Friday, May 7, 2021

Menu Hari Raya 'Set Di Tepi Pantai' Simfoni Aidilfitri Dari Hotel Maya Kuala Lumpur

Hi Korang,

Untuk mereka yang tidak sempat sediakan juadah menu hari raya tahun ini akibat kurangnya masa untuk memasak, Hotel Maya menyediakan beberapa set juadah hari raya untuk korang diluar sana.


menu set Simfoni Hari Raya Aidlitifitri terdiri daripada tiga set berbeza: Hijauan Desa, Jendela di Taman dan Ditepi Pantai. Set ini berharga RM60nett seorang dengan 12 hidangan (Hijauan Desa), RM80nett seorang dengan 13 hidangan (Jendela di Taman) dan RM100nett dengan 14 hidangan (Ditepi Pantai).


Semua set dilengkapi dengan pembuka selera, makanan utama dan pencuci mulut. Terdapat pesanan minimum 4 orang untuk setiap set yang dipesan dan pelanggan berhak mendapat potongan 20% jika mereka membeli pada 12 Mei. Menu set Simfoni Hari Raya Aidlitifitri boleh didapati dari 13 Mei hingga 11 Jun dari 11 pagi hingga 9 malam (pesanan terakhir pada 8 malam).





Semua menu yang ditetapkan diminta untuk memesan sehari lebih awal dan penghantaran percuma disediakan sehingga 10km. Selain itu, setiap set menu dilengkapi dengan pilihan 4 minuman botol buatan khas. 


Pelanggan boleh memilih dari Maya Asam Boi Cooler, Mahsuri Berry, Rimba Kiwi, Awan Biru dan Sinaran Mentari. Mereka adalah penghilang dahaga yang sempurna dan menyegarkan dengan buah-buahan asli yang dijadikan hiasan.

Info untuk membuat pesanan

Menu a-la carte tersedia untuk penghantaran dan dibawa pulang semasa perayaan perayaan dari 5 April hingga 11 Jun. Menu yang wajib ada seperti Lemang dengan Rendang Ayam; Satay; Kambing Bakar; Tok Rendang; Kari Kepala Ikan Salmon; Penggat Pisang Bersama Sago antara lain. Menu ala carte berharga dari RM10 dan seterusnya.


Mari LIKE dan FOLLOW mereka di social media berikut : 

Website: 

Facebook: 

Instagram: 


No comments :