Sunday, September 20, 2020

realme 'Experience Store' Kini Telah Dibuka di Sunway Piramid

Hi Korang, 

Siang tadi, pepagi lagi kak lily dah sampai ke Sunway Piramid untuk jadi orang yang terawal sekali ke pembukaan real ‘Experince Store’ di Lot F1.45, Level F, Sunway Pyramid Shopping Mall. 


Tapi bukan kak lily saje ramai lagi rakan-rakan media dan fans turut sama hadir ke pembukaan yang penuh gilang gemilang tapi mengikut SOP yang tetap di tetapkan tau. 

Today, we have upgraded our image store into a new experience store at Sunway Pyramid to accommodate our realme fans with a comfortable environment while experiencing realme’s smart ecosystem. We would like to thank our fans as well as our realmedia friends who have supported us throughout the Dare to Leap journey in order to achieve such a milestone and achievement kata Tiffany Teh, Pengurus Jenama realme Malaysia. 




Kalau korang nak tau yang di realme ‘experience store’ ini bukan sahaja kita boleh dapatkan produk realme malah disediakan juga pusat servis untuk para pengguna realme mendapatkan perkhidmatan gantian, pembaikan dan sebagainya. 

Terdapat pelbagai aktiviti yang disediakan bersempena dengan pembukaan flagship store di Sunway piramid. Istimewanya pada hari Ahad 20 September 2020, bermula dari 10:00 pagi hingga 10:00 malam. 






Antara aktiviti yang boleh disertai seperti Fitness Challenge, Super Check In Lucky Draw and CLAW. Dan korang berpeluang memenangi pelbagai hadiah produk realme yang menarik seperti realme X3 SuperZoom, realme Band, realme Buds Air, realme Power Bank dan realme Bagasi. 

Terdapat juga Pembelian diskau 50% Dengan Promosi pembelian (PWP) pada produk realme terpilih. Bahkan turut ditawarkan diskaun sehingga 20% untuk realme pelbagai produk AIoT di flagship store sunway piramid. 

Jangan korang lepaskan peluang keemasan ni tau.. 



Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai acara dan promosi realme, boleh layari laman Facebook dan juga Instagram di @realmemalaysia. 

No comments :