Wednesday, August 4, 2021

Mangiamo! Jom Makan-Makan Menu Marrybrown Eatalian, Boleh Rasa Macam Kat Itali Dah

Hi Korang,

Muak makan nasi, makan ayam, makan daging, makan ikan musim PKP nieh??

Ayuh kiter bertukar selera plak ekkk

Kali ini Marrybrown membawakan menu kedua terbaik antarabangsa untuk rakyat Malaysia iaitu mamamia menu dari negara pasta iaitu Itali.


Selama 40 tahun yang lalu, Marrybrown terkenal menghidangkan ayam rangup, nasi lemak wangi dan menghangatkan hati, pelbagai kebaikan Malaysia dan yang paling penting, selalu memperkenalkan "sesuatu yang berbeza" dalam setiap hidangan. Kali ini mereka memperkenalkan kelazatan terbaru mereka, pesta Itali yang bahkan dapat membuat Godfather yang hebat, Don Vito tersenyum untuk kita sesama rakyat Malaysia untuk menggali dan menikmati.

Dalam meraikan ulang tahun ke-40nya, Marrybrown (rantaian makanan segera Halal terbesar di negara ini) telah meningkatkan prestasi dengan memastikan bahawa mereka tetap setia pada misi mereka ketika menyediakan sesuatu yang berbeza. Menyemarakkan semangat petualang di Malaysia dengan makanan bertema Around the World terbaru mereka, Marrybrown membawa rasa menggoda bagi penduduk tempatan kita yang digabungkan dengan perasaan yang berada di luar dunia tetapi dekat dengan rumah dengan setiap gigitan.


“Malaysians are truly unique when it comes to our identity, culture, traditions and our never-ending love to open our minds and taste buds. When it comes to going on an adventure to discover new gastronomic wonders, we are definitely up for it - which is why Marrybrown always want to ensure that our meals are always something that Malaysians find joy and comfort in indulging” kata Dato’ Joshua Liew, Chief Executive Officer of Marrybrown.

“Similar to the feeling we get when we travel – the sense of voyage hyping our spirit when we dive into new experiences and food, we want our fellow Malaysians to relish in that kind of adventure again. Although we are unable to travel yet, let us at Marrybrown re-create this adventure for our fellow Malaysians with meals that bring us around the world from the comfort of our safe place,” tambah Dato’ Joshua lagi.




Dengan Spaghetti Marrybrown yang dimasak dengan sempurna, peminat dapat menikmati makanan yang enak disajikan dengan sos bolognese ayam yang sangat kaya dengan aromanya, dihiasi dengan ramuan dan keju terbaik. Korang dapat menikmati spageti secara ala-carte ataupun kombo MB Spaghetti yang di sesuaikan dengan Crispy Chicken dan secawan Coca-Cola yang menyegarkan bermula dari RM19.90.



Tetapi tentu saja, tidak ada makanan Itali yang lengkap dengan spageti sahaja. Untuk memastikan korang rakyat Malaysia tercinta menikmati makanan sepenuhnya, Marrybrown memperkenalkan MB Cheesy Rice Bites MB yang dijamin akan menjadikan korang menjadi "MMMMM" hanya dengan satu gigitan! Dengan meletakkan sentuhan tempatan pada risotto yang enak, korang dapat merasakan kehangatan dan kegembiraan di bahagian dalam MB Italian Cheesy Rice Bites yang dimasak hingga coklat keemasan di luar. 


Selain itu, korang dapat menikmati Sup Cendawan yang sangat sesuai bagi mereka yang mencari starter untuk memulakan selera mereka atau bagi mereka yang ingin menikmati sesudu sup halus dan lembut pada hari yang selesa. Penggemar boleh pilih untuk menambah apa-apa ini ke menu yang ada dari RM2.50 atau nikmati sendiri dari RM3.80.


Bagi korang yang ingin menikmati pengalaman Eatalian secara keseluruhan atau untuk berkongsi dengan orang yang tersayang, MB Italian Box Meal sangat sesuai! Korang bukan sahaja dapat menikmati Spaghetti MB yang enak, ia juga dilengkapi dengan Crispy Chicken, MB Italian Cheesy Rice Bites, Chicken Burger dan secawan Coca-Cola untuk menghilangkan dahaga semasa cuaca panas ini dari RM27.90.

“Our ‘first trip’ to Korea was a success and we hope to continue lifting the spirit of fellow Malaysians by introducing innovative meals through our second destination and more to come! We hope that during this time, our meals can keep Malaysians at home comfortably as we go through this difficult period of time” kata-kata akhir dari Dato’ Joshua.

Harga-harga menu bagi Marrybrown Eatalian adalah seperti berikut :

MB Spaghetti 

→ MB Spaghetti Ala carte – harga dari RM13.90
→ MB Spaghetti Combo – harga dari RM19.90
→ MB Italian Box Meal – harga dari RM27.90

MB Italian Cheesy Rice Bites

→ Add-on – harga dari RM3.50
→ Single - harga dari RM4.40

Mushroom Soup

→ Add-on – harga dari RM2.50
→ Single - harga dari RM3.80


Marrybrown kini melayani berjuta-juta pelanggan di lebih dari 500 restoran di 16 negara dengan objektif untuk memberikan standard kualiti, perkhidmatan, kebersihan dan nilai tertinggi untuk pengalaman makan korang yang sempurna.

For more information on Marrybrown, promotions and delivery services, please visit:

Instagram: Marrybrownmy
YouTube: MarrybrownTV




#MBEatalian
#Marrybrown
#MarrybrownMY
#SomethingDifferent
#MB40thAnniversary
#MBAroundTheWorld



No comments :