Friday, May 29, 2020

Membeli Belah Secara Online Di PG Mall, Senang Serta Menjimatkan

Hi Korang, 

Pernah dengar PG Mall?? 

Eh bukan shopping mall baru lah, ni zaman-zaman PKP ni mana maunya wujud mall baru kan. Semua orang kan kene perintah berkurung di rumah. So no new mall!!. 

Sebenarnya PG Mall, sebuah platform membeli-belah no. 1 Malaysia membuatkan kak lily begitu teruja. Bayangkan ada pelbagai jenis pilihan barangan yang kita boleh dapatkan dari satu laman web sahaja. 


PG Mall yang mula diperkenalkan pada tahun 2017 merupakan satu-satunya platform membeli-belah tempatan di Malaysia. Platform yang mesra pengguna ini bukan sahaja ada banyak pilihan barangan bahkan lebih menarik terdapat begitu banyak promosi hebat yang ditawarkan. 



PG Mall juga telah disenaraikan sebagai top 3 platform 'marketplace' atas talian yang kerap dikunjungi di Malaysia oleh iPriceinsight seperti yang direkodkan didalam laporan Q1 2020. 



Jom kak lily tunjukkan korang produk-produk yang terdapat di PG Mall ni 


Seriously boleh tahan banyak jugak barang-barangnya sampai tak tahu nak pilih yang mana semua memenuhi keperluan kak lily dan harganya boleh tahan jugak. 

Kalau Nak Untung Bayar Dengan Maybank QRPay 


Promosi ini bermula dari sekarang sehingga 6 Jun 2020, di mana ditawarkan dua kali penggunaan sepanjang promosi kempen ini. Sebanyak 20% diskaun diberikan sehingga RM20 dengan minimun perbelanjaan RM30. 

Kalau korang nak tau PG Mall adalah satu-satunya platform e-commerce yang menerima segala transaksi e-wallets. 

Kempen Love You 3000 


Yesza PG Mall suka menggembirakan para pelanggannya iaitu korang nil ah dengan menyediakan cabutan bertuah ‘lucky draw’ di c-wallet bernilai RM3000 secara keseluruhan. Cabutan ini akan diadakan pada setiap 2 minggu sekali iaitu pada setiap 15hb dan 30hb pada setiap bulan. 

Untuk sertai senang aje, korang cuma hanya berbelanja pada kadar minimum RM30 di dalam satu resit untuk melayakkan diri mendapatkan koin bagi cabutan bertuah tersebut. 

Di PG Mall ini korang akan senantiasa mendapat pulangan tunai selama-lamanya hingga 3.5%. 


Oleh itu, insentif pengembalian tunai sehingga 3.5% PG Mall maka pendekatan perolehan bahagian kedai membolehkan para pengguna memperoleh ganjaran tanpa henti apabila korang berkongsi pengalaman membeli-belah 

Konsep ConsuMerchant 

Apa itu ConsuMerchant? 

Trademark PG Mall "ConsuMerchant" adalah kata hibrid yang berasal dari kata, "Consumer" dan "Merchant", dalam bahasa Cina disebut "消费 商". 


Ini adalah model perniagaan ekonomi perkongsian keuntungan tulen PG Mall sendiri yang memberi peluang kepada pengguna / pembeli, muda atau tua untuk menjadi usahawan dan membina empayar perniagaan tetap dengan PG Mall. 

PG Mall menghargai pengguna / pembeli sebagai rakan niaga jangka panjang dan dengan itu, serta menawarkan ganjaran pengembalian wang berterusan kepada korang sebagai ganti pembelian dan sokongan berterusan, melalui program "Forever Cash Back", di mana korang juga akan diberi penghargaan kerana merujuk pembeli baru untuk membeli-belah dengan PG Mall melalui program rujukan pertama ini di dunia. 

Jadi apa tunggu lagi jom dapatkan barangan dan produk keperluan harian korang di www.pgmall.my. Memang berbaloi dan penjimatan dua kali ganda!

Keterangan lanjut mengenai PGMall boleh layari;
Website: www.pgmall.my
Facebook: PGMallOfficial
Instagram: PGMall.my

Jom membeli belah di PG Mall!!


#PGMall 
#onlineshopping 
#shopping 
#MalaysiaNo1ecommerceplatform 
#ecommerceplatform 


2 comments :

Bebas said...

Tak pernah try beli kat pg mall. Bole try tengok dulu ni

Jorcus said...

Terima kasih! Anyone got promo code for the site?