Sunday, March 28, 2021

Cantik Berseri Dengan Bita V9 Vitamin C by Shinjumiofficial

Hi Korang,

Memang banyak vitamin C di pasaran, tapi yang mana satu bersesuaian dengan korang kan??

Biasalah bila dah berumur cam nie, kulit pun mula kendur, kusam, tak bermaya, ada jeragat, kedutan dan pelbagai masalah lagi.


Kak lily diperkenalkan Bita V9 Vitamin C by Shinjumiofficial, iaitu suplemen yang bukan sahaja kaya dengan nutrisi bahkan dapat membantu kita untuk kelihatan lebih berseri-seri secara semulajadi. Bayangkan hidup tanpa mekap tapi wajah begitu flawless! 

Gitueww, siapa yang tak suka kan??


Dihasilkan daripada Mango Juice Powder, Honey Bee Powder, Strawberry Juice Powder, Ascorbic Acid(60mg), Mineral & Vitamin Premix, Bird Nest Extract, Mulberry Extract, Live Culture(Lactomax), Pomegranate Extract, L-cystein, Fish Collagen, Tocotrienols, Coenzyme QIO dan juga kunyit. *Contain permitted flavour, colour, and permitted food conditioner.

Melihat kepada rumusan formulasinya ternyata memberi 1001 kebaikan didalam badan terutamanya kalogen ikan.

Mengapa Kolagen Penting Untuk Manusia?

Kolagen memberikan struktur kepada KULIT dan saling bekerjasama dengan protein yang dipanggil elastin untuk memberikan fleksibiliti yang diperlukan apabila kulit meregang dan kembali kepada kedudukan asal. Kehilangan kolagen akan menyebabkan struktur kulit menjadi tidak tegang dan berkedut.



Kebaikan Bita V9 Vitamin C by Shinjumiofficial

Secara amnya antara kebaikan Bita V9 Vitamin C by Shinjumiofficial adalah seperti berikut:-

· Mengurangkan bintik-bintik gelap

· Mengurangkan kemerahan kulit

· Mengurangkan kedutan

· Memperbaiki tompok kasar pada kulit

· Membaiki dan mencegah kulit kering



Cara Pengambilan Bita V9, Vitamin C by Shinjumiofficial

Cara pengambilan sangat mudah. Hanya kunyah 1 biji tablet pada waktu siang dan malam sahaja. Dan untuk 1 botol terdapat 60 biji kapsul dan ini cukup untuk pengambilan selama 1 bulan. Bita V9 Vitamin C by Shinjumiofficial ini sesuai diambil untuk mereka yang berumur 10 tahun ke atas.



Kak lily sendiri suka akan rasanya tau iaitu berperisa buah mangga.

Cara pengambilan juga mudah, iaitu kemam seperti gula-gula. Kak lily akan ambil 1 biji di waktu pagi dan seterusnya 1 biji lagi di waktu malam. Itu jer tapi yang penting perlulah minum air masak pada kadar sekurangnya 8 gelas sehari.

Untuk keterangan lanjut dan pembelian boleh layari:-











#shinjumi
#shinjumiofficial
#shinjumibitav9
#shinjumivitaminc

No comments :