Thursday, March 18, 2021

MYCLARITY - Mengurangkan Masalah Mata Seperti Rabun Jauh Dan Rabun Dekat

Hi Korang,

Ramai yang tak tau kak lily ni rabun orangnya.

Tapi nampak cam helok jer kan hahaahaha kalau korang nak tau, bila kat rumah memang kak lily berspek mata jelah once keluar jer rumah barulah bercontact lens bagai.

Sebab dulu kak lily memang guna cermin mata tapi di sebab bila pi site visit cermin mata asyik jatuh dan letak merata-rata lepas tuh hilang terus kak lily pakai lens. Oh ya power cermin mata kak lily -7.00 both side hah, dah level nak buta dah ni kata Mr Big. Memang once bukak je lens mak oi terus rabun teruk dibuatnya.

Bila kengkawan kak lily perkenalkan MyClarity ni kak lily excited nak cuba lah.


MyClarity merupakan suplemen untuk penjagaan kesihatan mata berkelas premium. la dihasilkan untuk pemeliharaan kesihatan mata yang optimal. Formulasi MyClarity merupakan gabungan makanan terbaik alam semulajadi untuk kesihatan mata seperti Blackcurrant, Bilberry, Marigold, Eyebright, Lutein dan Zeaxan• thin. MyClarity di reka khusus berdasarkan kajian bertahun Dr. Lili Asma Ismail dan sesuai diamalkan oleh segenap lapisan umur

Pengasas MyClarity - DR. LILI ASMA ISMAIL


Dr. Lili Asma Ismail adalah seorang pakar penjagaan mata yang telah berkecimpung dalam industri penjagaan mata. Selain dari menjadi Profesor Madya disebuah universiti swasta tempatan, Dr. Lili juga banyak menyumbang kepada penyelidikan berkaitan penjagaan mata. Hasil penulisan saintifik beliau berkaitan pen• jagaan mata banyak diterbitkan oleh jurnal ilmiah tempatan dan antarabangsa.

Bahan-Bahan Terkandung Di Dalam MyClarity

MyClarity mengandungi Anthocyanins dari Blackcurrant dan Bilberry, Lutein, Zeaxanthin, Marigold, Eyebright, Oren, Lemon dan Madu Asli. Jangan risau sebab semuanya diperbuat daripada bahan semulajadi herba dan tumbuh-tumbuhan, diyakini 100% organik, natural dan tiada bahan pewarna. Manis MyClarity juga diambil semulajadi daripada semua buah-buahan, tiada gula tambahan mahupun stevia yang digunakan.

Sangat sesuai untuk mereka yang ada diabetis dan juga Vegan (Vegetarian). MyClarity tinggi dengan kandungan Vitamin C, jadinya sangat sesuai juga di musim COVID-19 untuk sistem imun badan dan sesuai untuk semua peringkat umur (Mula dari 5 tahun keatas. 





Kebaikan Produk My Clarity

Membantu mencegah pembentukan selaput Katarak

Membantu mencegah Rabun Dekat

Membantu mengawal Rabun Dekat pada kanak-kanak

Membantu meningkatkan fungsi otak

Membantu mengurangkan keletihan mata

Membantu menghalang keadaan mata kering

Membantu membina dan menguatkan otot mata

Membantu melancarkan peredaran dalam badan dan menguatkan sistem pernafasan

Membantu memelihara kelancaran saraf mata

Membantu memelihara kesihatan mata secara keseluruhan

Membantu menguatkan sistem imuniti badan


Mereka yang sesuai menggunakan produk MyClarity adalah :

1. Pengguna kanta sentuh
2. Mata yang mudah kering dan penat
3. Rabun jauh dan dekat
4. Sering terdedah dengan penggunaan berterusan peralatan elektronik seperti televisyen, komputer dan telefon pintar.
5. Masalah rabun malam
6. Pemandu yang sering memandu jarak jauh
7. Sering terdedah kepada cahaya matahari yang berterusan
8. Sering membaca atau fokus membuat kerja secara dekat dalam jangkamasa yang panjang

Cara Menggunakan MyClarity

Seelok-eloknya kita kena detoks tubuh badan kita sekurang-kurangnya 3 hari sebelum mula mengambil MyClarity. Detoks boleh menggunakan teh detoks yang dijual di farmasi atau lemon suam, jus lidah buaya dan sebagainya.

Sebaiknya MyClarity diambil di waktu pagi sebelum makan dan amalkan minum air putih sebanyak 2-3 liter sehari, dan kurangkan pengambilan minuman bergula dan bergas Kalau boleh amalkan senaman kardio / jogging untuk meningkatkan metabolisma tubuh supaya mempercepatkan penyerapan untuk kesan yang lebih efektif.


Cara pengambilan cukup mudah. Satu sachet sehari sebelum makan. Amalkan setiap hari secara berterusan dan lihat perubahan positif pada kesihatan mata dan keupayaan penglihatan anda.

Dari Pandangan Kak Lily

Kak lily dah amalkan MyClarity selama seminggu macam tuh, so far mata kurang lesu bila senantiasa mengadap laptop dan smartphone. Lagipun mata pun dah tak kering bila berada di dalam air-cond. Kalau dulu asyik mata pedih je sekarang tidak lagi. Mata pun segar je hah

Bila bukak lens tuh, takdelah rasa berair sangat dah mata. Just nice lembabnya.

Kena tunggu cukup sebulan cam mane plak agaknya ek, kesan penggunaan MyClarity ni. Nanti kak lily citer tau.




MyClarity ini di jual pada harga RM120 sekotak yang mengandungi 20 sachets (15g per sachet) untuk penggunaan sebulan. Hanya amalkan pada hari bekerja jer tau, weekend tak payah minum.

Untuk pembelian boleh WHATSAPP: wa.me/60122500852

Simpan di tempat sejuk dan kering. 
Elak dari cahaya langsung matahari.



Untuk maklumat lanjut atau belian online boleh terus ke :-

Instagram :

Facebook :





No comments :