Monday, September 25, 2023

Kinohimitsu 5Dtox: Kejayaan Luar Biasa Semasa Pelancaran Rasmi

Hi Korang,

Kino Biotech, sebuah peneraju dengan sejarah 25 tahun yang luar biasa dalam menerajui produk bio-nutraceutical dan cosmeceutical inovatif, memperkenalkan produk kecergasan revolusioner hari ini, Kinohimitsu 5Dtox, di Kolej Sunway & Hab Teknologi Reka Bentuk Fesyen Stylo yang berprestij.


Acara ini bersinar dengan kehadiran tetamu terkemuka, termasuk penyanyi terkenal Ms. Priscilla Abby, bersama-sama dengan Ms. Jennifer Chin, Ketua Pegawai Operasi Kino Biotech Malaysia, Ms. Winnie Pok, Pengurus Besar Jualan dan Pemasaran Kino Biotech Malaysia, Mr. Augustine Wong, Pengarah Program, Hab Teknologi Reka Bentuk Fesyen, dan Mr. Patrick McVeigh, Pengarah Branding & Komunikasi Korporat Kumpulan Pendidikan Sunway. Penyertaan mereka menambahkan sentuhan glamor pada majlis yang penting ini.




Kinohimitsu 5Dtox, dinamakan dengan sesuai "Gigitan Kunyah Detoks Kecil tetapi Perkasa" menawarkan rasa beri yang unik dan menarik yang memberikan detoks yang kuat. Produk ini mencerminkan komitmen jenama yang tidak berbelah bahagi dalam mencipta penyelesaian kesihatan yang mudah serta mengutamakan kualiti dan keberkesanan.

Berasal dari Asia Tenggara dan meluaskan pengaruhnya ke luar, Kinohimitsu diraikan dengan produk kolagen terlaris No 1. Selain daripada kolagen, jenama ini mempunyai rangkaian produk detoks yang mengagumkan, termasuk:


- Footox - tampalan kaki menyingkirkan toksin

- Jus Plum D'tox dalam botol kaca

- Rangkaian Teh D'tox dalam format uncang teh

- Phytox - serbuk enzim detoks dalam pembungkus sachet


Dan kini, tablet kunyah 5Dtox yang baru diperkenalkan.



Didedahkan untuk golongan dewasa muda yang dinamik dan bertenaga yang sentiasa bergerak, 5Dtox menyediakan penyelesaian bebas masalah untuk gaya hidup yang sibuk mereka. "Dalam dunia yang penuh dengan pergerakan pantas seperti hari ini, kita sering menghadapi kesulitan untuk mengekalkan diet yang seimbang, yang mengakibatkan masalah seperti sembelit. Selain itu, terutamanya untuk golongan dewasa muda, mereka kurang kesabaran terhadap kaedah detoks yang memakan masa dan melibatkan penyediaan dan pembersihan. Mari mengenali 5Dtox - tablet kunyah yang mudah dimakan dan enak seperti gula-gula, tetapi pasti berkesan dalam usus dan hati detoksifikasi" kata Ms. Jennifer Chin, Ketua Pegawai Operasi Kino Biotech.

Produk-produk Kinohimitsu, yang dikenali kerana kualitinya, telah menerima pensijilan HALAL, mencerminkan komitmen jenama ini untuk melayani pelanggan yang beragam, termasuk golongan dewasa muda yang penuh semangat dan suka berseronok. Dibuat daripada ekstrak tumbuhan semulajadi 100%, tablet kunyah kecil ini menawarkan pendekatan yang mudah dalam detoksifikasi, yang menghasilkan penampilan yang bertenaga dan kesejahteraan keseluruhan. Di antara banyak manfaatnya, 5Dtox membantu dalam penyingkiran toksin, mengatasi sembelit, dan menggalakkan pergerakan usus yang teratur. Kandungan serat yang tinggi, bahan berasaskan tumbuhan, dan ketiadaan perasa tiruan, pengawet, atau bahan kimia berbahaya menunjukkan komitmen jenama ini kepada kesihatan semulajadi dan holistik.


"5Dtox adalah produk yang direka dengan memikirkan generasi akan datang, mempromosikan gaya hidup sihat dan bebas kerumitan. Ia sangat menarik dan berkesan! Saya menyukainya!", kata Ms. Priscilla Abby.

Majlis ini tidak terhad kepada pelancaran produk; ia juga menampilkan aktiviti yang menarik. Ms. Priscilla Abby berkongsi pengalaman penggunaannya, pakar diet Kinohimitsu Ms. Natalie Ng memberikan butiran produk yang menarik, dan Kolej Sunway & Hab Teknologi Reka Bentuk Fesyen Stylo mempersembahkan pertunjukan fesyen yang menarik. Sesi permainan interaktif, di mana pelajar-pelajar Sunway berinteraksi dengan Ms. Priscilla Abby, menjadi sorotan, memupuk hubungan dan keseronokan.



No comments :