Friday, August 19, 2022

JENAMA SUSU NO. 1 DI AUSTRALIA PAULS MELANCARKAN KRIM KEJU BAHARU

Hi Korang,

Pauls, syarikat susu terlaris di Australia, hari ini melancarkan Krim Keju 2kg baharu di Bake With Yen.

Sempena pelancaran tersebut, Pauls telah melantik Bake With Yen sebagai Peruncit Rasmi Krim Keju 2kg yang baharu untuk Semenanjung Malaysia.

Pauls, jenama susu No.1 di Australia menawarkan koleksi lengkap bagi produk tenusu termasuk susu putih dan susu berperisa, keju, mentega, krim, yogurt dan kastard.


Diperbuat daripada 100% susu dari Australia, Krim Keju Pauls amat halus berkrim, berperisa lembut disertai dengan rasa tajam yang tidak terlalu kuat membuatnya tidak terlalu manis atau terlalu masam. Krim keju ini sesuai untuk persiapan membakar terutamanya untuk pencuci mulut, pastri dan pelbagai lagi masakan.

Menurut Henry Ong, Pengurus Besar Lactalis Malaysia yang mewakili Pauls, semua produk mereka diperbuat daripada hasil tenusu terbaik dari ladang Australia.

“Pauls amat terkenal dalam mengeluarkan produk yang sihat dan berkhasiat. Krim keju Pauls bukan sahaja produk yang mempunyai rasa yang lazat malah merupakan produk yang sesuai bagi pembuatan membakar, pasta dan sup. Dengan Pauls, anda pasti dapat menghasilkan makanan yang enak.”

“Kami merancang untuk mengembangkan produk kami apabila melihat kepada trend peningkatan terhadap permintaan produk tenusu, seperti keju dan dadih, mentega serta produk lepa kami yang lain,” kata Henry.


“Bake With Yen merupakan peruncit yang ideal bagi Krim Keju Pauls kerana ia merupakan kedai popular bagi keperluan barangan membuat kek dan biskut. Tambahan lagi, kedai mereka terletak di kedudukan strategik di serata Malaysia.”

“Sama ada dalam bidang jualan besar atau hanya berniaga di rumah, ramai pelanggan mendapatkan barangan mereka di Bake With Yen,” tambah beliau.

Alexandre Rosso, Ketua Pegawai Eksekutif bagi Bake With Yen berkata syarikat mereka berhasrat menjadikan tugas membuat kek dan biskut mudah, murah dan menyeronokkan.

“Kami merealisasikan dengan menawarkan keperluan membakar yang beraneka, termasuk produk membakar khas bagi profesional atau pembuat kek separuh masa.”

“Kerjasama bersama Pauls membolehkan kami untuk menunaikan janji ini. Krim Keju Pauls merupakan produk berkualiti dan diiktiraf halal yang menghasilkan rasa yang enak dan berkrim. Produk ini meningkatkan variasi produk tenusu kami, yang juga merupakan kategori yang terlaris di Bake With Yen. Kami yakin produk ini akan digemari oleh pelanggan di seluruh negara,” kata Rosso.

Harga pasaran bermula dari RM56.90, Krim Keju Pauls 2kg ditawarkan secara eksklusif di outlet Bake With Yen di Semenanjung Malaysia bermula hari ini.


No comments :