Wednesday, January 19, 2022

INSIGHT Loss Control Shampoo, Rangkaian Produk Kesihatan Rambut Untuk Mengatasi Masalah Rambut Gugur

Hi Korang,

Masalah keguguran rambut memang menjadi masalah seantero dunia, tidak kira berapa pun usia korang, terutamanya mereka yang telah pun berkahwin dan meningkat usia.

Kak lily pun tidak terkecuali menghadapi masalah ini.

Biasanya bila selepas mencuci rambut, kak lily perati memang banyak helaian rambut yang gugur. Mula-mula tuh tak delah banyak tapi lately ni semakin lama semakin banyak dan ianya sangat membimbangkan.

Masalah rambut gugur seiring dengan peningkatan usia adalah satu situasi normal. Akan tetapi, ada juga individu yang mengalami masalah keguguran rambut disebabkan faktor diet pemakanan yang diambil, kekurangan nutrien atau mungkin faktor genetik.

Rambut gugur ini boleh berlaku pada rambut di bahagian kulit kepala atau mana-mana bahagian badan.

Aduimak menyeramkan jugak lah kan

Banyak jugak review-review produk mengenai masalah keguguran rambut ni dan ada juga yang kak lily beli untuk mencubanya namun masalah ini tetap timbul, kemungkinan besar ianya tidak sesuai dengan keadaan rambut kak lily

So memperkenalkan

Insight Hair Loss Control Fortifying Hair Shampoo

Syampu jenama Insight ini khusus untuk mencegah masalah keguguran rambut dan menguatkan akar rambut. Ia mengembalikan tenaga dan kecergasan dari akar hingga ke hujungnya.

Ianya bertindak untuk menguatkan dan merangsang pada akar rambut. Ia menenangkan kulit, memberikan rasa kesegaran.

Di antara bahan-bahan terkandung adalah :

- Organic Horse

- Chestnut Extract

- Organic Echinacea Extract

- Guarana Extract

- Menthol Extract


Ianya juga di datangkan bersama dengan

Insight Hair Loss Control Fortifying Hair Treatment

Memperkukuh rawatan sinergik untuk akar rambut dan juga untuk membantu mengelakkan keguguran rambut. Ia merangsang peredaran mikro dan menguatkan serat rambut. Ia memberikan rasa kesegaran pada kulit.



Review Kak Lily :

Kak lily telah pun menggunakan shampoo ini selama 2 minggu dan ternyata dapat mengurangkan masalah rambut gugur yang kak lily alami. Walaupun tidak berhenti sepenuhnya namun bila ianya berkurangan, kak lily rasa dah cukup happy dah tau.


INSIGHT Hair Loss Control Shampoo juga telah mendapat kelulusan dari ICEA iaitu sebuah konsortium melibatkan institusi, persatuan, syarikat dan organisasi yang telah mempromosikan pembangunan pertanian organik. Sekiranya sesuatu produk mempunyai logo dan dicop ICEA, ia bermaksud produk tersebut disahkan dan diperakui organik.

· Bebas dari bahan pewarna sintetik

· Bebas SLS / SLES

· Bebas Paraben dan MT

· Bebas Alergen

· Bebas minyak mineral dan petroleum

· Tanpa Silikon




Sedikit Info Mengenai INSIGHT

Insight ialah garisan yang diwujudkan untuk mencipta tindakan sinergi antara kebijaksanaan kuno ekstrak phyto dan minyak phyto dan pilihan etika untuk bekerja dengan bahan organik alam semula jadi

Misi Insight ialah kelestarian eko, kedua-dua alam sekitar dan sosial.

Produk INSIGHT berkhasiat, kaya dengan bahan aktif pelindung dan penting, mengikut pilihan ketulenan formula yang sihat. Formulasi inovatif dan bukan konvensional yang melindungi kesihatan dan keserian rambut melalui pemilihan bahan mentah yang ketat, pada masa yang sama menjamin kesempurnaan penggayaan mutlak dan kandungan profesional yang tinggi.



Maklumat lanjut untuk pelbagai produk penjagaan rambut, korang boleh layari :


Atau dapatkan diShopee :




1 comment :

Sis Lin said...

Memang yaaa, makin tua makin menjadi rontoknyaa.. asyik keje tukar syampoo je kannn, nanti nak try yang ini laaa