Thursday, November 15, 2018

FABER-CASTELL MALAYSIA Lancar Kempen 'BAS KEMBALI KE SEKOLAH'

Hi Korang,

Rupanya kilang Faber Castell ni terletak di Subang Jaya, baru tau hehehehe

Kebetulan ada invite melawat kilang alat tulis yang terkemuka di Asia Tenggara ni kan, so haruslah janganlah di lepaskan peluang wokeh.


Faber-Castell Malaysia melancarkan Bas Kembali ke Sekolah (Back-to-School Bus) dengan Slim-Flexi Case Pensel Warna Klasik 36 & 48 baharu sempena Kempen Kembali ke Sekolah yang kini sedang berlangsung hingga awal Januari 2019. Bas Kembali ke Sekolah dari Faber-Castell Malaysia yang akan ditempatkan di semua kedai buku, pasaraya dan pasaraya besar terkemuka di seluruh negara menjadi daya penarik dalam kalangan pelanggan dengan inovasi produk terkininya dan peragaan yang menarik. 

Dilengkapi dengan komponen 3D yang menarik, bas sekolah Kembali ke Sekolah tersebut menampilkan beraneka jenis produk alat tulis terkini dari Faber-Castell dan pek promosi yang memberi nilai bagi wang pelanggan. Lebih menarik lagi, ia turut menyertakan sorotan produk utamanya iaitu Slim-Flexi Case Pensel Warna Klasik 36 & 48 yang diperagakan bersama contoh karya mewarna yang mengagumkan hasilan daripada pensel warna Faber-Castell. 


“Bas Kembali ke Sekolah yang direka khusus oleh Faber-Castell ini membuktikan komitmen jenama ini untuk berinovasi dalam memberikan pengalaman membeli-belah yang unik kepada para pelanggan. Dengan pelancaran Bas Kembali ke Sekolah oleh Faber-Castell, kami menyasarkan bukan sahaja untuk memperkenalkan inovasi produk terkini dari Faber-Castell, tetapi kami juga berharap dapat memeriahkan mood pengguna dalam persediaan untuk menghadapi tahun persekolahan yang baharu,” kata Ivy Leong, Pengurus Pemasaran Faber-Castell Malaysia pada pelancaran Kempen Kembali ke Sekolah Faber-Castell Malaysia serta pelancaran Slim-Flexi Case Pensel Warna Klasik 36 & 48. 

Slim-Flexi Case Pensel Warna Klasik 36 & 48 yang BAHARU dari Faber-Castell direka dengan alur dalaman untuk memastikan pensel warna berada dalam keadaan tersusun rapi dan kemas ketika disimpan. Tambahan pula, kotaknya yang nipis dan padat mengurangkan ruang simpanan (contohnya beg sekolah) supaya ia boleh dibawa dan digunakan di mana-mana mengikut kesesuaian pengguna. 

“Reka bentuk pek Faber-Castell yang terkini bagi pelbagai jenis pensel warnanya (iaitu 12, 24, 36 & 48 warna), bertujuan memberikan pengalaman pengguna yang lebih baik – sama ada di sekolah, pejabat atau untuk tujuan santai. Kami yakin dengan kotak Slim-Flexi baharu yang padat, fleksibel dan nipis ini, pengguna terutamanya kanak-kanak sekolah akan berasa lebih seronok dan bersemangat untuk membawanya ke mana-mana dan seterusnya dapat menikmati keseronokan melukis dan mewarna dengan kreatif menggunakan pensel warna Faber-Castell,” tambah Leong. 

Antara produk terkemuka dari Faber-Castell termasuklah Air Gel Pen yang dilengkapi ciri-ciri dakwat yang cepat kering dan genggaman yang lembut. 




Inovasi produk terkini lain dari Faber-Castell yang terdapat di pasaran adalah Stamp Markers (6 & 10 warna), pengasah pensel (UFO, Panda Table Top & Bear Table Top), pensel mekanikal (Shark & Bubble), pemadam (Seaworld), pen mata bulat & pen gel (WinBall, Eco Gel, Air Gel & Super Clip Gel), isian semula marker papan putih dan highlighter (Textliner 18). Harga produk alat tulis Faber-Castell bermula dari RM1.30 ke atas. 

Sempena Kempen Kembali ke Sekolah ini, Faber-Castell Malaysia turut menganjurkan peraduan ‘Spot, Snap & Win’ yang kini sedang berlangsung hingga 6 Januari 2019. 


Rebut peluang untuk memenangi Wang Tunai sebanyak RM150 + Produk-produk Faber-Castell dengan menyertai peraduan Spot, Snap, & WIN bersama Bas Kembali Ke Sekolah! 

Berikutlah cara untuk MENANG 

Langkah 1: 
Tangkapkan Gambar atau Video (secara kreatif) bersama Bas Kembali Ke Sekolah Faber-Castell di mana-mana pasaraya yang berdekatan. 

Langkah 2: 
Muat naikkan Gambar/Video di laman FB/IG anda dengan Hashtag #fabercastellbacktoschool

Rebutlah peluang untuk menjadi salah seorang daripada 40 pemenang untuk memenangi hadiah tunai RM150 dan produk-produk Faber-Castell bernilai RM80 berserta sekotak Slim-Flexi Case Pensel Warna Klasik 36 & 48 yang direka khas untuk korang.

Sempat kak lily melawat kilang Faber Castell untuk melihat sendiri cara pembikinan pen, ermm unik rupanya

kak lily belajar buat macaron wokeh hehhe

Sementara itu, sempena sambutan ulang tahun jenama ini yang ke-40, Faber-Castell Malaysia juga mengumumkan pembabitan syarikat tersebut dalam program tanggungjawab sosial korporat (CSR) yang melibatkan pemberian bekalan produk alat tulis untuk setahun kepada kanak-kanak di 40 buah rumah amal di seluruh negara. 

“Kejayaan Faber-Castell Malaysia sepanjang 40 tahun ini tidak mungkin dapat dikecapi tanpa sokongan umum. Oleh itu, kami sentiasa berpegang kepada prinsip berbakti kepada masyarakat. Dengan memberikan produk alat tulis yang paling berkualiti kepada kanak-kanak yang kurang bernasib baik, Faber-Castell Malaysia berharap dapat menaikkan semangat kanak-kanak yang kurang bernasib baik ini sambil menyerikan meja mereka dengan kelengkapan peralatan tulis untuk penggal persekolahan yang akan datang,” tambah Leong lagi. 

Untuk maklumat lanjut mengenai Kempen Kembali ke Sekolah Faber-Castell Malaysia dan program CSR 2018, daftar masuk ke laman Facebook rasmi Faber-Castell Malaysia di https://www.facebook.com/fabercastell.malaysia/










Kaki Bebel,

LILY

www.ciklilyputih.com

1 comment :

OKje said...

Hebat Faber Castell kan jenama terunggul dari dulu sampai sekarang