Monday, May 28, 2018

Buka Puasa Di Oakwood Hotel and Residence Kuala Lumpur

Hi Korang, 

Minggu lepas sempat kak lily hadiri buka puasa bersama anak-anak yatim anjuran Oakwood Hotel dan Residence Kuala Lumpur


Oakwood Hotel and Residence Kuala Lumpur telah menganjurkan buka puasa amal (CSR) untuk 45 kanak-kanak kurang bernasib baik dan 10 ibu tunggal dari Pertubuhan Kebajikan Al-Firdausi (Cheras) pada 24 Mei di trEat Restaurant & Bar. 



Encik Bennet Chang, Pengurus Besar berkata bahawa ini adalah sebahagian daripada tradisi Oakwood Hotel & Residence Kuala Lumpur untuk menjemput organisasi yang berbeza semasa musim perayaan untuk berkongsi kegembiraan musim ini dengan masyarakat sekitar Kuala Lumpur 




Kanak-kanak ini menikmati juadah yang merangkumi semua pelbagai hidangan di buffet Ramadan ini. Kemudian pelbagai aktiviti yang di sediakan untuk mereka seperti beberapa permainan dan pemberian duit raya dari pihak pengurusan. 

Kami jugak berkesempatan untuk merasai sendiri buffet Ramadan di Oakwood Hotel ni tau 

CITARASA DESA 

Ramadan ini, Oakwood Hotel & Residence Kuala Lumpur dengan sukacita sekali lagi menjadi tuan rumah perayaan masakan tempatan yang dipanggil "CITARASA DESA" bufet di TrEat Restaurant & Bar dari 21 Mei hingga 10 Jun 2018. 






Semua pengunjung berpeluang memenangi penginapan di Oakwood Hotel and Apartments Brisbane apabila anda makan bersama di sini untuk setiap tempahan sepuluh orang dan ke atas. 

Dengan kepakaran Ketua Chef Syaiful Alwi dalam masakan tempatan, beliau dan pasukannya akan menyampaikan lebih daripada 50 hidangan asli dan tradisional seperti Daging Masak Hitam, Ikan Tenggiri Gulai Utara, Daging Salai Masak Lemak Pucuk Ubi, Ketam Goreng Bercili, Ekor Lembu Asam Pedas, Siput Sedut Masak Lemak Batang Keladi dan banyak lagi. 









Terdapat juga enam kiosk makanan dengan stesen langsung untuk mi, kambing panggang, sate dan rojak untuk dipilih. 

Untuk buffet Citarasa Desa ni, ianya bermula dari 17hb Mei 2018 – 10hb Jun 2018 dari 6.30petang hingga 10.00 malam. 

Harga buffet ramadhan 2018 ni adalah 

Harga Walk In : RM98nett (dewasa) dan RM50nett (kanak-kanak 4-12 tahun) 

Untuk tempahan Buffet Ramadhan 2018 di Oakwood Hotel and Residence Kuala Lumpur boleh hubungi di talian 03-2720 3827, email ke fnb.event@oakwood.com

Jom kite ke: 

OAKWOOD HOTEL and RESIDENCE KUALA LUMPUR 
222, Jalan Ampang, 
50450 Kuala Lumpur 

Laman Web: 

Facebook : 


Info sampingan lainnya: 
Parking yang luas di kawasan hotel. 
Ruang makan yang luas dan selesa. 

Untuk nak tau lebih lanjut mengenai buffet Ramadhan review tahun 2018, peta destinasi, koordinat GPS, cara tempahan, no telefon, alamat dan PROMOSI harga terkini buffet Ramadhan 2018 so stay tune di blog Cik Lily Putih ni tau.




No comments :