extract, Mucor Miehei Extract, Paeonia Suffruticosa Root Extract, Ascorbic Acid, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Silica, Sodium Propoxyhydroxypropyl Thiosulfate Silica, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Solidago Virgaurea (Goldenrod) Extract, Benzyl Benzoate, Citral, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, Linalool, Fragrance (Parfum)

HARGA : RM328 

Sangat-sangat teknikal tulisan kak lily ni ek sebab kita kena ambil tahu apakah bahan-bahan yang terkandung di dalam sesuatu produk tuh kan. 



So far produk Dr Murad ni sangat bersesuaian dengan kak lily, dan cara penggunaan pun mudah dan senang untuk di bawa kemana-mana kerana saiznya yang sangat comel. 


Info lanjut tentang product Murad Malaysia:

Website : 


Mari LIKE dan FOLLOW mereka di social medie berikut : 

Instagram : 

Facebook : 



No comments :