Monday, September 13, 2021

MI ARONA Keluaran QSR TRADING Yang Terbaru

Hi Korang,

QSR Trading Sdn Bhd (QSRT), sayap penjualan, pemasaran dan perdagangan QSR Brands dan juga pendorong KFC dan Pizza Hut Malaysia baru-baru ini telah melancarkan produk yang tahan disimpan iaitu mi kering berbentuk lidi, mudah disediakan dan pilihan terbaik buat semua pencinta mi.



Mi ARONA diperbuat daripada gandum import yang berkualiti tinggi, mengandungi seratus peratus bahan semula jadi dan berasaskan sayuran - dengan tekstur lembut, kenyal dan kualiti tekstur yang hampir sama dengan mi Jepun (Ramen), ia begitu mudah untuk disediakan dan serasi dengan pelbagai cara masakan – sama ada bergoreng ataupun berkuah.



Mi ARONA menawarkan cara masak yang mudah kepada semua pencinta mi, kerana ianya bukan sahaja cepat dimasak malah mudah bagi sesiapa sahaja untuk menyediakan hidangan mi kegemaran mereka. Kepada golongan dengan gaya hidup produktif, pasti akan menyukai cara mudah penyediaan mi ini yang cuma memakan masa sebanyak 4-5 minit. Dengan tempoh jangka hayat 18 bulan, produk mi ini boleh dibeli dan juga disimpan untuk dinikmati bila-bila masa mengikut keinginan anda.

“Kami di QSRT memahami bahawa dengan keadaan pandemik yang berterusan, ramai yang cuba untuk menyediakan dan menikmati makanan yang lebih sihat di waktu-waktu ini. Kami berharap mi ARONA akan memudahkan lagi kerja anda di dapur serta memberi alternatif yang lebih sihat untuk dimasak di rumah,” kata Chan Chong Thye, Pengurus Besar, QSR Trading Sdn Bhd.

"Mi ARONA merupakan produk yang berkualiti, dihasilkan daripada tepung gandum yang diimport, dengan kandungan asli dan bahan-bahan terpilih dan menggunakan teknologi dan peralatan terkini untuk memastikan ianya seratus peratus selamat untuk dimakan dan memberi kepuasan kepada pelanggan,” tambahnya.

Penyediaannya juga cepat dan ringkas

Langkah pertama, rebus mi dalam air mendidih selama kira-kira 4-5 minit, kemudian bilaskan dengan air sejuk. Mi serba-serbi ini boleh dimasak dengan pelbagai cara, sama ada sup, kuah atau digoreng mengikut citarasa dan selera anda. Ianya juga sesuai untuk dijadikan hidangan sihat yang menyelerakan seperti Salad Mi kerana mi ARONA mempunyai keenakan yang terserlah apabila digabungkan dengan sayur-sayuran pilihan anda.



Mi ARONA tersedia dalam 3 citarasa berbeza - Original, Oat, dan Labu, dijual dengan harga RM3.80 setiap paket (250g). Mi ARONA kini boleh didapati melalui pembelian atas talian di platform Shopee dan Lazada serta pasaraya-pasaraya besar atau sederhana dan juga pasar- pasar mini terpilih. Untuk maklumat lebih lanjut, sila layari laman web QSRT di www.qsrtrading.com.my.



No comments :