Monday, August 3, 2020

Jack'n Jill Cream-O Meraikan Rakyat Malaysia Yang 'Ekstra O-Some' Bersama Ismail Izani

Hi Korang, 

Bersempena sambutan Hari Kebangsaan dan Hari Malaysia yang akan datang, Jack'n Jill Cream-O memeriahkan sambutan kali ini dengan menzahirkan penghargaan kepada wira dan wirawati negara yang 'Ekstra O-Some', iaitu pejuang barisan hadapan negara.
 

Sebagai pembuka tirai kepada sambutan ini, Jack'n Jill Cream-O telah mengaturkan satu kejutan istimewa untuk penghantar makanan yang jasanya tidak ternilai di sepanjang tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP). Sambutan mengenang jasa Cream-O 'Ekstra O-Some' akan sampai ke kemuncaknya pada Hari Malaysia dengan satu video penghargaan yang dihasilkan melalui kerjasama dengan penyanyi dan pencipta lagi tanah air Ismail Izani. 


Disepanjang bulan Ogos ini, Jack'n Jill Cream-O menyeru semua rakyat Malaysia untuk menyampaikan penghargaan kepada barisan petugas hadapan edngan menhantar gambar kreatif bersama nota terima kasih dalam apa jua bahasa. Sebanyak 63 karya akan disenarai pendek dan ditampilkan dalam kompilasi video penghargaan yang akan disiarkan pada 16 September 2020. Kesemua penyertaan yang terpilih itu akan diberikan cenderahati edisi terhad serta satu jemputan exsklusif untuk bertemu Ismail Izani secara dalam talian. 

Biskut sandwic Cream-O adalah pilihan terbaik untuk 'Menjadikan Kehidupan Seharian Anda O-Some' (Make Everyday O-Some). Padat dengan perlbagai perisa krim yang kaya dan enak, setiap gigitan biskut sandwic Cream-O memberikan rasa hebat dan sekaligus menjadikan hari korang lebih meriah. Bersempena Hari Kebangsaan dan Hari Malaysia pelanggan-pelanggan di seluruh Malaysia akan menikmati tambahan 15% biskut percuma dalam setiap pek Cream-O 132gram dan Cream O-Tart 120gram. 


Rebutlah peluang untuk karya korang dipilih dan ditampilkan dalam kompilasi video penghargaan khas dan menangi sesi pertemuan secara dalam talian eksklusif bersama Ismail Izani, serta memorabilla bertandantangan. Ikuti langkah-langkah di bawah ini : 

Langkah 1 

Beli Jack'n Jill Cream-O dan/atau Magic bernilai RM5 dan ke atas dalam satu resit. Tarikh pembelian sah hendaklah di antara 1 Ogos hingga 31 Ogos 2020. 

Langkah 2 

Whatsapp resit, bersama , dan gambar anda dengan masej penghargaan kepada frontliners. 

Langkah 3 

Jawab soalan dan hantar ke +6011-55001878 

"Pek Promosi Cream-O PERCUMA 15% Terdapat Dalam 4 Variasi - Ya/Tidak?" 

Maklumat lanjut boleh layari https://www.facebook.com/creamomalaysia


1 comment :

Amie said...

Wah! Masih ada peluang untuk menyertainya. Tq for sharing.