Wednesday, February 24, 2021

Brownies Monstr Lancarkan Packaging Terbaru, Ada Senior Ada Junior Tau!

Hi Korang,

Siapa tak kenal dengan produk Brownies Monstr ini yang satu-satunya brownies yang di jual di dalam pouch unik tapi kedap udara.


Brownies Monstr, yang telah bertapak lebih kurang 5 tahun mengejutkan para peminatnya dengan penampilan terbarunya yangjJuga dikenali sebagai “Your Chocolate Dessert Expert”.


Menurut Puan Fatin atau dikenali sebagai "kakak monster" memberitahu bahawa jenama Brownies Monstr masih mengekalkan kualiti Fudgy Brownies untuk ukuran Senior dan Junior! Packaging baru ini dibuat untuk memberikan kemasan yang lebih cerah dan menyeronokkan.

Sekitar Majlis Pelancaran Packaging Terbaru Secara Virtual Brownies Monstr

Kak lily berkesempatan mengikuti live launching ini di Instagram Brownies Monstr baru-baru ini. Nasib buat malam so sambil baring-baring pun boleh tengok tau



Memang seronok masa live tuh pelbagai aktiviti di adakan untuk menghiburkan mereka yang menonton Live tersebut. Selain daripada launching packaging baru ada juga lagu jiggle untuk Brownies Monstr tau, siap nyanyi ramai-ramai sekali hehehhe.

Ada juga permainan teka teki hipster wei, sebab apa hipster sebab jawapannya yang unik-unik hahaahha puas jugaklah kak lily berfikir sampai berkerut-kerut dahi di buatnya hehehehe



Yang best tuh Kakak Monster menunjukkan cara membuat Brownies Monstr ini, seriously simple je dan bahan-bahan pun tak susah nak cari tapi ada satu bahan yang special tuh ermm rahsialah kan. Bila tengok brownies tuh keluar dari oven panas-panas terus terliur nak makan di buatnya.


Kak lily as usual haruslahkan dulu dari korang kan, ermm nikmatinya tak terhingga kemain sedap lagi hah. Pure coklat sungguh, di makan pulak dengan kopi o kosong lagilah sedapnya kan

Promosi Hebat Brownies Monstr

Bersempena dengan launching packaging baru ini, Monstr.my menawarkan peluang kepada semua pencinta coklat untuk merebut tawaran hebat!



Ini promosinya

Promo 3 pek senior, RM150 (9 pek besar),

Promo 1 pek junior, RM28 (3 pek kecil)

Promosi ini bermula 22/2/2021 hingga 1/3/2021.

Korang boleh layari www.monstr.my atau cari ejen-ejen yang berdekatan dengan korang untuk mendapatkannya.


Mari LIKE dan FOLLOW di media sosial berikut :


Website :

Facebook:

Instagram:



No comments :