Tuesday, April 23, 2019

Promosi Buffet Ramadan 2019 Di Me’nate Steak Hub

Hi Korang, 

Meh kak lily sambung lagi citer mengenai Ramadan review ni ek 

Kali ni kak lily ke Me’nate Steak Hub di outlet Vista Alam Shah Alam. 


Me’nate Steak hub sememangnya sudah terkenal sebagai sebuah restoran yang berkonsepkan makanan barat yang terbaik di kalangan masyarakat Malaysia. Sempena Ramadan kali ini, Me’nate steak hub juga tidak ketinggalan turut serta dalam memeriahkannya dengan promosi ramadan. 





Kali ini Me'nate masih mengekalkan bufet ramadan untuk berbuka puasa yang menawarkan dan menyajikan sehingga 40 menu hidangan dari pelbagai pilihan makanan. 

Ermm 40 menu hidangan tuh, meh kita tengok di antaranya ek: 








Mengekalkan konsep tradisi, Me’nate menawarkan menu steak dan barat sebagai pilihan utama sajian dengan istimewa Kambing Golek menjadi taruhan untuk memuaskan para pelanggan.



Selain menu masakan barat, bagi memenuhi citarasa Ramadan, Me’nate juga menawarkan menu makanan tempatan lain seperti Nasi Briyani, Nasi Tomato, Mee Kari, Laksa, Mee Goreng/Kueh Teow digoreng panas dan sebagainya selain hidangan pencuci mulut kuih-muih tempatan. 




Setiap menu ini disediakan oleh Chef-Chef yang berpengalaman dan pastinya pilihan yang tepat dimana kesemua adalah mengikut kepelbagaian citarasa para pelanggan yang sering berkunjung ke Me’nate. 


Bagi pelanggan yang tidak dapat menyertai bufet ramadhan untuk berbuka puasa tetapi ingin menikmati Stik dan makanan barat di Me'nate, tidak perlu khuatir kerana selepas jam 8.30 malam Restoran akan meneruskan operasi ala carte seperti biasa. 

Kelainan dan keistimewaan RAMADAN 2019 kali ini bagi memenuhi permintaan pelanggan yang menggemari daging premium, Me’nate memperkenalkan juga pakej makanan barat premium iaitu hidangan FAMILY PLATTER. Me’nate memperkenalkan 2 jenis pakej iaitu SET A PREMIUM FAMILY PACKAGE dan SET B SUPER PREMIUM FAMILY PACKAGE dimana 1 set boleh dimakan 5-6 orang dengan tawaran harga yang sangat berpatutan dan setiap pakej tersebut boleh dinikmati seisi keluarga. 



Terdapat sehingga 11 menu bagi setiap hidangan dalam FAMILY PLATTER ini dan pelanggan diberikan akses PERCUMA ke hidangan bufet pemanis mulut/dessert. Hidangan FAMILY PLATTER ini pastinya mengekalkan kualiti penggunaan daging dan bahan-bahan yang digunakan untuk pelanggan merasai keistimewaan yang di tawarkan oleh Me’nate pada kali ini. Kepada yang berkeluarga inilah masanya untuk menikmati serta merasai pengalaman berbuka puasa dengan hidangan enak yang disediakan untuk keluarga anda.

Bagi memeriahkan kempen ramadan kali ini juga, Me’nate telah melantik dua selebriti terkenal sebagai IKON ME’NATE bagi membantu sebagai mempromosikan PAKEJ RAMADAN BUFET dan FAMILY PLATTER. 



Selebriti tersebut adalah Shukri Sahar atau dikenali sebagai Shuk Raja lawak dan penyanyi serta pengacara Elly Mazlein atau popular dengan gelaran ‘Kak Lina Pompom’. Pemilihan mereka adalah disebabkan keserasian mereka apabila bekerja bersama. 

Seronok kami dihiburkan dengan gelagat mereka berdua ni. Gelak sakan tak abis-abis hah 

Me’nate juga menjemput para syarikat atau badan-badan Korporat, syarikat persendirian dan individu yang ingin bekerjasama dengan pihak Me’nate untuk menganjurkan sebarang bentuk majlis tanggungjawab sosial korporat di Me’nate contoh seperti majlis berbuka puasa dengan anak yatim dan sebagainya sepanjang ramadan ini. Diskaun korporat akan diberikan kepada syarikat yang berminat. 

Buffet ramadan di Me’nate Steak Hub ini bermula dari 6hb Mei sehingga 4hb Jun 2019


Sempena Ramadhan Ini Me'nate membawakan 3 pakej yang berlainan iaitu:

[Pakej A] Buffet Western & Local Cuisine

RM79.90 untuk dewasa 

RM39.90 untuk kanak-kanak

Bagi kanak-kanak berusia 5 tahun dan ke bawah tidak dikenakan bayaran. 

[Pakej B] (5-6 Pax)
• Premium Family Platter - RM 450 (Exc SST)

[Pakej C] (5-6 Pax)
• Super Premium Family Platter "Mengandungi Daging Wagyu" - RM 650 (Exc SST)


Jom kita ke: 

Me’nate Steak Hub 

Setapak
C-01-01 & C-01-03, Starparc Point, Jalan Taman Ibu Kota, Off Jalan Genting Klang, 53300 Danau Kota, Kuala Lumpur, Malaysia

Ampang Jaya
16, Jalan Kerja Air Lama Satu, Taman Shuet Liang, Ampang Selangor

Bangi
25, Jln Medan Pusat 2D
3B Curve Business Park
Seksyen 9, 43650 Bandar Baru Bangi

Shah Alam
Lot F-36, Vista Alam
Jalan Ikthisas 14/1 off Persiaran Damai
Seksyen 14, 40000 Shah Alam, Selangor


Johor Bahru
No. 113 & 115, Jalan Glasiar, 
Taman Tasek, 80200 Johor Bahru, Johor

Waktu Operasi :

11am-11pm (Mon-Thu, Sat-Sun)
3pm-11pm (Fri)


Meh sini layan video Me'nate ni ek, alah untuk korang tengok-tengok kan



Mari LIKE dan FOLLOW mereka di social media berikut : 

Kesemua cawangan ini menghidangkan pakej menu dan konsep yang sama untuk pelanggan berbuka puasa. Restoran Me’nate Steak Hub juga menyediakan surau yang selesa untuk para pelanggan menunaikan ibadah solat dengan selesa. 



Info sampingan lainnya: 
Parking yang luas di hadapan pintu restoran
Ruang makan yang luas dan selesa.

Ok ini baru beberapa tempat buka puasa yang kak lily tulis, sebenarnya ada banyak lagi tau. 

Untuk nak tau lebih lanjut mengenai food review tahun 2019, peta destinasi, koodinat GPS, cara tempahan, no telefon, alamat dan PROMOSI harga terkini buffet Ramadhan 2019 so stay tune di blog Cik Lily Putih ni tau.



2 comments :

Unknown said...

Nak tanya surau disediakan x time bulan ramdan ni

Unknown said...

Kt area mana cik lily pergi menate ni? Bangi ke setapak ke ampang punya?