Thursday, March 4, 2021

‘Vantage Siti Series 2021’ di GO SHOP, Barulah Boleh Masak Gaya Macam Tok Ti

Hi Korang,

Tau jenama Vantage?

Alah set pinggan mangkuk, periuk belanga yang cantik bebenau coraknya tuh sampai kak lily pun ada 2 set jugak walaupun tak pakai, beli untuk suka-suka jer kan.

Oh ya kak lily nak kongsikan kepada korang nieh, jenama Vantage ini bekerjasama sekali lagi dengan Datuk Sri Siti Nurhaliza untuk promosi ‘Vantage Siti Series 2021’ yang akan di dilancarkan 7 Mac ini.

Datuk Sri Siti Nurhaliza muncul dalam sidang media maya ‘Vantange Siti Series 2021’ semalam memberitahu bahawa Vantage menawarkan set peralatan memasak, set pinggan mangkuk, kuali bersaiz jumbo dan penggoreng udara atau ‘air fryer’.


Kesemua produk tersebut beserta periuk bertekanan tinggi 2 dalam 1 yang pertama di Malaysia (Siti Smart Pro) bakal diperkenalkan melalui siaran ‘Istana Impian Siti’ pada 7 Mac ini pukul 9. 00 pagi di saluran Go Shop (Ruuma 118 dan Astro Ria HD (104).

Ini info siarannya:


Istana Impian Siti 
(bersama Dato’ Sri Siti Nurhaliza, menampilkan ‘Vantage Siti Series 2021’)

• Tarikh: 7 Mac 2021

• Masa: 9 pagi– 12 tengah hari

• Saluran: Go Shop RUUMA (CH118) | Astro RIA HD (CH104)

Hanya 3,000 unit sahaja dikeluarkan kerana Vantage mahu ia menjadi produk eksklusif dan terhad.

Apatah lagi kesemua produk dalam siri eksklusif ini akan memperlihatkan tandatangan Siti pada permukaan luar.

“Saya cukup berbesar hati apabila sekali lagi diberi peluang untuk berkolaborasi bersama Vantage dalam melancarkan set produk eksklusif khas untuk Go Shop dan berkongsi manfaat memasak dengan lebih mudah dan sihat dengan rakyat Malaysia. Sejujurnya, saya cukup teruja apabila memasak dengan menggunakan peralatan Vantage kerana produk ini menawarkan kualiti terbaik yang mana secara tidak langsung memudahkan saya untuk menyediakan masakan yang mudah, sedap dan pada masa yang sama berkhasiat untuk keluarga saya. Tambahan pula, set pinggan mangkuk Vantage juga direka indah dan membuat pengalaman makan saya pada bila-bila masa lebih seronok. Dengan Vantage, Barulah Ada Gaya!”

Set lengkap Vantage Siti Series 2021 sebanyak tujuh item.


Ia termasuk Vantage Siti Smart Pro iaitu gabungan air fryer dan pressure cooker berharga RM899 dan Vantage Siti Series Jumbo Wok seharga RM299 iaitu kuali bersaiz besar dengan permukaan yang mudah cuci.


Ada juga Vantage Siti Series 3 in 1 Casserole Set iaitu periuk induksi berharga RM365.


Selain itu ada set pinggan mangkuk Vantage Siti Roseberry Dinnerware Set sebanyak 20 item yang ditawarkan pada harga RM389.


Set teh Vantage Siti Roseberry Teapot Set sebanyak 14 item dijual dengan harga RM299.


Set jag Vantage Siti Roseberry Jug Set pula berharga RM219. Kesemua set tersebut ialah porselin ultra putih berekabentuk roseberry dengan saduran emas.

Para pelanggan boleh menikmati potongan RM38 sehingga 14 Mac 2021 dengan pembelian minima RM380 apabila menggunakan kod STRONG38. Layari Go Shop melalui www.goshop.com.my dan muat turun aplikasi Go Shop dari Google Play dan App Store.

Kak lily excited plak Siti Smart Cooker tuh ekk, ermm kene check balance dalam account ni kan hehehehehhehe...


No comments :