Sunday, November 25, 2018

W7 Cosmetic Dari London Kini Di Guardian Malaysia

Hi Korang, 

Asia Healthcare, pengedar produk kesihatan dan penjagaan kulit memperkenalkan jenama terbaharunya - W7. Jenama solekan yang sangat kreatif ini menawarkan pelbagai produk kosmetik untuk setiap individu muda yang peka fesyen dan ingin mengubah gaya mereka serta-merta. 


Minggu lepas kak lily ke majlis pelancaran W7 Cosmetic di Bandar Utama ni, seronoknya dapat jumpa kengkawan beauty bloggers ni ek, yelah time event beauty ni jelah yang kitaorang dapat jumpa, event lain diorang ni tak join pun hahahha. 


Bertemakan "Siapakah Anda Hari Ini", W7 beraspirasi untuk menggalakkan wanita muda dan bersemangat untuk berani dan yakin dalam mencipta solekan yang sepadan dengan gaya unik mereka. "W7 memberi peluang kepada pengguna untuk mengekspresikan dan mengubah diri mereka dengan pelbagai pilihan produk solekan yang ditawarkan pada harga yang berpatutan," kata Encik Edgar Liong, Pengarah Eksekutif Asia Healthcare di majlis pelancaran W7 Kosmetik. 


Dinamakan atas nombor poskod - W7 di West London, jenama kosmetik yang berpangkalan di UK hanya menggunakan bahan-bahan terbaik dalam formulasi dan inovasi semua produknya untuk membantu pengguna mencipta dan mencapai gaya yang diingini mereka sambil kekal trendy. Sehingga kini, W7 terdiri daripada lebih daripada 100 produk solekan di pasaran tempatan yang termasuk primer solekan, bedak asas, penyamar, bedak, pemerah pipi, solekan kontur, pembayang mata, celak, maskara, alis, pensel bibir dan gincu; semuanya berharga daripada RM20 ke atas. 


Tidak seperti kosmetik warna lain yang lain, produk kosmetik W7 juga mempunyai reka bentuk pembungkusan yang menarik dengan pelbagai nama produk yang mencerminkan keperibadian jenama keseluruhan. "Pembungkusan dan nama produk W7 direka secara kreatif bukan hanya untuk merangsang pelanggan, tetapi kami juga berharap setiap individu produk dapat mencerminkan dan mewujudkan buzz di sekitar jenama," jelas Shereen Chiew, Pengurus Pemasaran Asia Healthcare ketika memberi pembentangan produk. 


Antara produk wira W7 termasuk Colour Me Buff Eye Shadow Palette (dengan 12 warna), Delicious Eye Colour Palette (dengan 14 warna), Mega Matte Lips Lipstick dan produk terlarisnya pula termasuk Genius Feather Light Foundation, Blazin’ Eye Shadow Palette (dengan 12 warna) dan Duo Blusher. "Di W7, kami sentiasa memastikan bahawa produk kami berkualiti dan sentiasa mengikuti trend untuk memenuhi jangkaan pengguna," tambah Liong. 

Semua produk kosmetik W7 adalah bebas daripada logam berat seperti TBTO (pengawet) dan bahan-bahan berbahaya yang lain. Bahan mentah yang digunakan dalam perumusan semua produk W7 juga mematuhi peraturan yang ketat di seluruh dunia (Amerika Syarikat, Kanada, EU, Jepun & Asia). W7 tidak menyokong ujian haiwan dan tidak pernah menguji mana-mana produknya pada haiwan. 

Produk solekan W7 boleh didapati secara eksklusif di farmasi-farmasi Guardian terpilih di seluruh negara.


Mari LIKE dan FOLLOW mereka di social media berikut : 

Facebook: 

Instagram : 



No comments :