Friday, September 2, 2022

PIZZA HUT Jemput Pelanggan Jamu Selera Di Restoran Dengan LOOOOOOOOONG PARTY BOX Berserta Tawaran Hebat

Hi Korang,

Sedapnya Pizza Hut kan!! Lama betul tak makan kat sini hah lah

Pizza Hut ingin menarik para peminatnya untuk menjamu selera di restoran dan menikmati piza Looooooooong Party Box. Sepanjang bulan kemerdekaan yang ke-65, pelanggan kini boleh menikmati piza sepanjang satu meter yang didatangkan dengan tiga sos pencicah berserta minuman ringan tanpa had (free flow) untuk 10 orang dengan hanya menambah RM10.


"The Long Party Box" telah diilhamkan oleh keinginan semua orang untuk berkumpul dan makan bersama-sama, sambil mengeratkan lagi hubungan kekeluargaan di waktu pasca- pandemik ini. Sebagai sebuah jenama yang terkenal dengan menyatukan orang ramai, Pizza Hut ingin mencipta sesuatu yang istimewa untuk diraikan bersama-sama,” kata Emily Chong, Ketua Pegawai Pemasaran, Pizza Hut Malaysia.

“Memandangkan restoran kami telah pun beroperasi sepenuhnya, kami teruja untuk menggembirakan pelanggan dengan hidangan berkualiti dan pemberian nilai yang hebat, itulah sebabnya kami telah mencipta tawaran minuman ringan tanpa had dengan setiap pembelian “The Long Party Box”. Kami berharap dengan tawaran ini, kami dapat memberikan pelanggan sesuatu yang menarik untuk diraikan di musim cuti dan disepanjang bulan kemerdekaan ini”


Piza sepanjang satu meter yang berharga RM99 untuk hidangan ala carte ini akan menjadi menu tetap di Pizza Hut untuk makan di restoran dan bawa pulang, manakala tambahan RM10 untuk minuman ringan tanpa had (untuk 10 orang) akan sah dari 30 Ogos hingga 11 September 2022.

Untuk maklumat lanjut, sila layari www.pizzahut.com.my

No comments :