Tuesday, March 1, 2022

Festival Makanan Sedunia '22 (Musim Pertama) Di Lulu Hypermarket

Hi Korang,

Kalau pasal makan-makan ni memang cepat je kak lily nak citer kat korang kan, yelah best tuh. Perkara baik memang perlu di kongsi bersama hah hehehehe


Kalau korang nak tau yang Lulu Hypermarket kini sedang menganjurkan Festival Makanan Sedunia '22 musim pertama yang mulai berlangsung dari 24 Febuari sehingga 9 Mac 2022. Pelbagai promosi serta tawaran menarik sepanjang karnival terutama di bahagian segar, roti, barangan runcit dan pelbagai lagi.

Festival ini berlangsung di semua cawangan Lulu Hypermarket iaitu Lulu Hypermarket Kuala Lumpur (Capsquare), Lulu 1Shamelin Mall, Lulu Setia City Mall, Lulu Grocer Amarin Mall dan juga pembelian atas talian menerusi laman web Lulu sendiri.

Makanan ‘Ready To EAT’ (RTE) Yang Bakal Menambatkan Hati Dan Perut Korang.


Kalau ke Lulu tidak sah kiranya jika tidak membeli hidangan panas yang ada ditawarkan di sini. Selain daripada pelbagai pilihan makanan yang ditawarkan. Apatah lagi sekarang ini berlangsungnya Festival Makanan Sedunia '22 , lebih banyak pilihan, lebih harga diskaun yang boleh direbutkan.








Sudah pastilah kak lily target nak dapatkan makanan-makanan ini. Maklumlah kita nieh bukan pandai masak makanan antarabangsa khususnya Timur Tengah kan, so jalan terbaik dapatkan sahaja di Hot Kitchen Lulu Hypermarket nieh

psttt: nasi beriyani kat Lulu nieh memang padu bethol sungguh hah


Barangan Keperluan Rumah Pada Harga Istimewa

Ya ampun barangan rumah jangan di lupakan jugak. Walaupun kak lily tak pandai masak tapi barangan dapur memang senantiasa kena stock up. Yelah mana tau mood rajin memasak datang hah bukak cabinet dapur amik apa yang patut then masak.







Di sepanjang Festival Makanan Sedunia '22 terdapat pelbagai produk yang ditawarkan oada harga cukup berbaloi.









Lebih daripada 200 produk diberikan diskaun di semua cawangan Lulu di Malaysia.


Kena Dapatkan Barangan Basah Di Lulu Tau

Barangan basah memang menjadi keutamaan kak lily ketika berbelanja di Lulu Hypermarket ini. Selain daripada hidupan laut dan daging yang segar. 




Rempah ratus, sayuran, buahan dan bawang juga ada ditawarkan pada harga menakjubkan.


Belanja RM50 Dapat Voucher RM25

Berita baik untuk semua para pelanggan Lulu.


Bagi mereka yang berbelanja RM50 ke atas dari pasaraya, korang boleh dapatkan kupon diskaun RM25. Kupon ini diberikan pada tempoh yang terhad iaitu dari 22 Febuari sehingga 20 Mac 2022.














Kupon RM25 ini boleh digunakan untuk perbelanjaan min RM100 dalam 1 resit dari mana-mana bahagian lain kecuali barangan elektrik, IT dan Telefon Mudah Alih.



Hampir ke semua bahagian jualan produk boleh kita gunakan kupon diskaun RM25 ini. Jadi apa lagi jangan lupa tebus kupon yang cukup berbaloi ini.


Lulu Celebrate! Wajib Check It Out Tau

Uniknya di Lulu berbanding pasaraya lain, ianya ada bahagian pakaian khas untuk mereka yang mencari kain saree, baju punjabi dan pelbagai lagi.



Jangan lupa guna kupon RM25 yang telah ditebus di sini.


Korang ingat tau untuk terjah mana-mana Lulu Hypermarket dan Lulu Grocer terdapat pelbagai tawaran dan aktiviti menarik menanti korang tau!


Keterangan lanjut mengenai promosi di Lulu Hypermarket boleh layari,

Website :


Mari LIKE dan FOLLOW mereka di social media berikut :

Facebook Page :

Instagram Link :

2 comments :

Sis Lin said...

Aku suka betullah LULU ni, semua ada dalam satu supermarket, tak payah nak ke tempat lain dah.. bilalah nak buka di JB ni aaaa

honeybie.com said...

Banyak barang keperluan harian yang boleh dapat kat sini dengan harga diskaun. Siapa berkelapangan, boleh la datang