Friday, October 15, 2021

Sudio T2 | Earbud Teknologi Audio Terkini Dari Sudio

Hi Korang,

Kak lily memang peminat tegar jenama Sudio nieh hehehehe..

Kerana ape ??

Kerana kualiti produknya bergitu bermutu tinggi, sound systemnya yang hebat.


Kali ini Sudio memperkenalkan produk terbarunya iaitu Sudio T2 yang rekaannya begitu estetik namun tampak simple.

Terbaru Sudio telah memperkenalkan siri terbarunya iaitu Sudio T2 dengan 4 warna menarik. Antara warnanya seperti hitam, putih. sand dan juga jade.

Bagi kak lily sendiri, semua warnanya memang cantik sesuai untuk kegunaan samada untuk lelaki mahupun wamita.

So BLACK is BEAUTY!!!


Kak lily pilih warna hitam sebab ianya tampak elegan

Sudio bukan sahaja popular kerana teknologi audionya yang terbaik. Bahkan Sudio juga memberi komitmen berterusan dalam menyokong kelestarian alam, salah satu caranya ialah dengan merekabentuk semula pembungkusannya iaitu 100% bebas bahan plastik. Ini kerana matlamat utama Sudio adalah untuk mencipta audio yang luar biasa dan pada masa yang sama menyokong alam persekitaran.


Menariknya mengenai Sudio T2 ini, kita dapat gunakan pada tempoh yang agak lama dan tidak perlu di cas selalu sekalipun melancong ataupun pulang ke kampung. Ini kerana ianya bertahan sehingga 35 jam jangka hayat biarpun baterinya hanya memerlukan 7.5 jam tempoh pengecasan sahaja. 

Prestasi Sudio T2 kini juga telah ditambah baik berbanding dengan siri Sudio sebelum ini dengan memperkenalkan teknologi pembatalan bunyi aktif ke pengecasan pantas yang meningkatkan keupayaan kepada mikrofon beamforming.


Sudah tentu chargernya yang agak comel dan tidak terlalu panjang cable nya, sedondon dengan warna Sudio T2 yang kak lily pilih, ianya mengambil kira keselesaan dan kesesuaian penggunaan mengikut persekitaran. Sekaligus memberikan pengalaman yang hebat kepada penggunanya.

Seharusnya kak lily gunakan ketika berehat mahupun waktu bersenam dan kadang-kala ketika menonton filem di smartphone. Langsung tak de rasa sakit telinga ataupun terganggu dengan dek bunyi bising persekitaran.


Earbud Sudio T2 turut menawarkan keseimbangan dan keselesaan yang sempurna untuk apa sahaja saiz telinga bermula dari XS hingga L. Oleh yang demikian, kita tidak akan ada masalah untuk mendengar pada tempoh yang lama kerana ianya benar-benar memberikan keselesaan.


Harga yang ditawarkan untuk Sudio T2 adalah RM549/129USD. Dan kini telah dibuka untuk jualan pre-order di laman web www.sudio.com/my . Untuk dapatkan diskaun 15% boleh masukkan kod CIKLILYT2.

Sekarang ini turut diperkenalkan kaedah bayaran melalui GRAB PAY dan PAYLATER di laman web Sudio tau.


Korang yang dah lama tercari-cari earbuds yang menarik hati lagi mejimatkan masa untuk mengecasnya, pilihlah Sudio T2

Untuk maklumat lanjut atau belian online boleh terus ke :-

Website :

Instagram :

Facebook :


Apalagi jom kita membeli belah di Sudio!!

#sudio
#sudiomy
#shapingsound
#sudioT2


No comments :