Wednesday, September 2, 2020

ARISSTO Coffee RM1 Plan

Hi Korang, 

Kopi memang sinonim dengan kak lily, kemana jua pun tetap dengan kopi sket pun tak tinggal. 

Haus minum kopi, kat office pun minum kopi, kat rumah dah tentu minum kopi even lepak pun minum kopi gak. Pendek kata saban hari dengan kopi je memanjang ermm gitulah citernya. 


Walaupun hanya secawan kopi tapi harganya tak murah yer, bergantung di mana korang beli kopi tuh. Kalau minum di rumah ataupun di pejabat, normally kita minum kopi uncang ataupun kopi ‘3 in 1‘ jer tapi bila keluar melepak kemain harga kopinya ikut cafe yang mana korang lepak kan hehehehe 

Macam office kak lily ni staffnya selalu ’on the go’ which ni masuk office pepagi then sekejap tuh dah kerja pi meeting, jumpa client, pi site kan so kopi memang jadi keperluanlah. Tak sempat nak sarapan singgah pi beli kopi kat cafe yang secawan harganya berbelas ringgit, bayangkan kalau setiap hari ermm mau penin kepala dibuatnya memikirkan duit kopi tuh. 

Itulah antara keluhan yang kak lily dengar daripada diorang ni, bukan staff office jer malah kengkawan lain sama gak masalahnya. Nak kopi premium yang sedap mestilah kena keluar duit lebih sket iye dok.. 

Ermm pernah dengar Kopi ARISSTO? 

ARRISTO ialah coffee premium dari Itali yang menyediakan 10 jenis rasa yg sangat enak lagi menyegarkan serta ianya harum baunya. 


Konsep kopinya berdasarkan kapsul yang mana korang boleh pilih pelbagai jenis kapsul yang korang ingin minum dengan memasukkan kapsulnya di mesin kopi dan dalam masa beberapa saat, secawan kopi sudah tersedia untuk korang. 


Oh yer, lupa nak bagitau kapsul ARISSTO (ARISSTO Capsule) dan mesin ARISSTO (ARISSTO Machine)sekali tau pada kadar keahlian RM1 untuk sebulan hehehehe.. murahhh..macam tak percaya hanya RM1 Kopi ARISSTO (RM1 ARISSTO Coffee)kan 

Jenis Kapsul Kopi ARISSTO

Di sini saya tunjukkan beberapa perisa kapsul kopi untuk panduan korang 










Kesemua kapsul-kapsul ini korang boleh campurkan untuk jadikan hidangan minuman yang korang inginkan dan boleh dinikmati samada panas mahupun sejuk. 

Kenapa Korang Perlu Memilih ARISSTO? 



Ok kak lily ringkaskan untuk informasi korang ek hehehehe.. 

📌 Keahlian bulanan mesin cuma RM 1 sebulan 

📌 Berbelanja serendah RM 1.79 secawan 

📌 Kopi bergred premium didatangkan dari Itali ke Malaysia 

📌 Bukan "Fᴀᴋᴇ ᴄᴏFFᴇᴇ" atau 3 dalam 1 

📌 Langgan di mana-mana sahaja 

📌 Tiada kontrak, boleh batal bila-bila hanya perlu notis 30 hari 

📌 Rosak boleh tukar lain 

📌 Mesin cuma seberat 3kg sahaja dan mudah dibawa ke mana-mana 



ARISSTO “RM1 Office Buddies Coffee Plan” 

Pelan ARISSTO “RM1 Office Buddies Coffee” adalah di reka khas untuk semua rakan pejabat. ARISSTO Office Plan akan diberikan mesin kapsul kopi ARISSTO secara percuma untuk semua jabatan dan pejabat yang berdaftar. Setiap satu mesin kopi kapsul ARISSTO boleh di kongsi sehingga 8 orang ahli berdaftar. Sebagai ahli ARISSTO, harga istimewa bagi setiap kapsul ARISSTO dan ianya hanya 25% dari harga kopi yang dihidangkan di kafe-kafe.
 

Ianya di ibaratkan seperti kita mempunyai kafe premium yang beroperasi 24 jam padahal di pejabat sahaja.Yang lagi best, kita dan kengkawan office kita boleh minum dahulu dan hanya perlu bayar selepas 30 hari. Tambahan lagi, ahli ARISSTO akan menerima sehingga 60 kapsul atau 60 cawan kopi premium secara kredit. 



Pelan untuk Ahli ARISSTO 

Terdapat 2 jenis plan untuk ahli ARISSTO, iaitu Ahli Pelan Basic dan Ahli Pelan Premium 


Ahli Pelan Basic 

Ahli Pelan Premium 


Terpulanglah kepada keperluan masing-masing, yang mana kaki kopi kak lily syorkan ambil Ahli Pelan Premium, walaupun tinggi sedikit harganya tapi pulangannya hebat tuh. 

Don’t worry kopi ARISSTO nieh HALAL yer, ade sijil bagai wokeh 

ARISSTO Pun Ada Roti Segar Jugak! 

Kalau korang nak tau ARISSTO juga menambah lagi produk keluaran mereka iaitu roti-roti segar. 

Sebab apa kak lily kata segar?? 

Kerana korang sendiri akan membakarnya selama 5 minit sebelum di makan hehehe 


Hanya dengan memesan roti secara online di ARISSTO website korang dapat menikmati hidangan roti secara panas-panas di rumah korang. Kesemua roti-roti ini telah pun di bakar lebih dari 90% dan di packkan sebelum di hantar ke rumah korang. 


Setelah korang menerimanya, korang hanya panaskan di dalam oven selama 5 minit pada suhu tertentu dan korang boleh nikmatinya serta merta. 


Di antara yang menjadi ‘signature bread’ yang seringkali di pesan secara online adalah Croissant, Golden Roti, CharGold Roti, Golden Cake dan banyak lagi. 

Dah ada kopi ni ada plak roti kan, ermm such a great pair for the coffee kan. 

Korang tidak perlu lagi membeli mesin kopi pada harga mahal. Segala kerosakan ditanggung oleh syarikat pengeluar ARISSTO sendiri. Rosak sahaja, ganti mesin lain..!! Lifetime WARRANTY selama mana korang melanggan.. 

Mudah dan sangat-sangat menjimatkan.. 


Untuk maklumat lanjut mengenai ARISSTO Coffee boleh layari :- 

Website : 

Facebook : 

Instagram : 


#aristo 
#arisstocoffee 
#arisstoMalaysia 
#arisstocapsule 
#arisstocoffeemachine 
#arisstocoffeerm1 
#arisstocoffeemaker


1 comment :

Sheila Adziz said...

ermm.... tengok aristo ni terus rasa segar klu la leh minum mesti lbh segar sampai ke malam ni... hehe