Monday, February 5, 2018

ATAP.CO | Servis Pereka Dalaman Profesional Ada Di Sini

Hi Korang,


Bagi mereka yang sama usia dengan kak lily nak tanya sket ni, duduk rumah sendiri ke rumah sewa? Ermm mintak-mintaklah duduk rumah sendiri tapi kalau rezeki belum sampai lagi, rumah sewa pun ok janji ada tempat berteduh. Untuk mereka yang kak lily gelar adik-adik ni mesti dah tanam impian untuk beli rumah bila kewangan dah stabil kan, eh rumah tuh keperluan dah sekarang ni. Tak kisahlah besar ke kecil ke sesebuah rumah tuh janji harta kita sendiri even kalau jadi apa-apa pun kita still ada rumah.

Bila dah ada rumah, tak kan nak biarkan togel camtuh je?

Letak meja makan, sofa, katil, dapur ermm itu je ke!! Then tak yah nak hias-hias ke? Kita yang level mak-mak ni mestilah ada citarasa sendiri dalam menghias rumah. Sebab tuhlah kalau korang perasan kenapa IKEA selalu penuh during weekend, sebab mak-mak ni sibuk nak pi tiru or cilok idea kat kedai perabut Sweeden tuh kan tapi hasilnya nan hado hehehehhe ye kak lily pun buat cam tuh gak. Tengok cam nak rak tapi hasilnya ermm nan hado

Seriously kalau korang tak de skill untuk menghias rumah memang kelaut lah jadinya, dengan nak fikir budget sekali kan dengan sibuk bekerja, jaga rumahtangga lagi sudahnyer terbiar cam tuh jelah cita-cita korang tuh.

Jawapan yang mudah adalah dengan mencari pereka dalaman profesional alah interior designer service tuh. Tapi korang bimbang mahal plak kan, yelah costing menjadi penanda arus dalam mengupah pereka dalaman ni. Takut lepas jumpa kena paksa ambil pakej diorang kan kan kan… ishkkk



Tetapi sekarang, semua ini boleh diselesaikan hanya di hujung jari sahaja. Hujung jari je tau hauhauhaua korang hanya perlu layari laman web Atap.co

Atap.co is
Malaysia’s largest, trusted marketplace for interior designers (IDs) and property owners.
A safe space for property owners to search, find, and hire interior design firms which have been verified for authenticity and legitimacy.
A platform that provides useful tools for IDs and property owners to realise beautiful spaces.

Nampak tak??
Platform yang menawarkan perkhidmatan rekabentuk dalaman yang menghubungkan pereka dalaman tempatan dan tuan rumah yang sedang tercari-cari ilham untuk menghias rumah mengikut citarasa yang tersendiri.

Cam ne  nak guna servis Atap.Co ni ek, meh sini kak lily tunjukkan bagaimana Atap.co berfungsi untuk membantu pemilik hartanah mencari pereka dalaman.



Tuan rumah atau pemilik hartanah boleh melayari portfolio pereka dalaman dan minta sebutharga dari pereka dalaman yang dipilih ataupun hantar permintaan umum kepada Atap.co. Perkhidmatan ini adalah percuma, kan best FREE service tuh.

Boleh buat secara langsung or LIVE kita boleh saksikan para pereka dalaman yang dipilih untuk membuat portfolio syarikat dan menerima sebutharga. Jadi segala urusan kedua-dua belah pihak antara tuan rumah dan perekabentuk dalaman menjadi mudah, dan cepat dengan paparan laman web Atap.co yang mesra pengguna, bantuan LIVE helpdesk pun ada gak

Terus kak lily rasa excited bila check it out website Atap.Co ni, very informative. Bolehlah kita budget siap-siap berapa perkhidmatan yang mengikut kemampuan kita. Kan kak lily cakap budget itu penting ye, ikut yang termampu.

Paparan Projek Pereka Dalaman

Paparan Portfolio Pereka Dalaman

Paparan Profail Pereka Dalaman
  
Paparan artikel dan tips rekabentuk dalaman rumah

Tak berapa faham cam ne nak gunakan website Atap.Co? meh sini kak lily ringkaskan untuk kesenangan korang nak faham


⇰ Find Pros 
Carian pereka dalaman di lokasi korang, lagi dekat lagi bagus kan. So senang diorang   nak agak umah korang cam ne
 
⇰ Browse Projects
Boleh cari  projek pereka dalaman berdasarkan jenis hartanah korang, wei bagus ni            untuk rujuan
 
⇰ Browse Ideas
Boleh tengok gambar-gambar projek pereka dalaman berdasarkan ruang bilik, stail dan gaya, warna di lokasi korang. Idea idea idea lagi
 
⇰ Expert Tips
Boleh di jadikan rujukan dengan membaca artikel dan tips rekabentuk dalaman rumah

  

Jangan fikir-fikir apa sangat dulu lah, meh cepat dapatkan sebutharga secara percuma dari pereka dalaman di Atap.Co ni. Hanya perlu isi maklumat hartanah serta renovation service yang diperlukan, seterusnya Atap.co akan menghubungkan kita dengan pereka dalaman yang sesuai.

Untuk info lanjut, meh hubungi mereka ini secara LIVE CHAT di

Atap.co’s homepage:

Facebook: 

Instagram: 


Alah senang, simple dan mudah kan!!

Bagus website Atap.Co no, jadi rujukan bagi mereka yang memerlukan perkhidmatan hiasan dalaman rumah dengan pereka dalaman profesional.












Kaki Bebel,

LILY


www.ciklilyputih.com

1 comment :

Hasrul Hassan said...

Saya dah tgk laman web dia, memang layan la kalau masuk design tu .. uhh jika ada duit, nak je cari designer dalam tu untuk rekaan dalaman rumah saya. Memang seronok la tgk .. idea pun boleh dapat dari Atap.co ni