Thursday, May 27, 2021

Nio Case Untuk Nio Sudio Ear Buds Sangat Esklusif

Hi Korang,

Korang tau kan, kak lily memang into menda-menda gajet nieh especially earphone.

Kak lily memang ada banyak earbuds ni sebab senang nak guna, nak simpan, nak bawa berjalan sebab ianya kecil dan compact, ermm sound systemnya asyukkk benar.

Salah satu earbuds yang kak lily ada adalah produk dari Sudio iaitu Nio Earbuds.


Terbaeklah, senantiasa kak lily standby dalam handbag, bila nak guna jer hah amik dalam handbag. Bila tak guna ku campakkan balik dalam handbag dan akibatnya bercalar balar menda alah nieh huahauhauhau

Now not anymore!! Hehehehe…

Sekarang dah ada Nio Case untuk Nio Sudio Ear Buds. Yeahh


Warna hitam tampil lebih stylish dan bergaya, Tapi tahukah korang ianya diperbuat menggunakan bahan bio kitar semula iaitu kulit epal. Seriously, first time kak lily dapat tau terus terkejut beruk hauhauahuahua kan… excited pun ada jugak hah

Prosesnya dimulakan dengan pemprosesan kulit epal dari lembah Bolzano yang terletak di antara bukit dan ladang anggur di utara Itali. Kulit ini dikeringkan dan ditumbuk menjadi serbuk halus untuk dijadikan sebagai bahan asas yang akan digabungkan dengan bahan lain yang tidak beracun dan bahan yang organik. Setelah melalui segala proses maka terhasilnya kulit terbiodegradasi yang lebih tahan lama dan lembut apabila disentuh. Ternyata produk ini jauh lebih baik daripada produk kulit lain dan ini telah diperakui sendiri oleh USDA dan Vegan

Hah gitu citernya..


Sesuai sebagai casing untuk Sudio Nio yang cukup terkenal dengan rekaannya yang membuatkan pengguna begitu selesa dengan ciri-ciri seperti IPX4, tahan lasak, kalis air dan menawarkan teknologi mikrofon dwi adaptif.

Ini adalah bahagian kuli hadapan. Sangat kemas jahitannya. Casing pertama yang menggunakan kulit vegan! Sangat lembut apabila dipegang. Terdapat tali getah sebagai kemasan.


Sekarang ini @sudio_collabs_my telah mengadakan promosi yang cukup menarik tau. Korang boleh dapatkan 15% diskaun bagi setiap pembelian Sudio NIO dengan hanya memasukkan diskaun kod : NIOCASE .

Selain itu dengan setiap pembelian akan diberikan secara PERCUMA vegan friendly NIO Case for NIO. Tawaran ini untuk pembelian (Beli Di sini - https://www.sudio.com/my/) pada tempoh ini 10 Mei - 6 Jun (sehingga stok habis).


PENGHANTARAN adalah PERCUMA untuk seluruh Malaysia dan di mana sahaja (worldwide) dan diberikan juga 3 tahun waranti dari Sudio Sphere.

Untuk maklumat lanjut atau belian online boleh terus ke :-

Website :

Instagram :

Facebook :
https://www.facebook.com/Sudiosweden/


Apalagi jom kita membeli belah di Sudio!!



#sudioNIO 
#sudio
#SudioMalaysia 
#ShapingSound
#sudiocaseforsudioni0
#WirelessEarphones

No comments :