Sunday, August 21, 2022

TASNEEM NATUREL Umum Kolaborasi Bersama Empat Syarikat, Perkenal Platform Jana Pendapatan Dengan Mudah Tasneem Marketplace

Hi Korang,

KOLABORASI TASNEEM NATUREL DAN BEBERAPA JENAMA BESAR MALAYSIA MELALUI PLATFORM TASNEEM MARKETLACE BANTU RAMAI GOLONGAN SURI RUMAH MENJANA PENDAPATAN DENGAN MUDAH


Salah satu program yang kak lily rasakan bagus untuk kita semua sertai.

Kak Lily dah lama kenal akan jenama Tasneem ni waktu mula-mula kak lily terlibat dengan kolaborasi untuk kerja-kerja review di blog. Malahan sehingga ke hari ini, bila sebut sahaja Tasneem pasti perkara pertama yang kaklily akan ingat adalah balm untuk bayi dan kanak-kanak.

Seriously Aakif, Aalya, Aafya membesar dengan produk Tasneem Naturel ni tau.

Tasneem Business Legacy sebuah syarikat yang membawa jenama Tasneem Naturel, Tasneem Food dan Twobirds yang banyak mempelopori perniagaan barangan bayi berasaskan bahan semulajadi telah mengumumkan usahasama baharu dengan beberapa jenama besar Malaysia seperti Tanamera, Aqiqah Centre, Pustaka Darul Iman (PDI) dan Eyyoo melalui penyatuan di dalam sebuah platform baharu yang dinamakan Tasneem Marketplace.



Usahasama ini dibuat dalam usaha untuk membantu golongan yang berpendapatan sederhana untuk menjana pendapatan tanpa modal tapi berpeluang untuk mendapat keuntungan yang tinggi disamping mendapat pelbagai ganjaran yang menarik.



Selaras dengan objektif untuk membantu suri rumah menjana pendapatan dengan mudah dan senang, pihak Tasneem Marketplace mengalu-alukan individu yang berminat untuk bergerak ke hadapan bersama pasukan TMP untuk mendaftar sebagai reseller TMP secara percuma. Pihak TMP meletakkan sasaran untuk melahirkan seramai 10,000 usahawan yang berjaya menjana pendapatan melalui platform yang disediakan menjelang Disember 2022.

Jika korang berminat untuk sertai Jemaah TMP, sila ke sessi preview - Link telegram di bawah ini. 

Lind direct preview TMP



Usah berlegah lagi, sila ke pautan yang kak ana berikan di bawah untuk sebarang pertanyaan dan pendaftaran serta info-info terkini :



Jangan kita sia-sia kan peluang yang hadir di depan mata, mana tahu dengan izinNya ia merupakan solusi yang telah lama kita tunggu untuk kehidupan yang lebih baik. Fahami segala syarat dan termanya dan teruskan jika kita yakin. 

Selamat maju jaya buat semua kak lily doakan yang baik-baik sahaja..

1 comment :

Sis Lin said...

Peluang depan mata, rugi kalau tak rebut kannn...