Wednesday, June 28, 2023

Emas Chiang Heng terkenal dengan Harga Emas Terendah di seluruh Malaysia

Hi Korang,

Pelaburan paling bijak tentulah pelaburan emas.

Namun kita perlulah menjadi pembeli yang bijak dengan mendapatkan barangan kedai yang dapat menawarkan produk emas berkualiti dengan harga mampu milik.


Dan kak lily memang sangat suggest korang dapatkan emas dari Emas Chiang Heng. Ini kerana barangan emas ditawarkan disini cukup terkenal dengan Harga Emas Terendah di seluruh Malaysia.

Pencapaian Emas Chiang Heng

Sebagai jenama kukuh yang telah berada dalam pasaran selama 37 tahun, Emas Chiang Heng telah menerima pelbagai anugerah dan mendapat sokongan yang padu daripada pelanggan setia. Pada tahun 2020, Emas Chiang Heng mencatatkan rekod yang cukup membanggakan dengan 117 siaran langsung dalam satu hari, memecahkan rekod The Malaysia Book of Records.

Dengan usaha yang telah dilakukan selama ini seiring dengan reputasi yang baik yang terbina, Emas ChiangHeng kini telah membuka cawangan ke-19, simbol platform yang mempunyai kredibiliti dan lebih terjamin.

Emas Chiang Heng Sentiasa Menjadi Pilihan Pelanggan

Berada di kedai Emas Chiang Heng memang rambang mata. Begitu banyak pilihan barangan kemas dengam rekaan menarik dan yang terkini. Terkenal dengan "Harga Emas Terendah di seluruh Malaysia", Emas Chiang Heng sering memberi pelbagai ganjaran dan tawaran istimewa kepada pelanggannya.

Satu penghargaan buat pelanggannya, Emas Chiang Heng sentiasa mengadakan promosi setiap bulan di setiap cawangan seluruh Malaysia. Pelbagai tawaran yang eksklusif yang pastinya berbaloi dan menarik hati. Apa yang pasti rpomosi akan dijalankan secara berterusan di semua 19 cawangan di seluruh Malaysia. Ini juga bersempena dengan misi "Semua orang mampu memiliki emas”.

Sebagai peminat barangan kemas emas, kak lily selalu akan memilih kedai emas yang dapat memberikan kepuasan dalam memilih dan membuat keputusan membeli. Dan Emas Chiang Heng menjadi pilihan kerana harga emas yang ditawarkan antara yang terendah .


Rekaan terkini, sesuai digayakan tidak kita lapisan usia. Ikut trend dalam setiap rekaan yang dihasilkan.


Value for money. Memang tidak jemu mata memandangnya.


Detailing pada setiap rekaan dengan upah yang dikenalan sangat berpatutan. Pada kak lily ianya sangat-sangat murah!

Disebabkan kedai emas ini tidak perlu mengambil kira kos pemasaran seperti kos sewa di pusat membeli-belah, kos iklan fizikal, dan sebagainya.

Kos-kos yang dapat dijimatkan ini akan digantikan dalam bentuk pulangan terus kepada pelanggan dengan menawarkan harga emas yang berpatutan. Seperti win win situation, pelanggan juga akan berpuas hati.

Emas Chiang Heng juga menghasilkan rekaan sendiri tidak hairanlah syarikat dapat memberi penjimatan dari kos pengedaran borong. Ini membolehkan Emas Chiang mengawal sepenuhnya kos pembuatan dari caj harga upah hingga harga emas, maka pelanggan dengan itu dapat membeli emas dengan harga yang paling murah dan berpatutan.

Dapatkan Harga Jualan Semula Emas paling Tinggi di Emas Chiang Heng

Untuk info, Emas Chiang Heng menawarkan harga jualan yang tertinggi di seluruh Malaysia. Apatah lagi dengan proses pemulangan emas yang jelas dan telus yang jelas tanpa sebarang kos tersembunyi. Emas Chiang Heng juga menerima emas untuk dijual semula tanpa banyak syarat, ini termasuklah perhiasan emas yang tidak mempunyai sijil emas. Pada kebiasannya kedai emas akan meminta sijil sebagai bukti.

Lebih menarik Emas Chiang Heng menerima emas walaupun karat, pecah, dan kemek. Bahkan, Emas Chiang Heng juga menerima emas yang telah terbakar dalam kebakaran. Bayangkan bentuk emas yang terbakar. Percayalah ini adalah tawaran yang sangat ikhlas!

Membenarkan Penukaran Tanpa Syarat Dalam Tempoh 7 Hari

Bayangkan selepas membuat pembelian dan tiba-tiba korang rasa kurang sesuai dan ingin membuat keputusan untuk menukarkannya. Tidak ada masalah di kedai Emas Chiang Heng. Ini kerana mereka menyediakan servis selepas pembelian yang ikhlas yang membenarkan pelanggannya menukar saiz perhiasan dalam tempoh 7 hari.


Emas Chiang Heng membenarkan pelanggan memulangkan atau menukar saiz perhiasan emas yang dibeli dalam tempoh 7 hari, dengan syarat tidak ada kerosakan. Di samping itu, Emas Chiang Heng juga ada menawarkan perkhidmatan membaiki dengan percuma dalam tempoh 30 hari (kecuali jika perhiasan tersebut memerlukan penambahan emas) dan servis membersihkan emas percuma seumur hidup, termasuk perkhidmatan rekaan emas menggunakan laser.Bestkan!

Jom Dapatkan Barangan Emas Chiang Heng

Apa yang pasti Emas Chiang Heng tidak pernah mengecewakan, koleksi cantik dan terkini cukup mempersonakan. Didatangkan dalam kotak yang baldu warna merah nampak elegan dan esklusif. Sesuai kalau beli barangan Emas Chiang Heng samada untuk diri sendiri mahupun dihadiahkan pada orang tersayang.

Eh kak lily pun dah dapatkan satu sebagai koleksi peribadi.


Korang tak nak tambah koleksi emas ke? Hehehe. Emas Chiang Heng murah dan berpatutan, berbaloi beli untuk pelaburan.

Jom terjah ke ke kedas Emas Chiang Heng yang berdekatan untuk melihat sendiri, emas yang ditawarkan. Kak Lily sure yang korang rambang mata memilih.

Untuk lebih info pada setiap topik berkaitan dengan emas, boleh klik pada mana-mana pautan klik yang berkaitan.




*Mula labur emas kat Kedai Chiang Heng Tips untuk Pelabur:

*Macam mana nak jual emas kat Chiang Heng?

*T&C Apply


[Platform Jualan Chiang Heng Jewellery]




[Media Sosial]




Tiktok: @emaschiangheng @ChiangHengJewellery





#ChiangHengJewellery
#EmasChiangHeng
#ChiangHeng
#EmasAsli
#Emas916
#Emas999
#HargaEmasPalingRendah
#TheMalaysiaBookOfRecords
#BangKemasEmas
#PajakGadaiEmas
#pelaburan

No comments :