Sunday, May 20, 2018

Promosi #JAKELBARULAHRAYA Di JAKEL SHAH ALAM

Hi Korang, 

Jakel oh Jakel!!! 

Geram betul bila masuk ke Jakel Shah Alam ni ek, cantik-cantik kain dan baju yang di peragakan di sinilah. 

Kempen Jakel Barulah Raya di Wisma Jakel Shah Alam menawarkan pelbagai promosi menarik termasuklah lelongan baju sehingga 85% diskaun. Selain itu, Jakel Shah Alam juga menawarkan 100 pasang baju melayu secara PERCUMA kepada pelanggannya yang terawal. 


Tidak hairanlah pada pagi Ahad 20 Mei 2018, begitu ramai pelanggan sudah berkumpul di hadapan bangunan Jakel Shah Alam bagi merebut pelbagai tawaran yang telah disediakan kepada pelanggannya. 

Selain itu, antara sebab kenapa begitu ramai pelanggan yang hadir pada hari tersebut di Jakel Shah Alam ialah dengan kehadiran duta-duta Raya Jakel untuk tahun ini. Antaranya seperti Nabil Ahmad, Awal Ashari, Scha Al-Yahya, Lara Alana, Hairul Azreen, HAnis Zalikha, Yusuf Iskandar, Harith ISkandar dan juga Upin dan Ipin. 


Pastinya apabila Dee yang ditugaskan menjadi pengacara diatas pentas memang gamat suasananya. Apatah lagi kehadiran Nabil dan Harith Iskandar yang begitu sinonim dengan dunia lawak di Malaysia. Senda gurauan dan saling berkongsi cerita didalam majlis berkonsepkan sembang santai. 



Untuk pengetahuan semua Jakel kini boleh dikatakan sebagai "One Stop Centre" yang mana telah menawarkan pelbagai barangan yang bukan hanya fokus kepada pakaian, bahkan pelanggan juga boleh mendapatkan langsirdan sebagainya. 

Apa yang menarik, berbelanja di Jakel kita akan dapat rasakan 'sense of belonging' yang mana kita boleh dapatkan pelbagai jenis rekaan pakaian, warna dan saiz dari koleksi pelbagai selebriti Malaysia yang cukup dikenali. Dan tidak dinafikan rekaan baju di Jakel memang mengikut peredaran zaman. Dengan pemilihan fabrik yang berkualiti tinggi, pengggunaan warna yang bersesuaian serta perincian yang sangat kemas dan rapi. Nah! Ternyata gabungan ini menjadikan pemakai lebih berpersonaliti dan bergaya. 


Salah satu tanggungjawab sosial Jakel untuk melibatkan aktiviti kemasyarakatan (CSR) iaitu membantu penduduk setempat yang memerlukan bantuan apatah lagi di musim perayaan ini. 


Upin Ipin in da house! Pastinya pakaian koleksi kanak-kanak dari label ini sangat dinantikan si cilik. Dengan setiap pembelian baju melayu upin ipin akan diberikan sampin dan juga butang baju melayu yang cantik.Selain Upin Ipin, terdapat juga baju melayu di bawah label Yusuf Iskandar dan baju kurung kanak-kanak dibawah label Lara Alana. 

Paling best di waktu majlis lelongan jualan "Happy Hour", yang mana duta Jakel ini sendiri yang beria mempromosikan pakaian dibawah label nama mereka. Memang harga runtuh uolls. Bayangkan dari harga beratus-ratus boleh jatuh pada harga RM150, RM100 dan ada yang bawah RM100. 


Antara yang perlu kak lily kongsikan kenapa korang kena dapatkan baju melayu di Jakel adalah kain sampin di Jakel adalah kain sampin benang. Jika kita sudah biasa dengan kain sampin songket, untuk tahun ini cuba ubah kelainan dengan menggayakan baju melayu bersama sampin kain benang yang lebih unik dan cantik. Senang dipakai dan memberi keselesaan sepanjang masa. Dengan pelbagai pilihan warna dan ianya hanya esklusif boleh didapati di Jakel. 


Kak lily suka beli pakaian raya di Jakel sebab ianya menawarkan pakaian yang berkonsepkan kekeluargaan. Contohnya kalau kita nak pakai sedondon dari segi warna dan rekaan bersama anak, memang mudah mendapatkannya di sini. Paling best sebab banyak betul pilihan warna dan rekaan yang ditawarkan. Jadi kita akan rasa puas dan mampu membuat pilihan yang terbaik buat keluarga. Antara koleksi berkonsepkan kekeluargaan seperti koleksi Schawalara (koleksi scha, awal dan lara) dan koleksi keluarga Hairul (koleksi Hairul Azreen, Hanis Zalikha dan Yusuf Iskandar). 



Koleksi kurta antara yang sentiasa menjadi pilihan pelanggan. Untuk tahun ini koleksi kurta adalah dari label Hairul Azreen dan Awal Ashaari antara rekaan yang 'up-to-date' yang mana menggunakan kain fabrik cotton yang berkualiti tinggi, serta kekemasan yang terserlah di bahagian potongan leher dan bahu. Paling 'cool' kurta ini juga didatangkan dengan detailing pocket dan butang pada sisi lengan. Ada puluhan jenis rekaan kurta dan juga variasi pilihan warna yang boleh dipilih. 

Koleksi baju melayu Aaron Aziz untuk tahun ini telah memperkenalkan warna baru yang lebih segar iaitu warna hijau burung merak ataupun dikenali sebagai warna teal green. Manakala baju melayu Nabil Ahmad berkonsepkan rekaan kontemporari yang menekankan potongan slim fit dan juga kekemasan pada bahagian leher dan tangan. Warna yang bakal mendapat perhatian dari koleksi ini ialah warna merah hati. 

Terdapat juga baju melayu Awal Ashaari, trademarknya mempunyai tanda AA di bahagian poket. Dan untuk rekaan tahun 2018, warna dan jenis fabrik banyak diberi penekanan untuk label Awal. Warna yang bakal menjadi permintaan tinggi dari label ini ialah warna navy blue. 

Untuk mereka yang plus size, bolehlah dapatkan koleksi Baju Melayu Harith Iskandar. Warna hangat yang pasti dicari oleh pelangan dari koleksi ini adalah warna yellow buttercup. 

Untuk makluman korang, harga baju melayu yang ditawarkan dari Jakel adalah serendah RM89 dan lebih. Dan setiap pembelian baju melayu didatangkan juga dengan sampin yang diberikan secara PERCUMA. Pelanggan juga boleh mendapatkan butang baju melayu disini. 


Koleksi baju kurung di Jakel kebanyakannya adalah baju kurung moden. Pelbagai rekaan menarik dan sememangnya cantik. Setiap koleksi baju kurung diberikan sentuhan esklusif pada setiap rekaannya. Baju kurung moden ini mensasarkan kepada golongan remaja sehingga dewasa. Sebagai contoh untuk koleksi Ayda Jebat didatangkan pilihan warna yang menarik dan motif corak printed yang terkini. 

Jom dapatkan koleksi raya korang di Jakel Shah Alam - memang berbaloi dengan kualitii dan rekaan pada harga yang cukup menarik! 

Meh LIKE dan FOLLOW mereka di social media berikut :- 

Facebook:

Instagram:



#JAkelBarulahRaya 

Kredit Some Pics From: dboystudio, Bonda Zaidalifah


No comments :