Monday, April 4, 2022

McCormick Lancarkan Produk 'Singles' Baharu!

Hi Korang,

Terkenal dengan rempah dan herbanya yang tiada tandingan dari segi kesegaran, aroma dan kelazatannya, McCormick telah melancarkan satu rangkaian baharu di Malaysia yang menjanjikan sentuhan lebih segar.


Dengan McCormick Singles serba baharu, pengguna kini boleh menikmati pilihan 100% rempah dan herba asli, dimuatkan dalam pembungkusan sekali guna yang menyenangkan. Pembungkusan baharu ini bukan sahaja mengurangkan pembaziran tetapi juga menjamin kesegaran dan keenakan rasa yang tiada tandingan setiap kali digunakan.

Sebagai rempah dan herba yang boleh didapati dalam pek kedap individu, McCormick Singles jug a boleh diaggap sebagai 'kit rempah' yang sempurna untuk pengguna yang baru belajar memasak dan juga mereka yang gemar memasak, sekali gus membolehkan mereka merasai kesenangan menyediakan sajian masakan yang lazat dan penuh aroma walau di mana sahaja mereka berada.

Mohan Alagappar, Pengurus Besar GSA Corporation Sdn Bhd, pengedar ekskslusif McCormick berkata, "Sebagai pengeluar rempah dan herba yang terkenal di dunia, McCormick sentiasa menginovasikan produknya untuk memberikan pengalaman memasak yang terbaik, selaras dengan keperluan dan pilihan pengguna yang sentiasa berubah. Memandangkan pengguna zaman sekarang lebih menghargai kesenangan, McCormick Singles membolehkan pengguna memasak dengan menggunakan produk sekali guna ini untuk satu hidangan, sama ada di rumah atau di mana sahaja. Paling penting, McCormick Singles yang baru dilancarkan ini membuktikan komitmen kami untuk menyediakan bahan dan ramuan berkualiti tinggi, dengan aroma dan rasa yang menjanjikan kelazatan setiap sajian."

McCormick Singles boleh didapati dalam tujuh jenis rempah dan herba yang berlainan, iaitu Black Pepper Ground (Lada Hitam Kisar), Cinnamon Ground (Kayu Manis Kisar), Garlic Granulated (Bawang Putih Berbutir), Oregano Ground (Oregano Kisar), Spanish Paprika Ground (Paprika Sepanyol Kisar), Turmeric Ground (Kunyit Kisar) dan Pepper Ground (Lada Putih Kisar). Memandangkan semua rempah dan herba McCormick sesuai untuk memasak, memerap dan melazatkan makanan, berikut adalah tiga idea aplikasi menggunakan tiga rempah penting di dapur:


McCormick® Garlic Granulated Singles Sticks

Bawang putih berbutir ini dibuat daripada bawang putih segar yang telah dikeringkan dan dikisar. Sedia memberikan perisa dan sentuhan kehangatan dan keseimbangan kepada masakan menyelerakan seperti sup, stew, sajian tumis goreng, bahan salut, sos dan perapan.


McCormick@ Black Pepper Ground Singles Sticks

Lada Hitam Kisar menambah sentuhan kehangatan dan aroma apabila ditambah ke dalam sup dan stew, direnjis di atas telur goreng atau disapu pada daging untuk menambah perasa sebelum memasak.


McCormick® White Pepper Ground Singles Sticks

Tiada dapur yang lengkap tanpa kehangatan, kelazatan dan aroma rempah lada putih McCormick® White Pepper Ground. Terbaik sebagai pengganti lada hitam semasa memasak makanan putih atau berwarna lembut seperti kentang lenyek, sup krim dan sos putih.

McCormick Singles baharu dimuatkan dalam pembungkusan 12 pek individu 3g berharga RM8.50 - RM9.50. 

Kini boleh didapati di saluran runcit utama dan pasar raya tempatan yang terpilih dan juga kedai e-dagang termasuk 
Shopee (https://shopee.com.my/gba.bbx)
Lazada (https://www .lazada.com.my/shop/gba• official-store) 

melalui GBA Flagship Store. 

Di samping itu, produk McCormick Singles disahkan halal oleh Majlis Dakwah Islam Filipina atau Islamic Da'Wah Council of The Philippines (IDCP), iaitu badan Halal yang diiktiraf oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM).

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang rempah-rempah dan herba McCormick atau mendapatkan idea-idea resipi, sila ke https://www.mccormickasia.com/.


No comments :