Monday, January 18, 2021

Marrybrown ‘EGG-STRA ONG’ Di Tahun Baru Cina Ini

Hi Korang, 

Yeahh citer makan-makan lagikkkkk 

Untuk korang peminat setia menu makanan di Marrybrown ada sesuatu yang menarik untuk kak lily kongsikan dengan korang tau. 



Seperti biasa rakyat Malaysia senantiasa dahagakan menu-menu makanan baru tidak kira waktu dan saat pun kan jadi dengan rasa 'egg-citing' dan 'egg-stra' nya Marrybrown memperkenalkan ‘Egg-stra ONG Meal‘ untuk peminat mereka sempena perayaan Tahun Baru Cina ini. 

Of courselah kak lily yang excited sekali kan, burger pink ermm comey tuhh Lagipun hari tuh ada super-deal pada 16 Januari 2012 pada jam 12pm sahaja dengan preorder di Shopee nasib baik kak lily sempat mengordernya. 

MARRYBROWN EGG-STRA ONG MEAL 

Untuk ‘Egg-stra ONG Meal‘ ini, set-seti ni di datangkan dengan sos telur asin yang sangat digemari, kaya dan berkrim dan terdapat dalam tiga pilihan kombo iaitu Egg-stra ONG Burger Combo, Egg-stra ONG Chicken Combo, dan Egg-stra ONG Burger and Chicken Combo. 


Untuk menambahkan umpph tambahan pada Egg-stra Ong Meal, Marrybrown juga menjadikan Egg-stra ONG Burger Meal mereka berwarna merah jambu untuk menyambut tahun yang makmur yang penuh dengan kasih sayang.dan disertakan dengan minuman Nestle's Pink Lemonade yang juga warnanya adalah pink. 

Pink Egg-stra Ong Burger Meal 

Ya ampun sedap bak hang!! 


Bun roti pinknya yang lembut apabila di makan dan tambahn pula sos telur asin yang enak, sebab tapau di rumah so dapatlah sos lebih, kak lily curahkan lagi lebihan sos telur asin tuh di burger itu ermm enak tak terperi. 



Meal ini diadakan semperna Chinese New Year dan juga Valentine's Day, sebab itu warna tema Egg-stra Ong Meal ini berwarna pink. Warna pink ini memberikan simbolik cinta, empathy dan kegembiraan. 

Selain itu warna pink ini dipilih sebab wujudnya Nestle's Pink Lemonade dalam set meal terbaru kali ini. Oh ya, untuk pengetahuan korang Marrybrown merupakan kedai makan menyediakan makanan segera yang pertama menyediakan set makan bersama minuman Nestle's Pink Lemonade ini. 

MENU EGG-STRA ONG MEAL MARRYBROWN 





Terdapat juga menu Egg-stra Ong Meal yang lain seperti 

Marrybrown Egg-stra Ong Burger Combo : Harga dari RM15 

Marrybrown Egg-stra Ong Chicken Combo 


2pcs Chicken Combo : RM16.90 


3pcs Chicken Combo : RM20.70 

Marrybrown Egg-stra Ong Burger dan Chicken Combo : RM24.30 


Semuanya kak lily order dan hantar ke rumah jer senang. Lagipun sekarang kan tengah PKP 2.0 nie mana boleh makan di restoran. So order sajer ermm settle, maka S.O.P pun terjaga jugak kan. 

Dapat makan bersama keluarga dengan tenang sambil borak-borak dan tuh boleh terus lepak depan tv sesama kan, tak yah nak kelam kabut makan lelaju bila di restoran. 




For those that prefer buying the deals ahead of their visit to the outlets and to just walk in to redeem them, they would be thrilled to find these scrumptious deals of up to 30% off that are available exclusively on Shopee, from now until 14 February 2021:

● Marrybrown Double Chick Delite - RM8.80 [RRP RM14.00]
● Marrybrown Lucky Plates Combo - RM12.90 [RRP RM15.30] ● Marrybrown 2 pcs Crispy Chicken - RM8.80 [RRP RM10.40] ● Marrybrown Mashed Potato - RM0.80 [RRP RM3.00]
Marrybrown has introduced ShopeePay as an e-wallet payment solution in over 100 of their outlets across Malaysia to support contactless payment which is safer amid the pandemic. As such, from now till 31 March 2021, users stand a chance to experience a reward of up to RM4 cashback when they spend a minimum of RM10 with ShopeePay at Marrybrown.

Seriously kak lily memang suka keenakan menu-menu di Marrybrown ini tak kiralah menu ayamnya mahupun menur burgernya even Marrybrown ada menu-menu local seperti bubur ayam, mee kari dan pelbagai lagi dan lagipun Marrybrown merupakan jenama terbesar makanan segera HALAL di negara kita ini. 

Dah jom lekas cuba ek!! 

Mari LIKE dan FOLLOW mereka di social media berikut : 

FACEBOOK: 

INSTAGRAM: 

YOUTUBE: 

TWITTER: 

DELIVERY: 


#Marrybrown 
#MarrybrownMY 
#SomethingDifferent 
#MBEggstraOngMeal

No comments :