Tuesday, August 14, 2018

Al-Hur Beauty - Keajaiban Minyak Kaktus Rahsia Kecantikan Puteri Arab

Hi Korang,

Kemain lagi tajuk ek Rahsia Kecantikan Puteri Arab, dan semestinya korang akan baca entri sampai habis kan hehehehe


Sheikha Beauty Sdn Bhd percaya bahawa setiap wanita diberikan hak untuk menginginkan cantik dan merasakan yang terbaik. Mereka percaya bahawa kecantikan semulajadi adalah sesuatu yang nyata dan seharusnya dirai. 

Mengambil ini sebagai semangat motivasi jenama mereka, Sheika Beauty mengumumkan pelancaran produk penjagaan kulit Al-Hur Beauty - yang direka dan dibangunkan untuk wanita dari semua latar belakang menggunakan hanya bahan semulajadi premium yang dipilih dengan diteliti dari Timur Tengah serta di seluruh dunia pada harga yang berpatutan. 


Majlis pelancaran telah dirasmikan oleh YB Najwan Halimi, Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kota Anggerik, turut hadir ke majlis adalah Datuk Seri Khairul Khuzaini Yang Dipertua Dewan Ekonomi Usahawan Malaysia. beserta Pengarah Urusan Sheikha Beauty Sdn Bhd - Siti Farahana Khairuddin, Pengasas Al-Hur Beauty. 

Majlis pelancaran ini juga disempurnakan dengan sokongan MyBazar dibawah program MyBazar Arabia. MyBazar Arabia menyatukan produk2 dari Timur Tengah yang bertapak di Malaysia di bawah satu platform atas talian. 


Produk Al-Hur Beauty memahami keperluan wanita Malaysia yang menuntut produk penjagaan kulit yang selamat, diperbuat daripada bahan semulajadi dan paling utama mereka memerlukan produk yang benar-benar selamat bebas dari bahan kimia berbahaya, dan pemahaman ini diwakili begitu sempurna dalam semua yang mereka lakukan. Diformulasikan dan dihasilkan di Emiriah Arab Bersatu (UAE), ciri unik mengenai rangkaian penjagaan kulit Al-Hur Beauty adalah bahan utamanya iaitu kaktus, 'prickle pear' yang dikenali dalam saintifiknya, minyak opuntia yang tekah terbukti secara klinikal mengandungi tahap antioksidan 150% lebih banyak daripada minyak argan dan kaya dengan vitamin K dan E. Kombinasi tiga bahan semulajadi yang diterokai secara etika terbukti dalam menghasilkan keputusan terbaik dalam membantu untuk memerangi masalah kulit dan dalam masa yang sama menghasilkan kulit yang lembut, cerah dan muda. 

Moroccan Olive Oil Cleanser

Volcanic Mineral Mud Mask


Cocoa Butter Cream

Rangkaian produk penjagaan kulit Al-Hur Beauty telah dirumuskan secara berkesan untuk kegunaan wanita dalam lingkungan umur 25-40 tahun, ianya juga selamat pada kulit, tidak seperti jenama lain di pasaran yang mengandungi bahan-bahan kimia yang berbahaya. Semua bahan telah dikaji dengan teliti, dipilih dan diuji di makmal antarabangsa SGS mengikut piawaian FDA untuk profit keselamatan dan bebas toksik. Diperakui dan diiktiraf oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM), disahkan halal oleh Halal Antarabangsa (Dubai) dan Amalan Pengilangan Yang Baik (GMP), Al-Hur Beauty dengan bangga menyatakan bahawa penjagaan kulit mereka bebas daripada Parabens, warna dan pewangi sintetik, Merkuri, Hydroquinone serta Tretinoin. Pengiktirafan yang diterima oleh Al-Hur Beauty mendapat perhatian pihak Dewan Ekonomi Usahawan Malaysia (DEUM) yang dengan bangganya mengambil langkah proaktif berkerjasama dengan Al-Hur Beauty dalam program memartabatkan usahawan-usahawan di Malaysia. 


"Terdapat kebenaran universal pada kecantikan semulajadi dan ia adalah sesuatu yang sesuatu terlalu nyata. Tidak kira rupa, etnik atau kepercayaan anda, semua wanita mahu berasa cantik. Al-Hur Beauty ditetapkan untuk merevolusikan pasaran kecantikan di Malaysia, kerana tidak terdapat sebarang produk penjagaan kulit di pasaran kini yang dirumuskan dan dihasilkan 100% di UAE. Jenama Al-Hur Beauty telah menemui rahsia kecantikan wanita Arab dan kini kami menawarkannya kepada para wanita di Malaysia untuk merasakan keajaiban bahan-bahan semula jadi pada harga yang berpatutan. Kami tidak berada di sini untuk bersaing dengan pelbagai produk penjagaan kulit yang lain, tetapi kami memenuhi keperluan wanita dalam mencari produk kecantikan yang bebas dari bahan kimia dan paling penting berkesan dalam merawat dan menjaga kecantikan kulit anda", kata Siti Farahana Khairuddin, Pengasas Al-Hur Beauty. 

Rangkaian penjagaan kulit Al-Hur Kecantikan telah direka untuk menjadi produk yang sangat berkesan, dengan rumusan kaktus, prickle pear dan minyak opuntia, produk ini mudah menyerap ke dalam dermis- yang membantu memelihara keremajaan wajah. Bahan-bahan yang unik dan semulajadi, memastikan kulit sentiasa mempunyai lapisan pelindung - yang memberikan hasil kulit yang licin dan cerah. Rangkaian produk penjagaan kulit Al-Hur Beauty merangkumi Moroccan Olive Oil Cleanser, Cocoa Butter Cream Moisturizer dan Volcanic Mineral Mud Mask. 


Turut di umunkan juga, penganugerahan Ikon Usahawan Wanita Malaysia kepada Puan Siti Farahana Khairuddin, Pengasas Al-Hur Beauty daripada Dewan Ekonomi Usahawan Malaysia (DEUM)


Pada pelancaran itu juga, sebuah buku berjudul 'Kosmetik Beracun' telah diperkenalkan kepada orang ramai oleh seorang ahli farmasi terkemuka dari Farmasi Pharmago, Encik Rahman Saco. Buku ini menekankan kesan menggunakan produk penjagaan kulit yang mengandungi bahan-bahan berbahaya dan bertujuan untuk mendidik orang ramai tentang kesan jangka panjang dan kepada kesihatan.


20 finalis wanita  - The Face Al-Hur Beauty 2018

Bersempena dengan pelancaran itu, Al-Hur Beauty dengan bangganya mempersembahkan 20 wanita yang menjadi finalis untuk pertandingan pencarian 'The Face Al-Hur Beauty 2018'. 

10 finalis wanita terakhir  - The Face Al-Hur Beauty 2018

Para finalis telah disenarai pendek dari ribuan penyertaan daripada seluruh Malaysia dan telah menjalani beberapa sesi tugasan mingguan secara berkumpulan dan individu. Pertandingan selama sebulan itu bertujuan untuk menilai bukan sahaja faktor kecantikan finalis, tetapi yang paling utama adalah untuk melantik seorang duta kepada jenama Al-Hur Beauty yang berwibawa, bersemangat dan juga dapat memberi perangsang yang positif kepada orang lain dengan personaliti dan aura seorang ikon. 


Jom dapatkannya di pasaran dan boleh juga dibeli di https://www.mybazar.com/

Keterangan lanjut boleh layari FB Al-Hur Beauty!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Mengenai Al-Hur Beauty

Al-Hur Beauty ditubuhkan pada tahun 2017 dan sejak itu telah berkembang ke Malaysia rumusan dan pembuatan produk penjagaan kulit di Emiriah Arab Bersatu. Diperbuat dari 100% bahan-bahan semulajadi, produk penjagaan kulit Al-Hur Beauty menerima pensijilan antarabangsa dari FDA dan Halal Dubai. Di Malaysia, Al-Hur Beauty diiktiraf oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dan kemudahan R&D menerima pensijilan Amalan Pengilangan Yang Baik (GMP). Al-Hur Beauty mensasarkan untuk menjadi produk penjagaan kulit tempatan terkemuka di Malaysia yang dihasilkan dengan piawaian antarabangsa. 
Al-Hur Beauty komited untuk mencipta dan menyediakan produk penjagaan kulit semulajadi terbaik di pasaran. Menggunakan hanya bahan yang berkualiti tinggi dari sumber yang boleh dipercayai, kami percaya pada kejujuran, dan keputusan yang terbukti. Keinginan kami adalah untuk berhubung dengan pelanggan kami dengan cara yang tidak ada pada syarikat penjagaan kulit lain di pasaran yang pernah lakukan sebelum ini, serta untuk menyokong dan memupuk kesedaran yang lebih besar agar cara hid up yang lebih baik dapat dicapai. 

Mengenai MyBazar 

MyBazar (www.mybazar.com) adalah marketplace sosial yang memindahkan pengalaman membeli-belah kepada eDagang tanpa mengira kekangan saiz, lokasi, belanjawan, dan teknologi peniaga. Objektif MyBazar adalah untuk memperkasa peniaga tempatan dengan merangsang perniagaan di peringkat tempatan dan membesarkannya dengan menghubungkan ia kepada pasaran. Aplikasi MyBazar sedia untuk dimuat turun dari Google Play Store dan App Store Malaysia. la menawarkan marketplace eDagang dengan sistem pembayaran dan penghantaran bersepadu di samping menyediakan pelbagai khidmat sokongan perniagaan. 











Kaki Bebel,

LILY

www.ciklilyputih.com

No comments :