Monday, October 26, 2020

Tahan™ Ultralight 35L Foldable Bag Dari PTT Outdoor, Beg Versatile Akak Yang Terbaru

Hi Korang, 

Bila cakap mengenai beg nie ermm seriously kak lily memang ada macam-macam jenis beg. 


Handbag lain, tote bag lain, laptop bag lain, beg pi pasar lain, sling bag lain kan, kalau beg recycle lagilah melambak-lambak lah hahahhha 


Kekadang tuh payah jugak bila kena bertukar-tukar beg nak ke sana ke mari so kak lily mencari beg yang boleh di gunakan untuk setiap waktu dan pelbagai aktiviti yang boleh kak lily angkut semua barangan keperluan. 


As usual, google punye goole cari Outdoor Bagpack dan Travel bagpack tup tup keluarlah Tahan™ Ultralight 35L Foldable Bag Dari PTT Outdoor. 

Bagus google ni lah.

Masa dapat tuh, ermm heran gak kemain kecik nak jer kotaknya tapi bila dah bukak oh besar. Dah nama pun foldable bag so beg tu di lipatlah kan. 



Tahan™ Ultralight 35L Foldable Bag ini menggunakan bahan poliester ‘Water Resistance‘ sebab tu ianya nampak nipis dan ringan. Kalau korang tengok betul-betul memang luas yer di dalam beg ni. 




Kak lily suka tali di bahunya nampak selesa walaupun nipis. Bila kak lily letak di bahu memang tak de rasa terbeban pun dan talinya boleh di laras mengikut keselesaan korang ek. 

Boleh di gayakan untuk apa jua aktiviti itu yang membuatkan kak lily bertambah suka, senang nak bawak naik motor pi keje. Even untuk bawak jejalan ke pun best gak, untuk kaki hiking seriously kak lily syorkan beg Tahan ni jugak, sebab ringan so tak delah korang rasa terbeban bila mendaki bukit atau gunung nanti. 

Ok suker kan! Hehehehe.. 



Untuk korang yang masih tercari-cari beg sebegini, kak lily kongsikan promo code : 10FORYOU dan korang dapat 10% off untuk Tahan 35L Ultralight Bag nieh. 




Nah check it out kat link nieh ek : https://www.pttoutdoor.com/product/tahan-ultralight-35l-foldable-bag/ dan kalau korang nak tahu beg ini merupakan model beg ‘bestselling‘ yang pertama keluaran PPT Outdoor. 


Jom FOLLOW dan LIKE mereka di social media berikut : 


Website : 


Facebook Page : 


Instagram :
 

No comments :